ΚΟΣΜΟΣ

Συγγνώμη του Πούτιν στον Αλίγιεφ για την πτώση του αεροσκάφους στο Καζακστάν – Η Ρωσία παραδέχεται πως έριξε το Embraer

Τηλεφωνική επικοινωνία με τον πρόεδρο του Αζερμπαϊτζάν, Ιχμάν Αλίγιεφ, είχε ο Βλαντιμίρ Πούτιν με τον ρώσο πρόεδρο να ζητά «συγγνώμη» για το «τραγικό περιστατικό της πτώσης του αεροπλάνου σε ρωσικό εναέριο χώρο».

Σύμφωνα με το Tass, στη συζήτηση που είχαν οι πρόεδροι των δύο χωρών ειπώθηκε ότι το αζέρικο αεροσκάφος προσπαθούσε να προσγειωθεί στο αεροδρόμιο του Γκρόζνι την ώρα που βρισκόταν σε εξέλιξη επίθεση από ουκρανικά drones τα οποία προσπαθούσε να αναχαιτίσει η ρωσική αεράμυνα.

«Το επιβατικό αεροσκάφος του Αζερμπαϊτζάν επιχείρησε επανειλημμένα να προσγειωθεί στο αεροδρόμιο του Γκρόζνι. Την ώρα εκείνη το Γκρόζνι, το Μοζντοκ και το Βλαντικαβκάζ δεχόταν επίθεση από ουκρανικά UAV και η ρωσική αεράμυνα απώθησε αυτές τις επιθέσεις. Οι λεπτομέρειες σχετικά με την συντριβή του αεροσκάφους των Azerbaijan Airlines στις 25 Δεκεμβρίου όπου έχασαν τη ζωή τους 38 άνθρωποι , συζητήθηκαν με κάθε λεπτομέρεια», αναφέρεται στην ανακοίνωση του Κρεμλίνου.

Ο Βλαντιμίρ Πούτιν -ανακοίνωσε το Κρεμλίνο- «ζήτησε συγγνώμη για το γεγονός ότι το τραγικό περιστατικό σημειώθηκε στον ρωσικό εναέριο χώρο και εξέφρασε για άλλη μια φορά τα ειλικρινή του συλλυπητήρια στις οικογένειες των θυμάτων, ευχόμενος ταχεία ανάρρωση σε όσους τραυματίστηκαν».

Οι ρώσοι παραδέχονται με …μισόλογα πως έριξαν το Embraer της Azerbaijan Airlines στο δυτικό Καζακστάν, αφού τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι το αεροσκάφος δέχθηκε «εξωτερική φυσική και τεχνική επέμβαση».

Υπενθυμίζεται πως την περασμένη Πέμπτη κυβερνητικές πηγές του Αζερμπαϊτζάν μετέφεραν, μέσω του Euronews, πως η συντριβή του αεροσκάφους προκλήθηκε από ρωσικό πύραυλο εδάφους – αέρος. Οι ίδιες πηγές σημείωναν πως οι ρωσικές Αρχές δεν επέτρεψαν στο αεροσκάφος να προσγειωθεί σε κανένα ρωσικό αεροδρόμιο, παρά τα αιτήματα των πιλότων σε τρία εξ αυτών για αναγκαστική προσγείωση. Αντίθετα, διατάχθηκε να πετάξει μέσω της Κασπίας Θάλασσας προς το Ακτάου στο Καζακστάν, ώστε να συντριβεί στη θάλασσα και να χαθούν τα ίχνη.

Η πτήση J2-8243 συνετρίβη, στις 25 Δεκεμβρίου, σε μία μπάλα φωτιάς κοντά στην πόλη Ακτάου. Τουλάχιστον 38 από τα 67 άτομα που επέβαιναν στο αεροσκάφος σκοτώθηκαν.

topontiki.gr

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

O «πατέρας» της ΑΙ προειδοποιεί: «Μπορεί να καταστρέψει την ανθρωπότητα τα επόμενα 30 χρόνια»

Ο Βρετανοκαναδός επιστήμονας υπολογιστών, συχνά αναφερόμενος ως «πατέρας» της τεχνητής νοημοσύνης, Τζέφρι Χίντον, προειδοποίησε ότι οι πιθανότητες η…

14 hours ago

Τραγωδία στον ΒΟΑΚ: Ένας νεκρός σε τροχαίο στο Σφακάκι Ρεθύμνου

Ακόμα μία ανθρώπινη ζωή χάθηκε στους δρόμους της Κρήτης, μεγαλώνοντας τη μαύρη λίστα των θυμάτων…

14 hours ago

Κάλαντα αλληλεγγύης για τη στήριξη οικογενειών στα Χανιά

Το Σωματείο Επισιτισμού Νομού Χανίων, σε συνεργασία με τον Σύλλογο Μουσικών Ελλάδος – Παράρτημα Χανίων,…

14 hours ago

Χριστός ετέχθη στο σπήλαιο της Μαραθοκεφάλας

Παρά τις δυσμενείς καιρικές συνθήκες με έντονη βροχόπτωση και δριμύ ψύχος, πλήθος πιστών από όλη…

14 hours ago

Εγκύκλιος Χριστουγέννων Σεβ. Μητροπολίτου κ. Αμφιλοχίου

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ 2024 ΠΡΟΣ: Τον Ιερό Κλήρο, τις Μοναστικές Αδελφότητες και τον ευσεβή και φιλόθεο…

14 hours ago

Μήνυμα Μητροπολίτη Κυδωνίας και Αποκορώνου: Ευλογηµένο ειρηνικό και σωστήριο το 2025

«Ἐκ νυκτὸς ἔργων, ἐσκοτισµένης πλάνης Ἰλασµὸν ἡµῖν Χριστὲ τοῖς ἐγρηγόρως, Νῦν σοι τελοῦσιν ὕµνον, ὡς…

14 hours ago

This website uses cookies.