Categories: OIKONOMIAΕΛΛΑΔΑ

Τα Ταχυδρομεία γίνονται… τράπεζες, φαρμακεία και σούπερ μάρκετ

Της Μαρίας Μόσχου | Αλλάζει η… λειτουργία του ταχυδρομείου στη χώρα μας, που μετατρέπεται σε «τράπεζα» ή ακόμα και σε… φαρμακείο ή μαγαζί της γειτονιάς!

Στο πλαίσιο των νέων υπηρεσιών που αναπτύσσουν, θα αναλαμβάνουν την εκτέλεση συνταγών και την παράδοσή τους στον χώρο επιλογής του πελάτη. Η νέα υπηρεσία με την επωνυμία ”παράδοση φαρμάκων κατ’ οίκον”, ξεκινά την πιλοτική της λειτουργία τη Δευτέρα από τον Κορωπί όπου αναμένεται να έχει μεγάλη απήχηση στους ηλικιωμένους που ζουν μόνοι τους.

Ο ταχυδρόμος που θα φτάνει για να παραδώσει τα γράμματα μετά από τηλεφωνική επικοινωνία που θα γίνεται σε νέο τηλεφωνικό κέντρο των ΕΛΤΑ θα παραλαμβάνει τη συνταγή φαρμάκων, θα την εκτελεί στο κοντινότερο φαρμακείο και θα την παραδίδει στο σημείο που θα του υποδεικνύεται. Το κόστος για την παράδοση των φαρμάκων στο σπίτι θα είναι μόλις 3 ευρώ.

Την ίδια στιγμή, έχει ήδη ξεκινήσει η εφαρμογή για την αγορά, συσκευασία και αποστολή προϊόντων «εμπορόδεμα» με αντικαταβολή από μικρομεσαίες επιχειρήσεις σε όλη τη χώρα μετά από αίτημα του πελάτη. Για την παραγγελία και τη διαδικασία αποστολής θα ενημερώνεται ο ενδιαφερόμενος μέσω του συστήματος trach and trace των ΕΛΤΑ από το κινητό, δίνοντας «ανάσα» στις επιχειρήσεις που θα πληρώνονται το κόστος των προϊόντων της παραγγελίας άμεσα. Ο ενδιαφερόμενος θα ενημερώνεται για την πορεία της παραγγελίας του και είτε θα μπορεί να την παραλαμβάνει από το κοντινότερο στην κατοικία του ταχυδρομικό κατάστημα είτε με επιβάρυνση μόλις ένα ευρώ στο σπίτι του. Στην επιτυχή ολοκλήρωση αυτής της υπηρεσίας σημαντικό ρόλο έχει παίξει, σύμφωνα με τον κ. Μελαχροινό, η σημαντική συμφωνία που υλοποιείται από τις 9 Δεκεμβρίου με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και μειώνει θεαματικά τις δαπάνες των Ελληνικών Ταχυδρομείων.

Στο πλαίσιο αυτό, τα Ελληνικά Ταχυδρομεία καθημερινά αποστέλλουν τέσσερα κοντέινερ, εξοικονομώντας πάνω από 2,3 χιλιάδες ευρώ για καθένα από αυτά. Ειδικότερα το κόστος των ΕΛΤΑ για τη δρομολόγηση ενός φορτηγού από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη ανέρχεται σε περίπου 3.000 ευρώ, όταν το τελικό κόστος για την αποστολή ενός κοντέινερ με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν ξεπερνά τα 630 ευρώ. Έτσι καθημερινά τα Ελληνικά Ταχυδρομεία εξοικονομούν τουλάχιστον 9.000 ευρώ από την αποστολή των τεσσάρων κοντέινερ. Πρέπει να σημειωθεί ότι ο κλάδος της διακίνησης δεμάτων, προς τον οποίο στοχεύουν οι κινήσεις της διοίκησης των ΕΛΤΑ, είναι ο μοναδικός που τα τελευταία χρόνια καταγράφει σημαντική αύξηση στη χώρα μας ως συνέπεια της πολύ μεγάλης αύξησης των πωλήσεων από απόσταση.

Κάρτες

Σύντομα τα καταστήματα των ΕΛΤΑ θα έχουν την δυνατότητα να εκδίδουν προπληρωμένες κάρτες με τις οποίες οι πελάτες θα μπορούν να αγοράζουν από το διαδίκτυο.

