Categories: ΤΟΠΙΚΑ

Τα 10 σωστά βήματα για “έξυπνες αγορές” στις εκπτώσεις

Βρισκόμαστε ένα βήμα πριν την έναρξη των καλοκαιρινών εκπτώσεων, (αρχίζουν την Δευτέρα 15 Ιουλίου και τελειώνουν το Σάββατο 31 Αυγούστου) και η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, δίνει τις οδηγίες της, στους καταναλωτές και τους εφιστά την προσοχή τους, για τις τυχόν πιθανές παγίδες των εκπτώσεων, ώστε να αποφύγουν τις “πρακτικές” με τις οποίες θα βλάψουν τα οικονομικά τους συμφέροντα.
Τα δέκα σωστά βήματα για “έξυπνες αγορές” στις εκπτώσεις

1.) Πρώτο και βασικό μέλημα κάθε καταναλωτή είναι σωστή έρευνα αγοράς. “Εκπτώσεις στις τιμές δεν σημαίνει και εκπτώσεις στην ποιότητα και κυρίως στην ασφάλεια σι αυτό δεν δίνουμε καμία ανοχή”.

2.) Προγραμματίζουμε τις αγορές μας, με προτεραιότητα τις ανάγκες μας. Αποφεύγουμε να ψωνίσουμε με τη λογική του φθηνού προϊόντος μόνο, αλλά με γνώμονα την ποιότητα ψάχνουμε για τις καλύτερες τιμές. Δεν ξεχνούμε ότι οι τιμές είναι ελεύθερες και δεν υπάρχει αγορανομικός έλεγχος για το ύψος της τιμής του προϊόντος..

3.) Προσοχή στα υψηλά ποσοστά έκπτωσης που αναγράφονται στις βιτρίνες με μεγάλους αριθμούς! Ενώ θα έπρεπε να ισχύουν για όλα τα προϊόντα του καταστήματος, σε πολλές περιπτώσεις αφορούν ορισμένα είδη που χρησιμοποιούνται σαν κράχτες. Να θυμόμαστε ότι η ένδειξη “έως ” με μικροσκοπικά γράμματα και η έκπτωση με τεράστιους αριθμούς θεωρείται παραπλανητική διαφήμιση!

4.) Κάθε είδος, πρέπει στην πινακίδα του, να έχει δύο τιμές. Η αναγραφή της τιμής που ίσχυε, πριν την έκπτωση, διαγραμμένη , και αυτής που προκύπτει μετά την έκπτωση.

5.) Αν αγοράσετε ελαττωματικά προϊόντα, να τα επιστρέψετε αμέσως και να πάρετε πίσω τα λεφτά σας ή να τα αντικαταστήσετε με άλλα, εφόσον το επιθυμείτε. Ο έμπορος μπορεί να αρνηθεί αλλαγή ελαττωματικών ειδών, δικαιούται να το κάνει μόνο εάν το προϊόν είναι σε τιμή προσφοράς ,λόγω των συγκεκριμένων ελαττωμάτων και εφόσον έχει ενημερώσει σχετικά τον καταναλωτή πριν την αγορά με ανάλογη πινακίδα.

6.) Αν αγοράζουμε προϊόντα χρησιμοποιώντας δόσεις ή πιστωτική κάρτα, πρέπει να προσέχουμε. Αντιπαραβάλλουμε το ποσό που μας χρεώνουν στο κατάστημα και στον αναλυτικό λογαριασμό της τράπεζας και εάν διαπιστωθεί επί πλέον διαφορά,ενημερώνουμε κατάστημα-Τράπεζα,Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης.

7.) Απαιτούμε αποδείξεις αγοράς για κάθε προϊόν. Μην ξεχνάμε ότι η απόδειξη είναι το στοιχείο που θα μας συνδράμει ,σε τυχόν, ύπαρξη προβλήματος στο προϊόν που αγοράσαμε, για να ζητήσουμε αντικατάσταση, ή ακόμα να καταγγείλουμε κάποια πρακτική.

