Categories: OIKONOMIAΕΛΛΑΔΑ

Τα Ταχυδρομεία γίνονται… τράπεζες, φαρμακεία και σούπερ μάρκετ

Της Μαρίας Μόσχου | Αλλάζει η… λειτουργία του ταχυδρομείου στη χώρα μας, που μετατρέπεται σε «τράπεζα» ή ακόμα και σε… φαρμακείο ή μαγαζί της γειτονιάς!

Στο πλαίσιο των νέων υπηρεσιών που αναπτύσσουν, θα αναλαμβάνουν την εκτέλεση συνταγών και την παράδοσή τους στον χώρο επιλογής του πελάτη. Η νέα υπηρεσία με την επωνυμία ”παράδοση φαρμάκων κατ’ οίκον”, ξεκινά την πιλοτική της λειτουργία τη Δευτέρα από τον Κορωπί όπου αναμένεται να έχει μεγάλη απήχηση στους ηλικιωμένους που ζουν μόνοι τους.

Ο ταχυδρόμος που θα φτάνει για να παραδώσει τα γράμματα μετά από τηλεφωνική επικοινωνία που θα γίνεται σε νέο τηλεφωνικό κέντρο των ΕΛΤΑ θα παραλαμβάνει τη συνταγή φαρμάκων, θα την εκτελεί στο κοντινότερο φαρμακείο και θα την παραδίδει στο σημείο που θα του υποδεικνύεται. Το κόστος για την παράδοση των φαρμάκων στο σπίτι θα είναι μόλις 3 ευρώ.

Την ίδια στιγμή, έχει ήδη ξεκινήσει η εφαρμογή για την αγορά, συσκευασία και αποστολή προϊόντων «εμπορόδεμα» με αντικαταβολή από μικρομεσαίες επιχειρήσεις σε όλη τη χώρα μετά από αίτημα του πελάτη. Για την παραγγελία και τη διαδικασία αποστολής θα ενημερώνεται ο ενδιαφερόμενος μέσω του συστήματος trach and trace των ΕΛΤΑ από το κινητό, δίνοντας «ανάσα» στις επιχειρήσεις που θα πληρώνονται το κόστος των προϊόντων της παραγγελίας άμεσα. Ο ενδιαφερόμενος θα ενημερώνεται για την πορεία της παραγγελίας του και είτε θα μπορεί να την παραλαμβάνει από το κοντινότερο στην κατοικία του ταχυδρομικό κατάστημα είτε με επιβάρυνση μόλις ένα ευρώ στο σπίτι του. Στην επιτυχή ολοκλήρωση αυτής της υπηρεσίας σημαντικό ρόλο έχει παίξει, σύμφωνα με τον κ. Μελαχροινό, η σημαντική συμφωνία που υλοποιείται από τις 9 Δεκεμβρίου με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και μειώνει θεαματικά τις δαπάνες των Ελληνικών Ταχυδρομείων.

Στο πλαίσιο αυτό, τα Ελληνικά Ταχυδρομεία καθημερινά αποστέλλουν τέσσερα κοντέινερ, εξοικονομώντας πάνω από 2,3 χιλιάδες ευρώ για καθένα από αυτά. Ειδικότερα το κόστος των ΕΛΤΑ για τη δρομολόγηση ενός φορτηγού από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη ανέρχεται σε περίπου 3.000 ευρώ, όταν το τελικό κόστος για την αποστολή ενός κοντέινερ με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν ξεπερνά τα 630 ευρώ. Έτσι καθημερινά τα Ελληνικά Ταχυδρομεία εξοικονομούν τουλάχιστον 9.000 ευρώ από την αποστολή των τεσσάρων κοντέινερ. Πρέπει να σημειωθεί ότι ο κλάδος της διακίνησης δεμάτων, προς τον οποίο στοχεύουν οι κινήσεις της διοίκησης των ΕΛΤΑ, είναι ο μοναδικός που τα τελευταία χρόνια καταγράφει σημαντική αύξηση στη χώρα μας ως συνέπεια της πολύ μεγάλης αύξησης των πωλήσεων από απόσταση.

Κάρτες

Σύντομα τα καταστήματα των ΕΛΤΑ θα έχουν την δυνατότητα να εκδίδουν προπληρωμένες κάρτες με τις οποίες οι πελάτες θα μπορούν να αγοράζουν από το διαδίκτυο.