Ο πελάτης των ΕΛΤΑ θα μπορεί να καταθέσει ένα συγκεκριμένο ποσό και θα λαμβάνει έναν κωδικό. Με τον κωδικό αυτό θα μπορεί να προχωρά σε αγορές μέσα από το διαδίκτυο μέχρι να «αδειάσει» το αρχικό ποσό.

Με τον τρόπο αυτό απλοποιείται για όλους η έκδοση μιας prepaid card που μέχρι σήμερα γινόταν αποκλειστικά από τις τράπεζες ή τα περίπτερα όσον αφορά τις safe card.

Πίστωση χωρίς τόκους

Μία νέα κάρτα που θα λειτουργεί ως πιστωτική αλλά θα έχει τη συνατότητα άτοκων δόσεων εκδίδουν τα ΕΛΤΑ. Η κάρτα «ELTA Club».απευθύνεται αποκλειστικά στους 1 εκατ. συνταξιούχους σε όλη τη χώρα που έχουν επιλέξει να λαμβάνουν την σύνταξή τους στο σπίτι μέσω των ελληνικών Ταχυδρομείων.

Η κάρτα εκδίδεται σε συνεργασία με την εταιρεία Μαρινόπουλος με τους συνταξιούχους να αποκτούν άτοκα πίστωση για τις αγορές τους από το δίκτυο των ομώνυμων σουπερμάρκετ.

Οι συμβεβλημένοι με τα ΕΛΤΑ συνταξιούχοι, μπορούν να προμηθευτούν από τις 25 Οκτωβρίου 2014 και αποκλειστικά μέσω του δικτύου καταστημάτων ΕΛΤΑ, την ειδική προνομιακή κάρτα με την οποία αποκτούν άτοκα πίστωση που θα φτάνει κατ’ ανώτατο όριο το 50% της μηνιαίας σύνταξής τους και θα παρακρατείται, άτοκα, από το ποσό της σύνταξης του επόμενου μήνα.

Παράλληλα προωθείται και η διακίνηση προϊόντων ειδικού χαρακτήρα όπως προϊόντα ΠΟΠ, προϊόντα ομάδων παραγωγών, εμπόρων.

imerisia.gr

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Ο αγώνας δρόμου για την κυριαρχία στην αγορά των ανθρωπόμορφων ρομπότ

Η Unitree, μία κινεζική εταιρεία που κατασκευάζει ανθρωποειδή ρομπότ παρουσίασε το νέο της μοντέλο G1…

12 hours ago

Συμβάσεις χιλιάδων ευρώ μεταξύ Δημοσίου και εταιρειών, που ίδρυσαν γαλάζια παιδιά, μισθοδοτούμενα από την Blue Skies και εργαζόμενα σε ΝΔ – Μαξίμου

«Δεν κατέχουμε θέσεις στο Δημόσιο, ούτε εργαζόμαστε σε γραφεία υπουργών και κυρίως, η εταιρεία που…

12 hours ago

Ουκρανία: Έτοιμος για άνευ όρων εκεχειρία ο Ζελένσκι – Ο Τραμπ απειλεί με κυρώσεις τον Πούτιν

Παρότι μία συμφωνία για τον τερματισμό του πολέμου στην Ουκρανία φαινόταν πιο πιθανή από ποτέ – κυρίως,…

12 hours ago

Οι αντιεξουσιαστές προχώρησαν σε επανακατάληψη του κτιρίου του Ευαγγελισμού

Σε νέο επανακατάληψη του κτιρίου του Ευαγγελισμού προχώρησαν αντιεξουσιαστές, λίγα μόλις 24ωρα μετά την κατάληψη…

12 hours ago

Πάπας Φραγκίσκος: Πέρασε στην αιωνιότητα ο «ποιμένας» των φτωχών – Πάνω από 400.000 άνθρωποι στο ύστατο χαίρε

Παγκόσμιοι ηγέτες και πιστοί καθολικοί είπαν σήμερα το ύστατο χαίρε στον «πάπα των φτωχών», σε μια…

12 hours ago

Η φτώχεια και η ακρίβεια δεν αντιμετωπίζονται με… ελεημοσύνες και φιλοδωρήματα

Του Γιάννη Μυλόπουλου * Αντιμετωπίζεται η φτώχεια και η ακρίβεια που μαστίζουν το σύνολο της ελληνικής κοινωνίας, με…

16 hours ago