ΤΟΠΙΚΑ

Τι απαντά η ΑΝΕΚ LINES σε ναυτεργατικά σωματεία που την κατηγορούν για παραβίαση νομοθεσίας στο θέμα των επανδρώσεων

«Δεν υπάρχει καμία “αυθαιρεσία” σε ό,τι αφορά τη θερινή σύνθεση των πληρωμάτων και οι ενέργειες στις οποίες προχώρησε η εταιρεία για μείωση των διαθέσιμων καμπινών των πλοίων, συντελέστηκαν σε εφαρμογή της κείμενης νομοθεσίας και μετά από έλεγχο των αρμοδίων Υπηρεσιών του ΥΕΝ» αναφέρει σε σημερινή της ανακοίνωση η ANEK LINES με αφορμή την επιστολή-«προειδοποίηση» που απέστειλαν σήμερα 13 ναυτεργατικά σωματεία.

Τα ναυτεργατικά σωματεία στην ανακοίνωσή τους ζητούν την εφαρμογή της θερινής σύνθεσης στα πληρώματα των πλοίων της ακτοπλοΐας από το υπουργείο Ναυτιλίας και το Σύνδεσμο των ακτοοπλόων, αναφέροντας ότι «η ναυτιλιακή εταιρεία ΑΝΕΚ LINES παραβίασε την ισχύουσα νομοθεσία στο θέμα των επανδρώσεων».

«Είναι λυπηρό, συνδικαλιστικές οργανώσεις που υποτίθεται ότι εκπροσωπούν χιλιάδες εργαζομένους και γνωρίζουν το νομοθετικό πλαίσιο, να ψεύδονται καταφανώς και να παραποιούν την πραγματικότητα, θέτοντας μάλιστα και θέμα ασφάλειας των ελαχίστων επιβατών, όταν τις περισσότερες μέρες τα πλοία μας εκτελούν δρομολόγια έχοντας περισσότερα μέλη πληρώματος από επιβάτες», αναφέρει στην ανακοίνωσή της η εταιρία.

Προσθέτει επίσης τα εξής:

«-Η ΑΝΕΚ από την έναρξη της πανδημίας έως σήμερα, έχει λάβει κρατική ενίσχυση 1.590.000 ευρώ, εκτελώντας το σύνολο των προγραμματισμένων δρομολογίων με κατακόρυφα μειωμένο αριθμό επιβατών.

– Δεν έγινε καμία απαλλαγή στο ΦΠΑ αλλά μείωση στο 13% μόνο για τους επιβάτες που μετακινήθηκαν χωρίς κανένα όφελος για την εταιρία.

– Δεν έγινε κατάργηση των ασφαλιστικών εισφορών προς το ΝΑΤ, αλλά επιδότηση εισφορών για τους μήνες Ιούλιο 2020 έως Σεπτέμβριο 2020, η οποία ανήλθε στο ποσόν των 604.000 ευρώ.

– Καμία αύξηση της επιδότησης των γραμμών δημόσιας υπηρεσίας δεν πραγματοποιήθηκε.

Η ΑΝΕΚ LINES προσθέτει εξάλλου ότι «τα ανωτέρω ποσά δεν πρέπει να θεωρούνται ως “κίνητρα – προνόμια”, όταν μόνο το κόστος μισθοδοσίας των πληρωμάτων της ΑΝΕΚ για το 2020 ξεπερνά τα 25 εκατ. ευρώ, ενώ ταυτόχρονα, η μείωση του μεταφορικού έργου είναι κατακόρυφη και ξεπερνά τα 40 εκατ. ευρώ.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Εκλογές ΣΥΡΙΖΑ: Αναλυτικές οδηγίες για την κάλπη – Τα εκλογικά κέντρα στο νομό Χανίων – 3 ευρώ το αντίτιμο

Σε πλήρη ετοιμότητα δηλώνει ο ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ ενόψει της αυριανής διαδικασίας εκλογής προέδρου (Κυριακή 24 Νοεμβρίου). Σύμφωνα με ανακοίνωση…

3 hours ago

Μπορέλ: «Οι κυβερνήσεις της ΕΕ δεν μπορούν να επιλέγουν αν θα εφαρμόζουν ή όχι τα εντάλματα σύλληψης του ΔΠΔ»

Σε πολύ δύσκολη θέση είναι οι κυβερνήσεις των κρατών της ΕΕ που υποστηρίζουν σθεναρά το Ισραήλ, καθώς μετά…

3 hours ago

Χάος στην COP29: Δεκάδες χώρες αποχώρησαν πριν τη συμφωνία – Τι συνέβη

Η 29η διάσκεψη των Ηνωμένων Εθνών για το κλίμα, COP29, που διεξάγεται αυτές τις ημέρες στην πρωτεύουσα…

3 hours ago

Θερμοκρασίες ρεκόρ φέτος στις θάλασσες – Επηρεάστηκε και το Νότιο Κρητικό Πέλαγος

Θερμοκρασίες ρεκόρ καταγράφηκαν το φετινό καλοκαίρι στις ελληνικές θάλασσες καθιστώντας το, το πιο ζεστό σε βάθος σαρακονταετίας…

3 hours ago

Ντ. Μπακογιάννη: Αν ο Σαμαράς ψήφιζε το πρώτο Μνημόνιο, θα βγαίναμε πέντε χρόνια νωρίτερα

Η βουλευτής Χανίων αποκαλύπτει, σε συνέντευξή της στα «Νέα» και στον Χρήστο Χωμενίδη, το παρασκήνιο…

5 hours ago

Κρήτη: Έπιασαν τον γαμπρό με κόκα, σχόλασε ο γάμος!

Αναπάντεχη τροπή πήραν οι τελευταίες προετοιμασίες για έναν γάμο που επρόκειτο να γίνει σήμερα σε…

5 hours ago

This website uses cookies.