Νέα συνέντευξη τύπου έδωσε σήμερα η Fraport στα Χανιά, ξανά στο ξενοδοχείο Σαμαριά.
Αυτή τη φορά οι εκπλήξεις ήταν λιγότερες, όπως και το ενδιαφέρον. Ήταν γνωστό άλλωστε από τις προηγούμενες ημέρες τι είδους έργα έχουν προαναγγελθεί για τα Χανιά.
Στην πιο σημαντική ανακοίνωση, εκπρόσωπος της κρητικής εταιρείας Sky Express ανακοίνωσε την έναρξη δρομολογίων από Χανιά προς Αθήνα, από τις αρχές του Νοεμβρίου.
Πιο συγκεκριμένα, θα πραγματοποιούνται σε καθημερινή βάση τρία δρομολόγια από το αεροδρόμιο Χανίων προς Αθήνα με το κόστος των εισιτηρίων να ξεκινούν από τα 37,5 ευρώ από Χανιά για Αθήνα και από 45 ευρώ από Αθήνα για Χανιά.
Βεβαίως, αυτή η εξέλιξη σχετίζεται με το γεγονός ότι τα Χανιά μετά και τη φυγή της Ryanair συνδέονται με την Αθήνα μονάχα με πτήσεις της Aegean, με το κόστος του ταξιδιού να έχει ανέβει στα ύψη.
Εκεί λοιπόν που το ταξίδι Χανιά – Αθήνα και Χανιά – Θεσσαλονίκη ήταν εξαιρετικά προσιτό, τώρα, οι τιμές ξεφεύγουν, πλησιάζοντας τα 150 ευρώ, τη στιγμή που από το Ηράκλειο υπάρχει η δυνατότητα του ταξιδιού για Αθήνα με 5 εταιρείες και τα κόστη να ξεκινούν από 53 ευρώ!
Όπως είναι ξεκάθαρο, η διαφορά στις τιμές που καλείται να πληρώσει ο Χανιώτης είναι εξωφρενική.
Να σημειώσουμε ότι για το αεροδρόμιο Χανίων προαναγγέλθηκαν έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,9 εκατομμυρίων ευρώ και πιο συγκεκριμένα έργα για ανακαίνιση τμημάτων στο πεδίο ελιγμών και στάθμευσης των αεροσκαφών, καθώς επίσης και σε περιοχές ελέγχου ασφαλείας, σε χώρους VIP και αναβάθμιση σε χώρους αποθήκευσης.
Όμως το ποσό αυτό είναι εξαιρετικά μικρό σε συγκρίση με τα ποσά που θα ξοδέψει η εταιρεία στα υπόλοιπα 13 περιφερειακά αεροδρόμια που βρίσκονται υπό τον έλεγχό της, κάτι που, αν μη τι άλλο φανερώνει ότι το αεροδρόμιο Χανίων ήταν άρτιο πριν το παραλάβει η γερμανική εταιρεία.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι το αεροδρόμιο στο οποίο θα επενδύσει τα λιγότερα χρήματα μετά από αυτό των Χανίων είναι το αεροδρόμιο Ακτίου με κόστος έργων 9 εκατ. ευρώ., το οποίο όμως είναι ένα από τα μικρότερα αεροδρόμια της Ελλάδας. Την ίδια στιγμή για το αεροδρόμιο της Ρόδου θα γίνουν έργα 35,5 εκατ. ευρώ.
Να σημειώσουμε ότι τα Χανιά ήταν το αεροδρόμιο της Fraport που παρουσίασε τη μικρότερη αύξηση από όλα τα αεροδρόμια, με μόλις 2,6% κυρίως λόγω της αποχώρησης της Ryanair την ίδια στιγμή όπου το αεροδρόμιο της Καβάλας, παρουσίασε αύξηση 22,8%. Σε υψηλά επίπεδα κινήθηκαν και η Κως (αύξηση 20,7%), η Μύκονος (18,6%) και η Σάμος (12,9%).
Tέλος αξίζει να αναφέρουμε ότι εκ μέρους των αρχών του νομού παρευρέθηκε η αρμόδια αντιδήμαρχος για θέματα τουρισμού κ. Ελπίδα Τσιτσιρίδη αλλά και ο πρόεδρος του ΕΒΕΧ κ. Γιάννης Ροκάκης καθώς και εκπρόσωποι φορέων του τουρισμού.
Για τη νέα δομή των ενόπλων δυνάμεων και για τους δύο θόλους (iron dome), ενημέρωσε…
Του Καθηγητή Jeffrey Levett (Τζέφρεϋ Λέβετ)[*]. Στο πλαίσιο μιας διεθνούς συζήτησης, οι συμμετέχοντες κλήθηκαν να…
Γράφει ο Ιωάννης Ντουντουλάκης* Τα Χριστούγεννα συναντάμε παντού στολίδια. Μακάρι, αν αντί να ανάβουμε τεχνητά…
Η ελληνική αλυσίδα σούπερ μάρκετ SYN.KA, μέσα στο πνεύμα των γιορτών, ξαναφέρνει κοντά μας τον…
Στις 12 τα μεσάνυχτα της Δευτέρας θα αναχωρήσει τελικά το πλοίο “Ελευθέριος Βενιζέλος” από το…
Τους τρόπους με τους οποίους η Ελλάδα «καρτελοποιήθηκε» και έχει μετατραπεί σε «Κολομβία της Ευρώπης»,…
This website uses cookies.