Η πολυγλωσσία και οι αντιφατικές πληροφορίες, τα πολλά κέντρα από όπου πηγάζει η ενημέρωση δημιουργεί σύγχυση στους πολίτες και οδηγεί στη μη τήρηση των απαραίτητων μέτρων ασφαλείας. Όμως όταν αυτό συμβαίνει με τους ταξιδιώτες τα προβλήματα που δημιουργούνται μπορεί να είναι ακόμη πιο σύνθετα.
Τρεις διαφορετικές αρχές, τρεις διαφορετικές πληροφορίες για το ίδιο ζήτημα.
Σε κείμενο που είναι αναρτημμένο στην ιστοσελίδα της Πρεσβείας της Γερμανίας αναφέρεται ότι όλα τα άτομα που εισέρχονται στην Ελλάδα από τη Γερμανία πρέπει να κάνουν το τεστ και τα αποτελέσματα θα είναι διαθέσιμα σε αυτούς μεταξύ 24 και 72 ωρών από τις αρχές στο ξενοδοχείο.
Αν κι εφόσον το τεστ είναι αρνητικά, τότε είναι αναγκαστική η καραντίνα για μία βδομάδα σε σπίτι. Για όσους το τεστ είναι θετικό, τότε καραντίνα σε σπίτι φτάνει τις 14 μέρες.
Σύμφωνα όμως με το Υπουργείο Εξωτερικών της Ελλάδας η διαδικασία είναι κάπως διαφορετικά. Όλοι οι επισκέπτες μόλις φθάνουν πρέπει να περάσουν τεστ και γι’ αυτό θα πρέπει να μείνουν για ένα βράδυ σε ξενοδοχείο. Δίχως να διευκρινίζεται το χρονικό διάστημα που χρειάζεται για να βγει το τεστ αναφέρεται ότι αν το τεστ είναι θετικό, ο επιβάτης μπαίνει σε καραντίνα στο σπίτι του για 7 ημέρες. Αν είναι θετικό, τότε ο επιβάτες μπαίνει σε καραντίνα με επιτήρηση για 14 μέρες. Τι ακριβώς σημαίνει αυτή η καραντίνα με επιτήρηση, δεν διευκρινίζεται.
Και μετά, υπάρχει το χαρτί που πήρε ένας από τους τρεις επιβάτες που προχώρησαν σε δημόσιες καταγγελίες χθες.
Σύμφωνα με αυτό το χαρτί το οποίο δόθηκε σε επιβάτες μετά την έξοδό τους από το αεροπλάνο, οι επιβάτες μπαίνουν σε μία προσωρινή καραντίνα μέχρι να βγουν τα αποτελέσματα του τεστ (που η χρονική τους διάρκεια υπολογίζεται σε 20 – 24 ώρες). Τώρα, για όποιον από τους επιβάτες το τεστ βγει θετικό, αυτοί, σύμφωνα με την πολιτική προστασία, απαγορεύονται να φύγουν από το ξενοδοχείο για 14 μέρες ενώ εφόσον βγει αρνητικό μπορούν να κατευθυνθούν σε διεύθυνση που έχουν αυτοί ορίσει για να περάσουν την καραντίνα των 7 ημερών.
Είναι τρεις διαφορετικές ενημερώσεις με σημαντικές διαφορές για την ίδια ακριβώς διαδικασία. Ποια ακριβώς θα πρέπει να γνωρίζουν οι επιβάτες; Και ποια πηγή είναι η αξιόπιστη; Τι ακριβώς ισχύει;
Την σύγχυση από την έλλειψη πληροφόρησης ή την κακή ποιότητα πληροφόρησης κατέγραψε και άλλος επισκέπτης με καταγγελία που έκανε στην “Καθημερινή“.
Δεν θα ήταν πολύ πιο απλό και λειτουργικό η ενημέρωση να γίνεται πριν ξεκινήσουν το ταξίδι τους οι ταξιδιώτες; Δε θα ήταν πιο πρακτικό να τους μοιράζεται η γραπτή ενημέρωση για όλη τη διαδικασία που θα ακολουθηθεί στην Ελλάδα πριν εισέλθουν στα αεροπλάνα;
Θέτουμε ξανά λοιπόν το ερώτημα, αν αυτή η πολυγλωσσία, η ανοργανωσιά και η έλλειψη σωστής πληροφόρησης δημιούργησε τόσα προβλήματα για τον λίγο κόσμο που βρίσκεται τώρα στα αεροδρόμια, τι θα γίνει όταν θα επιτρέπονται κανονικά τα ταξίδια;
Ένας 24χρονος συνελήφθη τα ξημερώματα του Σαββάτου σε περιοχή του Δήμου Ανωγείων, όταν κατά τη…
Την έντονη αντίδρασή της εκφράζει η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης σχετικά με την απαγορευτική διάταξη…
Πολλές συζητήσεις αλλά και εκ νέου αντιπαράθεση με τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ αναμένεται να προκαλέσει το βιβλίο του…
Προθεσμία για να απολογηθεί την ερχόμενη Τετάρτη έλαβε ο 45χρονος οδηγός της Porsche, ο οποίος…
Ανείπωτη είναι η θλίψη και η οργή στα Χανιά για τον θάνατο του 22χρονου Παναγιώτη σε τροχαίο…
Βαθιά θλίψη έχει σκορπίσει στον νομικό, πολιτικό και αυτοδιοικητικό κόσμο της Κρήτης η είδηση του…
This website uses cookies.