Categories: ΕΛΛΑΔΑ

Τέλη Κυκλοφορίας με το χιλιόμετρο ετοιμάζει η κυβέρνηση

Τη ενσωμάτωση ενός μεγάλου μέρους των Τελών Κυκλοφορίας με τα καύσιμα σχεδιάζει η κυβέρνηση, συνδέοντας έτσι και την κατανάλωση με τη συνολική ετήσια επιβάρυνση των κατόχων αυτοκινήτων.

«Όσο πιο πολλά χιλιόμετρα κάνεις τόσο περισσότερα Τέλη Κυκλοφορίας θα πληρώνεις». Αυτό είναι το σκεπτικό κάτω από το οποίο η κυβέρνηση ετοιμάζει το νέο πλαίσιο υπολογισμού των Τελών Κυκλοφορίας, θεωρώντας το ως πιο δίκαιο αφού, για πρώτη φορά, εισάγει ως παράμετρο τον βαθμό χρήσης του οχήματος, κάτι που οδηγεί σε μια χρέωση σχεδόν «χιλιομετρική».

Η «αρχιτεκτονική» της νέας χρέωσης θα στηρίζεται σε ένα αρχικά «μικρό» Τέλος το οποίο θα πληρώνουν όλα τα οχήματα και ανάλογα με την κατηγορία του κυβισμού τους και το υπόλοιπο θα ενσωματώνεται στην τιμή του καυσίμου, επιβαρύνοντας περισσότερο εκείνους που κάνουν περισσότερα χιλιόμετρα κάθε χρόνο και «ωφελώντας» όσους το χρησιμοποιούν λιγότερο.
Στην αποκάλυψη αυτή προέβη ο ίδιος ο Τρύφων Αλεξιάδης και με δηλώσεις του στον ΣΚΑΪ:

«Από αυτά που εξετάζουμε είναι να υπάρχει ένα μικρό αναλογικό τέλος για όλους και από τις προτάσεις που έχουν κατατεθεί είναι να συνδεθεί το τέλος κυκλοφορίας με τη βενζίνη, διότι άλλο πράγμα είναι αυτός ο οποίος έχει ένα μικρό αυτοκινητάκι και δεν έχει μεγάλη κατανάλωση και άλλο πράγμα ο άλλος ο οποίος έχει πολύ μεγάλη κατανάλωση», είπε συγκεκριμένα.

Παράλληλα, και σύμφωνα πάντα με τον αναπλ. Υπ. Οικονομικών, «εξετάζεται το ενδεχόμενο να τοποθετηθεί σε όλα τα αυτοκίνητα ειδική σήμανση με την οποία να μπορεί να ελέγχεται αν έχουν πληρωθεί Τέλη Κυκλοφορίας, αν είναι ασφαλισμένα κ.λπ.

thepressproject.gr

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Φάμελλος: Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει καθήκον να ξαναγίνει σοβαρό κόμμα – Νέο προσκλητήριο σε όσους «απογοητεύτηκαν»

«Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ έχει καθήκον να ξαναγίνει ένα σοβαρό και συγκροτημένο κόμμα, γι’ αυτό και έχουν…

10 hours ago

Κουτσούμπας: «Δεν συμφωνώ με την άποψη ότι το ΚΚΕ δεν θέλει να κυβερνήσει, έχουμε πρόγραμμα εξουσίας»

«Δεν θα συμφωνήσω ότι έχει επικρατήσει η άποψη «’ότι το ΚΚΕ δεν θέλει να κυβερνήσει’», τόνισε ο…

10 hours ago

Λογοτεχνία και Μαθηματικά – ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΑΘΗΜΑΤΑ

Του Γιάννη Γ. Καλογεράκη Μαθηματικού Στατιστικολόγου  Επιτ. Σχολικού Συμβούλου Μαθηματικών (Την αμαθίαν καταλύεται η αλήθεια)…

10 hours ago

Καταγγελία Ευτύχη Δημαλάκη για παράνομη σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου Δημοτικής Εταιρείας στον Δήμο Καντάνου-Σελίνου

Ο κ. Ευτύχης Δαμηλάκης, Επικεφαλής της Μείζονος Αντιπολίτευσης Δήμου Καντάνου-Σελίνου και Αντιπρόεδρος της Δημοτικής Επιτροπής,…

10 hours ago

Οι “Onirama” ξεσήκωσαν το κέντρο της Χανιώτικης Αγοράς και έκλεισαν δυναμικά τις εκδηλώσεις του Επιμελητηρίου Χανίων «Χριστούγεννα Μουσικά στη Χανιώτικη Αγορά»

Σήμερα, στο κέντρο της Αγοράς της πόλης των Χανίων, ολοκληρώθηκαν οι εορταστικές εκδηλώσεις που διοργάνωσε…

10 hours ago

Τα Χανιά, το Ρέθυμνο, η Ρόδος οι περιοχές με τα περισσότερα τροχαία στη χώρα μας – H Κρήτη μέσα στις στις πέντε χειρότερες περιοχές της Ευρώπης

Αρκετά υψηλότερος από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο το 2023 είναι ο αριθμός των θανατηφόρων τροχαίων δυστυχημάτων στην Ελλάδα (68…

10 hours ago

This website uses cookies.