Ο πελάτης των ΕΛΤΑ θα μπορεί να καταθέσει ένα συγκεκριμένο ποσό και θα λαμβάνει έναν κωδικό. Με τον κωδικό αυτό θα μπορεί να προχωρά σε αγορές μέσα από το διαδίκτυο μέχρι να «αδειάσει» το αρχικό ποσό.

Με τον τρόπο αυτό απλοποιείται για όλους η έκδοση μιας prepaid card που μέχρι σήμερα γινόταν αποκλειστικά από τις τράπεζες ή τα περίπτερα όσον αφορά τις safe card.

Πίστωση χωρίς τόκους

Μία νέα κάρτα που θα λειτουργεί ως πιστωτική αλλά θα έχει τη συνατότητα άτοκων δόσεων εκδίδουν τα ΕΛΤΑ. Η κάρτα «ELTA Club».απευθύνεται αποκλειστικά στους 1 εκατ. συνταξιούχους σε όλη τη χώρα που έχουν επιλέξει να λαμβάνουν την σύνταξή τους στο σπίτι μέσω των ελληνικών Ταχυδρομείων.

Η κάρτα εκδίδεται σε συνεργασία με την εταιρεία Μαρινόπουλος με τους συνταξιούχους να αποκτούν άτοκα πίστωση για τις αγορές τους από το δίκτυο των ομώνυμων σουπερμάρκετ.

Οι συμβεβλημένοι με τα ΕΛΤΑ συνταξιούχοι, μπορούν να προμηθευτούν από τις 25 Οκτωβρίου 2014 και αποκλειστικά μέσω του δικτύου καταστημάτων ΕΛΤΑ, την ειδική προνομιακή κάρτα με την οποία αποκτούν άτοκα πίστωση που θα φτάνει κατ’ ανώτατο όριο το 50% της μηνιαίας σύνταξής τους και θα παρακρατείται, άτοκα, από το ποσό της σύνταξης του επόμενου μήνα.

Παράλληλα προωθείται και η διακίνηση προϊόντων ειδικού χαρακτήρα όπως προϊόντα ΠΟΠ, προϊόντα ομάδων παραγωγών, εμπόρων.

"google ad"

imerisia.gr

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Ακινητοποιημένοι, με δεμένα μάτια, φορώντας πάνες – Ισραηλινοί πληροφοριοδότες αποκαλύπτουν τα σαδιστικά βασανιστήρια στους Παλαιστίνιους κρατούμενους

Σε μια στρατιωτική βάση που τώρα λειτουργεί ως κέντρο κράτησης στην έρημο Νεγκέβ του Ισραήλ, ένας Ισραηλινός που…

14 mins ago

Η καταστροφή στη Γάζα, χειρότερη και από τον βομβαρδισμό της Δρέσδης

Η καταστροφή που έχει προκαλέσει στη Γάζα η αδιάκοπη στρατιωτική επιδρομή του Ισραήλ από την έναρξη του πολέμου, τον Οκτώβριο του…

16 mins ago

Στο Βοτανικό Πάρκο Χανίων ο γάμος του Στέφανου Κασσελάκη με τον Τάιλερ Μάκμπεθ

Πυρετώδεις είναι οι προετοιμασίες για τον γάμο του Στέφανου Κασσελάκη και του Τάιλερ Μακμπέθ που θα γίνει το καλοκαίρι στην…

21 mins ago

Joost Klein: Ο Ολλανδός διέγραψε τα stories του και έκανε unfollow την Eurovision

Ένα πολύ μεγάλο ερωτηματικό έχει προκύψει με τη συμμετοχή του Joost Klein, του εκπροσώπου της Ολλανδίας,…

2 hours ago

ΟΗΕ: Με συντριπτική πλειοψηφία πέρασε ψήφισμα για την πλήρη ένταξη της Παλαιστίνης – Οργισμένη αντίδραση του Ισραήλ

Με συντριπτική πλειοψηφία η Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ υπερψήφισε την επέκταση «των δικαιωμάτων και προνομίων»…

3 hours ago

«Nτου» διαδηλωτών στο Gigafactory της Tesla στο Βερολίνο – Oργή Έλον Μασκ

Διαδηλωτές που διαμαρτύρονται για την επέκταση του εργοστασίου ηλεκτρικών αυτοκινήτων της εταιρείας Tesla στο Γκρουνχάιντε, κοντά στο Βερολίνο, συγκρούστηκαν…

4 hours ago

This website uses cookies.