8.) Η ριζική αλλαγή της εικόνας στην βιτρίνα καταστήματος, κατά την διάρκεια των εκπτώσεων, θα πρέπει να μας προβληματίσει, γιατί ο καταναλωτής που έχει εντοπίσει είδη που επιθυμεί να αγοράσει και έχει κάνει καταγραφή τιμών ,δεν μπορεί να κάνει σύγκριση τιμών και προϊόντων επομένως, καλό θα είναι να αποφύγουμε αυτή την επιχείρηση.

9)Για τις αγορές μας επιλέγουμε και προτιμάμε , προϊόντα Ελληνικής Παραγωγής, Τοπικής Παραγωγής, γιατί τα χρήματα μένουν στη χώρα μας,βοηθάμε την Οικονομία της.

10.) Τέλος, η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, καλεί τους καταναλωτές , αν παρόλα τα παραπάνω διαπιστώσουν ότι οι εκπτώσεις είναι πλασματικές, παραπλανητικές ή ανακριβείς ως προς το ποσοστό τους ή ως προς την ποιότητα των προσφερομένων με έκπτωση προϊόντων ή ενέχουν οποιασδήποτε μορφής απόκρυψη ή παραπλάνηση να το καταγγείλουν στην Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης,, στα τηλέφωνα 2821092666 και 2821092306. Χανιά, 2842020140 Ιεράπετρα και 1520 Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Επιπροσθέτως ενημερώνουμε ότι η παραπλάνηση των καταναλωτών είναι πράξεις που διώκονται και τιμωρούνται από τον Ποινικό Κώδικα, αλλά και επιβάλλεται και Διοικητικό Πρόστιμο στους παρανομούντες από τις αρμόδιες Αρχές.

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Διαμαρτυρία κατοίκων και επαγγελματιών του Τοπανά για ελλιπή εορταστικό στολισμό και υποβάθμιση της περιοχής

Ανοιχτή επιστολή προς τον Δήμαρχο Χανίων, τον Αντιδήμαρχο Πολιτισμού, τον Αντιδήμαρχο Τουρισμού, το Δημοτικό Συμβούλιο…

39 mins ago

Περιφέρεια Κρήτης: Αναλαμβάνουν δράση κατά του αιφνιδίου νεανικού θανάτου

Την σύμβαση για την έναρξη της δράσης πρόληψης κατά του νεανικού αιφνίδιου θανάτου συνυπέγραψαν σήμερα ο Περιφερειάρχης…

1 hour ago

Συρία: Σκοτώθηκε ο ηγέτης του Ισλαμικού Κράτους Αμπού Γιουσίφ σε αμερικανική αεροπορική επιδρομή

Ο αμερικανικός στρατός ανακοίνωσε σήμερα ότι σκότωσε ένα ηγετικό στέλεχος του Ισλαμικού Κράτους σε επίθεση…

1 hour ago

Χρήση drone για διακίνηση ναρκωτικών στο Λασίθι – Σύλληψη ημεδαπού

Ένας ημεδαπός συνελήφθη χθες το μεσημέρι (19.12.2024) σε περιοχή του Δήμου Αγίου Νικολάου από αστυνομικούς…

2 hours ago

Κι όμως, η Ελλάδα απείχε στην ψηφοφορία του ΟΗΕ για ανθρωπιστική βοήθεια στη Γάζα – Υπέρ τάχθηκαν 137 χώρες

Αποχή ήταν η στάση της Ελλάδας στο ψήφισμα της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ για επίσπευση…

2 hours ago

Σάρωσε ο Γιώργος Μπέας: Πρώτος μεταξύ όλων των υποψήφιων διοικητών τόσο στο Νοσοκομείο Χανίων όσο και στο ΠΑΓΝΗ

Με κορυφαία βαθμολογία αναδείχθηκε ο νυν διοικητής του Γενικού Νοσοκομείου Χανίων, Γιώργος Μπέας, σύμφωνα με…

2 hours ago

This website uses cookies.