ΤΟΠΙΚΑ

Τι απαντά το ΚΤΕΛ Χανίων – Ρεθύμνου στην καταγγελία για λεκτική βία

Απάντηση στην καταγγελία που δημοσίευσαν  τα «Ρεθυμνιώτικα Νέα» αναφορικά με την λεκτική βία που δέχτηκε 23χρονη έγκυος φοιτήτρια απέστειλε η εταιρία «ΚΤΕΛ Χανίων – Ρεθύμνου ΑΕ» σημειώνοντας ότι από την έρευνα που έκανε δεν προέκυψε λεκτική βία.

Αναλυτικά, στην ανακοίνωση της εταιρίας αναφέρεται:

«Με αφορμή τις δημόσιες αναφορές του τελευταίου 24ωρου περί λεκτικής βίας που ασκήθηκε από ελεγκτή του ΚΤΕΛ Χανίων – Ρεθύμνου σε βάρος 23χρονης εγκύου φοιτήτριας, η εταιρία μας διευκρινίζει τα παρακάτω:

Από την πρώτη στιγμή η διοίκηση του ΚΤΕΛ Χανίων – Ρεθύμνου ενημερώθηκε από τον ίδιο τον ελεγκτή για το περιστατικό που διαδραματίστηκε στις 9 Νοεμβρίου 2023 μέσα στο αστικό λεωφορείο. Η διοίκηση, ως όφειλε, έδωσε εντολή για άμεση διερεύνηση των συνθηκών κάτω από τις οποίες συνέβη το περιστατικό. Από τα στοιχεία της έρευνας και από καταθέσεις αυτοπτών μαρτύρων ουδέποτε προέκυψε λεκτική βία σε βάρος της 23χρονης από τον ελεγκτή.

Αντιθέτως, ο ελεγκτής της εταιρίας μας -στο πλαίσιο της άσκησης των καθηκόντων του- προσέγγισε την νεαρή επιβάτιδα με ευγενικό τρόπο και της ζήτησε να του επιδείξει το φοιτητικό της πάσο, βάσει του οποίου είχε πληρώσει μισό εισιτήριο. Η νεαρή γυναίκα, όπως παραδέχτηκε, δεν το έφερε μαζί της παρά είχε σχετική φωτογραφία στο κινητό της τηλέφωνο, η οποία όμως σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή, αφού δεν αποδεικνύει την γνησιότητα του επίσημου εγγράφου που όφειλε να έχει μαζί της.

Στο σημείο αυτό θα πρέπει να γίνει σαφές ότι οι χρήστες των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς πέρα από δικαιώματα, έχουν και εκείνοι σειρά υποχρεώσεων. Μία από αυτές είναι να φέρουν πάντα μαζί τους τα απαραίτητα έγγραφα βάσει των οποίων δικαιούνται έκπτωσης στην τιμή του εισιτηρίου. Μία δεύτερη εξίσου βασική υποχρέωση των επιβατών είναι να έχουν πάντα μαζί τους το εισιτήριο τους όταν επιβιβάζονται στα λεωφορεία και να μην περιμένουν να το προμηθευτούν από τον οδηγό. Μία ακόμα υποχρέωση των επιβατών που δεν έχουν εξασφαλίσει έγκαιρα εισιτήριο, είναι να προσέρχονται τουλάχιστον 30 λεπτά νωρίτερα στον σταθμό του ΚΤΕΛ προκειμένου να αγοράσουν το εισιτήριο τους και να εξυπηρετηθούν με μεγαλύτερη άνεση.

Επιχειρήματα του τύπου «έχω σε φωτογραφία το πάσο μου» ή «δεν πρόλαβα να αγοράσω εισιτήριο και κόψτε μου εσείς» ή «τώρα ήρθα και τώρα θέλω να ταξιδέψω με το λεωφορείο που φεύγει σε ένα λεπτό», μόνο ως κακόγουστα αστεία μπορεί να τα εκλάβει κανείς, αφού σε καμία περίπτωση δεν γίνονται αποδεκτά.

