Categories: ΤΟΠΙΚΑ

Τι προτίθεται να κάνει η γερμανική Fraport στο Αεροδρόμιο Χανίων «Ι. Δασκαλογιάννης» – Oλοκληρώθηκαν έργα αξίας 50 εκ. Ευρώ με χρηματοδότηση του ελληνικού κράτους

Δελτίο τύπου έδωσε στη δημοσιότητα η Γερμανική Fraport σχετικά με το τι προτίθεται να κάνει στα αεροδρόμια που αναλαμβάνει.

Σύμφωνα με την εταιρεία, οι άμεσες εργασίες που θα πραγματοποιηθούν στα αεροδρόμια με την ανάληψη της λειτουργίας τους από τη FraportGreeceκαι πριν την έναρξη της καλοκαιρινής περιόδουπεριλαμβάνουν:

  • Γενικό καθαρισμό
  • Βελτίωση του φωτισμού και της σηματοδότησης στους εσωτερικούς (τερματικοί σταθμοί) και εξωτερικούς χώρους των αεροδρομίων (χώρος στάθμευσης αεροσκαφών-διάδρομοι προσγείωσης-απογείωσης).
  • Αναβάθμιση και βελτίωση των εγκαταστάσεων υγιεινής
  • Βελτίωση παρεχόμενων υπηρεσιών συμπεριλαμβανομένης δωρεάν σύνδεσης με το διαδίκτυο (WiFi)
  • Εργασίες για τη βελτίωση της πυρασφάλειας σε όλους τους χώρους των αεροδρομίων

Στο πλαίσιο των έργων που θα υλοποιήσει η Fraport Greeceστην πρώτη 4ετία θα κατασκευαστούν5 νέοι τερματικοί σταθμοί (αεροδρόμια Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Κεφαλονιάς, Κω,Μυτιλήνης), ενώ τoσυνολικό μέγεθος των 14 τερματικών σταθμών στα αεροδρόμια θα αυξηθεί κατά 100.000 m2σε 300.000 m2 περίπου.

Οι βελτιώσεις που θα πραγματοποιηθούν για την αύξηση τόσο της χωρητικότητας των αεροδρομίων όσο και της ποιότητας των υπηρεσιών  περιλαμβάνουν, επίσης, την αύξηση των σταθμών Check-In από 213 σε 297 (+28%), την αύξηση των σημείων  ασφαλείας από 44 σε 84 (+47%), την αύξηση των πυλών από 103 σε 147 (+30%) και την αύξηση των θέσεων στάθμευσης αεροσκαφών από 115 σε 150 (+23%).

Θα πραγματοποιηθεί πλήρης ανακαίνιση και των 15, συνολικά, διαδρόμων προσγείωσης-απογείωσης και όλων των τερματικών σταθμών (συνολικού εμβαδού 200.000 m2). Θα ανακαινιστούν, επίσης, στο σύνολό τους οι εγκαταστάσεις υγιεινής (συνολικό μέγεθος: 10.000 m2), οι πυροσβεστικοί σταθμοίτων αεροδρομίων (14 συνολικά), οι χώροι στάθμευσης των αεροσκαφών και οι γεννήτριες ηλεκτροδότησης (100 συνολικά).

Σε όλα τα αεροδρόμια θα εγκατασταθεί νέο, τελευταίας τεχνολογίας σύστημα ελέγχου και διαχείρισης αποσκευών (inlinesystem).

Όσον αφορά το Αεροδρόμιο Χανίων «Ι. Δασκαλογιάννης» η Fraport υπόσχεται ότι μέχρι το 2021 θα έχουν πραγματοποιηθεί οι εξής αλλαγές:

  • Αναδιοργάνωση εσωτερικών χώρων αεροσταθμού
  • Αναδιοργάνωση του χώρου αναχωρήσεων
  • Νέο σύστημα ελέγχου αποσκευών
  • Επέκταση των διαδικασιών ασφαλείας
  • Επέκταση της εγκατάστασηςεπεξεργασίας λυμάτων ή σύνδεση με το δημοτικό δίκτυο
  • Aναδιοργάνωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών
  • Ανακαίνιση του οδοστρώματος στους χώρους προσγείωσης-απογείωσης- στάθμευσης αεροσκαφών
  • 25% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών (από 8 σε 10)
  • Διπλασιασμός των σημείων ασφαλείας και ελέγχου του αεροδρομίου (από 4 σε 8)

Η παρακάτω φωτογραφία είναι μία φωτορεαλιστική απεικόνιση του πώς θα είναι το αεροδρόμιο Χανίων μετά τις αλλαγές στην εμφάνισή του:

Ετοιμοπαράδοτο και εκσυγχρονισμένο παραδίδεται το αεροδρόμιο Χανίων στη Fraport

Πάντως, αξίζει να αναφέρουμε ότι, το αεροδρόμιο Χανίων είναι ένα από τα πιο σύχρονα περιφερειακά αεροδρόμιο που εντάχθηκαν στο πακέτο της Fraport αφού δίχως να επενδύσει ούτε ένα ευρώ, ολοκληρώθηκε ο εκσυγχρονισμός του και παραδίδεται τις επόμενες ημέρες.

Πραγματοποιήθηκαν εργασίες πλήρους αναβάθμισης του αεροδρομίου που το καθιστούν ένα από τα πιο μοντέρνα και καλαίσθητα κτίρια στην ελληνική επικράτεια και για το οποίο το ελληνικό δημόσιο κατέβαλλε συνολικά 50 εκ. ευρώ.

