ΚΟΣΜΟΣ

Τέλος στα αυτοκίνητα με βενζίνη και diesel από το 2035 στην Ευρώπη

Από το 2035 θα μπουν όπως φαίνεται οι οριστικοί «τίτλοι τέλους» στα αυτοκίνητα βενζίνης και diesel στην Ευρωπαϊκή Ένωση καθώς οι βουλευτές της ΕΕ υποστήριξαν την απαγόρευση πώλησης νέων στην Ευρώπη από αυτή τη χρονιά και μετά.

Συγκεκριμένα, την Τετάρτη οι Ευρωπαϊοι βουλευτές κλήθηκαν να ψηφίσουν υπέρ μιας αποτελεσματικής απαγόρευσης που πρότεινε η Ευρωπαϊκή Ένωση για την πώληση νέων αυτοκινήτων βενζίνης και ντίζελ από το 2035, απορρίπτοντας τις προσπάθειες να αποδυναμωθεί η πρόταση για επιτάχυνση της στροφής της Ευρώπης στα ηλεκτρικά οχήματα.

Η ψηφοφορία υποστηρίζει έναν βασικό πυλώνα των σχεδίων της Ευρωπαϊκής Ένωσης για μείωση των καθαρών εκπομπών που συμβάλλουν στην υπερθέρμανση του πλανήτη κατά 55% έως το 2030 συγκριτικά με τα επίπεδα του 1990 -στόχος που απαιτεί ταχύτερες μειώσεις των εκπομπών από τη βιομηχανία, την ενέργεια και τις μεταφορές.

Οι βουλευτές υποστήριξαν την πρόταση που έγινε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή πέρυσι, η οποία περιλαμβάνει 100% κατά 100% των εκπομπών CO2 από τα νέα αυτοκίνητα έως το 2035. Με απλά λόγια, η πρόταση αυτή καθιστά αδύνατη την πώληση οχημάτων που καταναλώνουν ορυκτά καύσιμα (βενζίνη και ντίζελ) στην ΕΕ από εκείνη τη χρονιά και έπειτα.

Οι προσπάθειες ορισμένων βουλευτών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου να αποδυναμώσουν τον στόχο για μείωση του CO2 σε 90% έως το 2035 απορρίφθηκαν. Σημειώνεται, ωστόσο, ότι ο νόμος δεν είναι ακόμη οριστικός. Η ψηφοφορία της Τετάρτης επιβεβαιώνει τη θέση του κοινοβουλίου για τις επικείμενες διαπραγματεύσεις με τις χώρες της ΕΕ για τον τελικό νόμο.

Ο στόχος είναι να επιταχυνθεί η στροφή της Ευρώπης προς τα ηλεκτρικά οχήματα και να ενθαρρυνθούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες για μεγάλες επενδύσεις στην ηλεκτροκίνηση, με τη βοήθεια ενός άλλου νόμου της ΕΕ που θα απαιτεί από τις χώρες να εγκαταστήσουν εκατομμύρια φορτιστές οχημάτων.

«Η αγορά και η οδήγηση αυτοκινήτων μηδενικών εκπομπών θα καταστούν πιο οικονομικά για τους καταναλωτές», δήλωσε ο Jan Huitema, επικεφαλής διαπραγματευτής του κοινοβουλίου για τη συγκεκριμένη στρατηγική.

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Σούπερ Μάρκετ: Ποιος μάζεψε όλο το «χαρτί» της κατανάλωσης

Τα καταστήματα έως 400 τ.μ., η Κρήτη και τα αλκοολούχα ποτά είναι οι μεγάλοι κερδισμένοι…

1 hour ago

Ακτοπλοΐα: Γιατί θα αυξηθεί η τιμή των εισιτηρίων κατά 10%-12% από 1η Μαΐου 2025

Τα ήδη ακριβά εισιτήρια της ακτοπλοΐας θα γίνουν ακριβότερα από την 1η Μαΐου του 2025 κατά 10%-12%.  Ο ένας…

2 hours ago

Επιστολή με αφορμή το τροχαίο στη Σούδα: Η στάση ευθυνοφοβίας συντηρεί την παραβατικότητα

Ο Γιάννης Η. Κάκανος, Υπαστυνόμος Β’ εν αποστρατείο, με κείμενό του με αφορμή την συμπεριφορά…

2 hours ago

Ομιλία Συντυχάκη στη σύσκεψη της ΚΟ Επαγγελματοβιοτεχνών και Εμπόρων Χανίων του ΚΚΕ στις 19 Ιανουαρίου

Η Κομματική Οργάνωση Επαγγελματοβιοτεχνών και Εμπόρων (ΕΒΕ) της Τομεακής Επιτροπής Χανίων του ΚΚΕ διοργανώνει σύσκεψη…

3 hours ago

«Κεκλεισμένων των Θυρών» του Ζαν-Πολ Σαρτρ: Τελευταίες Παραστάσεις στα Χανιά

Η ομάδα καλλιτεχνικής έκφρασης Ανάμεσα στο Φως και τη Σκιά ολοκληρώνει το αφιέρωμα στο γαλλικό…

3 hours ago

This website uses cookies.