Σε ό,τι αφορά δε στους εργαζόμενους της εταιρίας μας, που βάλλονται ανελέητα τελευταία από απειροελάχιστο αριθμό επιβατών, που την μια επικαλείται λεκτική βία και την άλλη απότομη και αγενή συμπεριφορά, οφείλουμε να ξεκαθαρίσουμε πως και εκείνοι, πέρα από υποχρεώσεις (τις οποίες γνωρίζουν καλά), έχουν και δικαιώματα, όπως κάθε εργαζόμενος άλλωστε.

Σπεύδουμε να σημειώσουμε ότι σε περιπτώσεις που εργαζόμενοι μας υποπέσουν σε αξιοσημείωτα αδικήματα, ακολουθείται το γράμμα του Νόμου, όπως προβλέπεται από τον εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας του ΚΤΕΛ Χανίων – Ρεθύμνου.

Όμως, δεν μπορεί κανένας επιβάτης -ανεξαρτήτως ηλικίας, κοινωνικού και μορφωτικού επιπέδου ή ιδιαίτερης κατάστασης- να προσβάλλει, να εξυβρίζει, να απειλεί, να διασύρει δημόσια και γενικά να κινείται επιθετικά εναντίον των αυτών των ανθρώπων που εκείνη την ώρα μοχθούν για το μεροκάματο! Τέτοιου είδους συμπεριφορές είναι καταδικαστέες και μη αποδεκτές από την διοίκηση της εταιρίας μας.

Τέλος, η διοίκηση της «ΚΤΕΛ Χανίων – Ρεθύμνου Α.Ε.» εκφράζει και δημόσια την συμπαράστασή της στον Σύνδεσμο Υπαλλήλων Οδηγών και Βοηθών Αυτοκινήτων «Άγιος Χριστόφορος», η διοίκηση του οποίου της απέστειλε σχετική ανακοίνωση διαμαρτυρίας. Το ΚΤΕΛ δεσμεύεται ότι θα παραμείνει συμπαραστάτης του και ότι θα διαφυλάξει ως «κόρη οφθαλμού» τα δικαιώματα κάθε εργαζόμενου».

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Εργαζόμενοι: Ωράρια «κολλημένα» στα ‘80s – Γιατί δε μειώνεται ο χρόνος εργασίας;

Γιατί οι εργαζόμενοι πλήρους απασχόλησης, δεν έχουν δει καμία ουσιαστική μείωση του χρόνου εργασίας από τη δεκαετία…

4 hours ago

Κρήτη: Τι λέει ο δικηγόρος του γαμπρού για την ακύρωση του γάμου του επειδή τον έπιασαν με κοκαΐνη

Πολλές εκατοντάδες ήταν οι προσκεκλημένοι που πήγαν το απόγευμα του Σαββάτου στην εκκλησία όπου θα…

4 hours ago

Ενδοοικογενειακή βία: Περισσότερες από 15.000 γυναίκες αλλά και πάνω από 5.000 άνδρες έπεσαν θύματα το πρώτο 10μηνο του 2024

Ιδιαίτερη αύξηση στα περιστατικά για αδικήματα ενδοοικογενειακής βίας μέσα στο πρώτο δεκάμηνο του 2024 σε σχέση με…

4 hours ago

ΣΥΡΙΖΑ: 21.465 ψήφισαν μέχρι τις 12:00 – Χωρίς προβλήματα η εκλογική διαδικασία στα Χανιά – Τα μηνύματα των 4 υποψήφιων προέδρων από την κάλπη

Η διαδικασία εκλογής νέου προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία ξεκίνησε το πρωί της Κυριακής στα Χανιά.…

4 hours ago

Δ. Κουτσούμπας από Ρέθυμνο: “Σε έναν κόσμο που φλέγεται, οι λαοί πρέπει να είναι οι νικητές!”

Με την συμμετοχή πλήθους κόσμου, εκπροσώπων σωματείων και μαζικών φορέων πραγματοποιείται σήμερα Κυριακή στο «Σπίτι…

5 hours ago

Ομαδικές αγωγές κατά της Booking από Ελληνες ξενοδόχους

Στη διεκδίκηση αποζημιώσεων από τη Booking.com και εν γένει από τις πλατφόρμες κρατήσεων που είναι ευρύτερα γνωστές…

5 hours ago

This website uses cookies.