ΕΛΛΑΔΑ

Την κατάργηση των νόμων Βορίδη – Χρυσοχοίδη, που ποινικοποίησαν την αποφυγή πληρωμής διοδίων, ανακοινωσε ο Σπίρτζης

Την κατάργηση των νόμων Βορίδη – Χρυσοχοίδη, που ποινικοποίησαν την αποφυγή πληρωμής διοδίων οδηγώντας πολύ κόσμο στα δικαστήρια, ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, μιλώντας σε εκδήλωση κατοίκων του Δήμου Ωρωπού.

Παράλληλα, πρόσθεσε, ότι θα βρεθεί λύση πολύ σύντομα με τους παραχωρησιούχους της Νέας Οδού για το πάγωμα των προστίμων που έχουν καταλογιστεί και έχουν αποσταλεί σε αρκετούς πολίτες της περιοχής για την αποφυγή πληρωμής διοδίων στο παρελθόν.

Ο κ. Σπίρτζης ανακοίνωσε ότι οι κάτοικοι του Δήμου Ωρωπού και της ευρύτερης περιοχής μετά την ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής καταγραφής των αυτοκινήτων τους, σε λίγους μήνες, θα απαλλαγούν από την πληρωμή των πλευρικών διοδίων. Επίσης, θα υπάρξει διαπραγμάτευση με τους παραχωρησιούχους όταν εφαρμοστεί το νέο ηλεκτρονικό σύστημα διοδίων να πληρώνουν ένα πολύ μικρό (fix) ποσό περίπου 20-30 λεπτά για τη διαδρομή από τη Μεταμόρφωση μέχρι τα όρια του Δήμου Ωρωπού. Επίσης, ξεκαθάρισε και σήμερα ότι δεν πρόκειται να τοποθετηθούν νέα διόδια στη Βόρεια Αττική, ούτε πλευρικά ούτε μετωπικά, υπογραμμίζοντας ότι «υπάρχει συμφωνία με τον παραχωρησιούχο».

Ο υπουργός Υποδομών εξήγησε στους κατοίκους της περιοχής ότι είναι πολύ δύσκολο να καταργηθούν τα διόδια γιατί είναι βαριές οι ρήτρες των συμβάσεων παραχώρησης και το κράτος θα επιβαρυνθεί με τεράστια ποσά που αγγίζουν τα 15-20 εκατ. ευρώ για όλη την Ελλάδα. Άλλωστε, δεν μπορεί να ισχύσουν άλλα εδώ και άλλα στην υπόλοιπη Ελλάδα. Είπε, όμως, ότι με το νέο ηλεκτρονικό σύστημα διοδίων θα είναι δίκαιο και πιό αναλογικό για τους πολίτες.

Ο κ. Σπίρτζης τόνισε ότι «εμείς παραμένουμε πάντα δίπλα στην κοινωνία και στο κίνημα. Δεν θα επιτρέψουμε στο κίνημα “του πληρώνω περισσότερα” του Κυριάκου Μητσοτάκη να επανέλθει». «Θα ευχηθούμε», πρόσθεσε, «περαστικά στη ΝΔ και όσους τη στηρίζουν. Η θλίψη τους είναι μεγάλη γιατί τον Αύγουστο βγαίνουμε από τα μνημόνια και δεν θα έχουν άλλοθι τα μνημόνια για να εφαρμόζουν τα σχέδια τους». «Εμείς», υπογράμμισε ο κ. Σπίρτζης, «ούτε αλλάξαμε, ούτε κρυβόμαστε, ούτε βγάλαμε από το μυαλό μας αυτά που σάς λέγαμε».

