Όπως αναφέρει ο Περισσός:
Η δημοσιοποίηση -με καθυστέρηση μηνών- της “λίστας Πέτσα”, αλλά και η χρηματοδότηση μεγάλων ΜΜΕ με πακτωλό χρημάτων, αποδεικνύει πόσο επίκαιρη ήταν η τροπολογία του ΚΚΕ, που απέρριψαν όλα τα άλλα κόμματα και προέβλεπε, πρώτον τα μηνύματα για τη δημόσια υγεία να μεταδίδονται απολύτως δωρεάν, δεύτερον, η δημοσιοποίηση των στοιχείων της όποιας κρατικής διαφήμισης να γίνεται άμεσα και τρίτον, να υπάρχει αναδρομικός έλεγχος δεκαετίας για να δει το ο ελληνικός λαός που πήγαν τα χρήματα της κρατικής διαφήμισης.