Το έργο ανακατασκευάστηκε εν λειτουργία, γεγονός που δυσχέρανε τις εργασίες αλλά και με γενναία παράταση του χρονοδιαγράμματος καθώς αντιμετώπισε σοβαρά προβλήματα χρηματοδότησης την περίοδο της τραπεζικής αργίας και των περιορισμών στην κίνηση κεφαλαίων που ανάγκασαν τον Άκτωρα, να διακόψει τις εργασίες ουκ ολίγες φορές.

Όπως είναι εμφανές και από τις φωτογραφίες του Α.τ.Κ., το αεροδρόμιο Χανίων είναι πλήρως εκσυγχρονισμένο:

Οι κτιριακές υποδομές άρχισαν να παραδίδονται τμηματικά, από το περασμένο καλοκαίρι, όταν δόθηκε στους επιβάτες η επέκταση του τμήματος των αναχωρήσεων, δίνοντας τέλος στις ατελείωτες ουρές κατά τους καλοκαιρινούς μήνες.

Ήδη, λειτουργούν οι χώροι του νέου αμαξοστασίου συνολικής επιφάνειας 2.556 τ.μ., το νέο κτήριο φύλαξης απορριμμάτων 483 τ.μ. και οι νέοι χώροι στάθμευσης για 56 λεωφορεία και 213 επιβατικά, ο νέος πύργος Ελέγχου, επιφάνειας 1.872 τ.μ κ.α.

Προβλήματα προκάλεσαν στο έργο και οι τεχνικές δυσκολίες στην θεμελίωση των νέων κτιριακών εγκαταστάσεων.

Η διενέργεια των απαιτούμενων εργαστηριακών ελέγχων, η αξιολόγηση των αποτελεσμάτων και η εκπόνηση σχετικής μελέτης για την αντιμετώπιση του προβλήματος ολοκληρώθηκε μετά από χρονικό διάστημα 94 ημερολογιακών ημερών, οπότε και επανεκίνησαν οι εργασίες, επιφέροντας αντίστοιχη καθυστέρηση στην ολοκλήρωση του έργου. Αρχικά, το υπουργείο Υποδομών είχε υπογράψει την παράταση του έργου έως τον περασμένο Οκτώβριο. Ωστόσο, ο ανάδοχος ζήτησε την επιμήκυνση του χρόνου παράδοσης για τον Φεβρουάριο του 2017, όπως και έγινε.

Αξιοσημείωτο είναι ότι ο Άκτωρας ανέλαβε την κατασκευή του έργου μετά από σφοδρό δικαστικό αγώνα με την Κυπριακή Νέμεσις που αρχικά είχε κερδίσει το έργο, η οποία έκλεισε το 2013, με απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας.

Εκδήλωση της Ανοικτής Πρωτοβουλίας Πολιτών το Σάββατο στην Πλ. Δημοτικής Αγοράς

Να υπενθυμίσουμε ότι το Σάββατο 25 Μαρτίου στις 1 το μεσημέρι θα πραγματοποιηθεί συγκέντρωση – εκδήλωση ενημέρωσης στην Πλατεία Δημοτικής Αγοράς από την Ανοικτή Πρωτοβουλία Πολιτών Ενάντια στην Εκποίηση του Αεροδρομίου Χανίων με τη συμμετοχή γνωστών μουσικών.

Μεταξύ άλλων θα συμμετέχει ο Παραδοσιακός Σύλλογος “Τα Σφακιά”, ο Παραδοσιακός Σύλλογος “Οι Βιγλάτορες”, αλλά και ο Περικλής Τζουγανάκης.

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Αντώνης Σαμαράς: «Αλαζονεία και έλλειψη ψυχραιμίας δείχνει η διαγραφή μου – Αποκομμένος ο Μητσοτάκης από τη βάση»

Με βαριές εκφράσεις για τον Κυριάκο Μητσοτάκη σχολίασε τη διαγραφή του από τη ΝΔ ο Αντώνης Σαμαράς. Κατηγορεί…

15 hours ago

Ξέσπασε η μητέρα της Εμμας που σκοτώθηκε σε τροχαίο στη Θεσσαλονίκη: «Η πόλη που αγάπησες, θέλει να σε ξεχάσει»

Η Κέλλυ Καμπάκη, η μητέρα της Εμμας Καρυωτάκη που σκοτώθηκε από παράσυρση αυτοκινήτου στη Θεσσαλονίκη πριν δύο χρόνια, ξέσπασε…

15 hours ago

Αλλάζουν όλα στη Δημοτική Αστυνομία

Τον ανασχεδιασμό και αναδιοργάνωση της Δημοτικής Αστυνομίας προωθεί με ταχείς ρυθμούς το υπουργείο Εσωτερικών, σε συνεργασία με…

17 hours ago

Ηράκλειο: Η απίστευτη ιστορία του σκύλου που έσωσε τη ζωή ενός γείτονα

Μια απίστευτη ιστορία... διάσωσης που εκτυλίχθηκε το απόγευμα της Παρασκευής, σε περιοχή δυτικά της πόλης…

17 hours ago

Τουρκία: Έντονη αντίδραση για χάρτη της Κομισιόν με τον Θαλάσσιο Χωροταξικό Σχεδιασμό της Ελλάδας

Την έντονη αντίδραση της Τουρκίας προκάλεσε μια δημοσίευση της Κομισιόν, ενός χάρτη που απεικονίζει τον Θαλάσσιο Χωροταξικό Σχεδιασμό (ΘΧΣ) της…

17 hours ago

Ξανά Μητσοτάκης διέγραψε τον Αντώνη Σαμαρά – «Έθεσε εαυτόν για 2η φορά εκτός της ΝΔ»

Σε διαγραφή του Αντώνη Σαμαρά προχώρησε το κυβερνών κόμμα μετά τις «βόμβες» του πρώην πρωθυπουργού στο ΒΗΜΑ της…

17 hours ago

This website uses cookies.