Αναφερόμενος γενικότερα στους πέντε μεγάλους αυτοκινητοδρόμους έκανε λόγο για «ταξικές συμβάσεις» που είχαν υπογραφεί από τις κυβερνήσεις ΝΔ-ΠΑΣΟΚ και για έργα ημιτελή που δεν είναι συνδεδεμένα με την τοπική κοινωνία και τους πολίτες. Έφερε μαλιστα ως παράδειγμα την Εγνατία, που δεν συνδέεται με κανένα λιμάνι ή την Ιονία Οδό που δεν περνάει μέσα απο καμμία πόλη της περιοχής. Μίλησε, επίσης, για την διαπραγμάτευση για τους αυτοκινητοδρόμους που έκανε ο ίδιος και η σημερινή κυβέρνηση και κέρδισε η χώρα 700 εκατομμύρια.

Ο κ. Σπίρτζης τόνισε ότι «η κυβέρνηση Τσίπρα θα έχει μια ακόμη τετραετία μπροστά της» και θα κάνει πολλά από όσα έχει υποσχεθεί. «Όμως», τόνισε, «όπως έχει πει κι ο πρωθυπουργός δεν πρόκειται να αφήσουμε να ξαναγυρίσει η χώρα στο κακό της παρελθόν. Αυτά να τα ξεχάσουμε».

Απαντώντας σε ερωτήσεις των κατοίκων διευκρίνισε ότι η συμφωνία μεταξύ του υπουργείου και του παραχωρησιούχου να μην γίνουν νέα διόδια δεν έχει βγεί στη Διαύγεια γιατί ζητήθηκε μιά ρήτρα εμπιστευτικότητας εκ μέρους του παραχωρησιούχου.

Τέλος, ο κ. Σπίρτζης μίλησε για «κάποιες σκοτεινές δυνάμεις», που προσπαθούν να μην μπεί το ηλεκτρονικό σύστημα διοδίων στην Εγνατία Οδό και έχουν σχέση με αυτούς που διεκδικούν να την πάρουν.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

 

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Κοτζιάς: Δεν μπορώ να βλέπω Αντώναρο και Σπηλιωτόπουλο να λένε την Αριστερά «χουντική»

Σφοδρή επίθεση στα δυο – προερχόμενα από την Ν.Δ- στελέχη που βρίσκονται στο επιτελείο του Στέφανου…

4 hours ago

Τραγωδία στα Χανιά: 65χρονος εντοπίστηκε νεκρός σε πηγάδι

Τραγικό τέλος στην αναζητήση 65χρονου άνδρα που εντοπίστηκε νεκρός μέσα σε πηγάδι στην περιοχή του…

4 hours ago

Δυο φαμίλιες, μια εγκληματική οργάνωση και …επώνυμοι πελάτες για τις …κόκες

Το νέο «αίμα» των εγκληματικών ομάδων διακίνησης κόκας στο Ηράκλειο επιχειρεί να «χτυπήσει» η Δίωξη Ναρκωτικών…

4 hours ago

«Επιμελητήριο με Μέλλον»: Ιδρύθηκε στα Ταμπακαριά ο νέος επιμελητηριακός συνδυασμός Χανιωτών επιχειρηματιών με επικεφαλής τον Αντώνη Ροκάκη | Φωτός+Βίντεο

Περισσότεροι από 100 επιχειρηματίες από τα Χανιά συγκεντρώθηκαν στα Ταμπακαριά και ίδρυσαν το νέο συνδυασμό…

4 hours ago

Το Ιράν απειλεί ότι θα «τινάξει στον αέρα» πετρελαϊκές εγκαταστάσεις σε όλη την Μέση Ανατολή! Πώς εμπλέκεται η Ελλάδα

Τη στιγμή που στο Ισραήλ δείχνουν να «στοχεύουν» ως μέρος της «απάντησής» τους τις ενεργοπαραγωγικές υποδομές του Ιράν,…

8 hours ago

Συνεχίζονται οι ασφαλτοστρώσεις στον Δήμο Χανίων με την οδό Κυδωνίας

Συνεχίζονται εργασίες από τον Δήμο Χανίων, για την αποκατάσταση του οδικού δικτύου σε σημεία που…

8 hours ago

This website uses cookies.