Η Ομοσπονδία Εμπορικών Συλλόγων Κρήτης ανακοινώνει ότι οι χειμερινές εκπτώσεις του έτους 2012 θα αρχίσουν την προσεχή Δευτέρα και θα λήξουν την Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου, ενώ ενημερώνει τους καταναλωτές για τα εξής:
2. Η αναγραφή ποσοστού έκπτωσης ανήκει στην διακριτική ευχέρεια της επιχείρησης. Εάν αναγραφεί ποσοστό, πρέπει να προσδιορίζεται ότι πρόκειται για έκπτωση (π.χ. «20% έκπτωση»).
3. Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί στην ακρίβεια των εκπτωτικών αναγγελιών προς τον πελάτη. Η κάθε παροχή πρέπει να ταυτίζεται και να ανταποκρίνεται προς την αναγγελία, οικονομικά, ποσοτικά και ποιοτικά.
4. Εάν διαπιστωθεί παράβαση του νόμου ή παραπλάνηση των καταναλωτών, οι ποινές και τα πρόστιμα είναι βαρύτατα. Το πρόστιμο επιβάλλεται με απόφαση του οικείου Γενικού Γραμματέα της Περιφέρειας.
5. Αν οι εκπτώσεις είναι ανακριβείς ή παραπλανητικές ως προς το ποσοστό τους ή ως προς την ποσότητα των προσφερόμενων με έκπτωση προϊόντων ή ενέχουν οποιασδήποτε μορφής απόκρυψη ή παραπλάνηση, επιβάλλεται, με απόφαση του οικείου Νομάρχη, διοικητικό πρόστιμο χιλίων (1.000) μέχρι εκατό χιλιάδων (100.000) ευρώ, ανάλογα με τη βαρύτητα και τη συχνότητα της παράβασης.
– Είναι δεδομένο, ότι τα φετινά ποσοστά των εκπτώσεων θα είναι εντυπωσιακά από την πρώτη ημέρα έναρξής τους, γεγονός που θα προσελκύσει το ενδιαφέρον των καταναλωτών, δίνοντάς τους την δυνατότητα να εκμεταλλευθούν τις ευκαιρίες που τους προσφέρονται αυτήν την περίοδο, αγοράζοντας άριστης ποιότητας προϊόντα σε ιδιαίτερα προσιτές τιμές.
-Σε αυτή την δύσκολη οικονομική συγκυρία, οι χειμερινές εκπτώσεις αναμένεται να δώσουν μια ανάσα και να προσπαθήσουν να αναστρέψουν το δυσμενές κλίμα για το λιανικό εμπόριο, βελτιώνοντας τις προβλέψεις τουλάχιστον για το επόμενο τρίμηνο, καθώς σχεδόν το σύνολο του καταναλωτικού κοινού περιμένει την έναρξη των κανονικών εκπτώσεων, για να πραγματοποιήσει τις αναγκαίες εποχιακές αγορές του, στην προσπάθειά του για την μεγαλύτερη δυνατή εξοικονόμηση χρημάτων.
– Να επιλέγει προϊόντα και υπηρεσίες Ελληνικές και να προτιμά τα προϊόντα της Κρητικής γης.
– Στο σημείο αυτό τονίζεται, ότι ο καταναλωτής θα πρέπει να επιδείξει ιδιαίτερη προσοχή στην επισήμανση των αναγκών του, να μην εντυπωσιάζεται από επικοινωνιακού χαρακτήρα ανακοινώσεις και τυχόν υπέρογκα ποσοστά εκπτώσεων χωρίς να ελέγχει την ποιότητα την ΑΞΙΑ και την τελική τιμή του προϊόντος.
Να πραγματοποιεί την αναγκαία έρευνα για τις αγορές του και να εμπιστεύεται τα οργανωμένα εμπορικά καταστήματα και όχι το κάθε μορφής παρεμπόριο, που παρέχει κακής ποιότητας εμπορεύματα, χωρίς καμία διασφάλιση και εγγύηση και χωρίς αποδείξεις
Γιατί οι εργαζόμενοι πλήρους απασχόλησης, δεν έχουν δει καμία ουσιαστική μείωση του χρόνου εργασίας από τη δεκαετία…
Πολλές εκατοντάδες ήταν οι προσκεκλημένοι που πήγαν το απόγευμα του Σαββάτου στην εκκλησία όπου θα…
Ιδιαίτερη αύξηση στα περιστατικά για αδικήματα ενδοοικογενειακής βίας μέσα στο πρώτο δεκάμηνο του 2024 σε σχέση με…
Η διαδικασία εκλογής νέου προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία ξεκίνησε το πρωί της Κυριακής στα Χανιά.…
Με την συμμετοχή πλήθους κόσμου, εκπροσώπων σωματείων και μαζικών φορέων πραγματοποιείται σήμερα Κυριακή στο «Σπίτι…
Στη διεκδίκηση αποζημιώσεων από τη Booking.com και εν γένει από τις πλατφόρμες κρατήσεων που είναι ευρύτερα γνωστές…
This website uses cookies.