Categories: ΤΟΠΙΚΑ

Το ΠΑΜΕ για την ιδιωτικοποίηση του αεροδρομίου

«Η ιδιωτικοποίηση του αεροδρομίου Χανίων και άλλων και η διάλυση της ΥΠΑ θα έχει αρνητικές συνέπειες» αναφέρει η Γραμματεία Χανίων του ΠΑΜΕ σε σχετική της ανακοίνωση.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Η απόφαση της κυβέρνησης να προχωρήσει αμέσως μετά τη τουριστική περίοδο, στην εφαρμογή των ψηφισμένων νόμων για άμεση διάλυση της ΥΠΑ, τις διαθεσιμότητες και απολύσεις και τη διευκόλυνση της παράδοσης των αεροδρομίων σε μονοπωλιακούς ομίλους θα πρέπει να σημάνει συναγερμό!

Το ρεκόρ αύξησης αφίξεων τουριστών, το πληρώνουν με «αίμα», οι εργαζόμενοι και οι αυτοαπασχολούμενοι στα αεροδρόμια, στα ξενοδοχεία και τον επισιτισμό, για να γεμίζουν οι τσέπες των μονοπωλιακών ομίλων στο κλάδο του τουρισμού.

Αυτή είναι η απελευθέρωση των αερομεταφορών και οι ιδιωτικοποιήσεις, που εντάσσονται στα πλαίσια υλοποίησης της πολιτικής της Ε.Ε. και των μεγάλων μονοπωλιακών ομίλων, με στόχο την όλο και μεγαλύτερη κερδοφορία τους. Φιλέτα γης όπως η πρώην αμερικάνικη βάση Γουρνών, ο Καρτερός κλπ. αλλά και κερδοφόροι τομείς στρατηγικής σημασίας όπως λιμάνια, μαρίνες, αεροδρόμια (Ηρακλείου, Χανίων) και άλλα, δίνονται βορά στους μεγάλους μονοπωλιακούς ομίλους.

Η ιδιωτικοποίηση του αεροδρομίου Χανίων και άλλων και η διάλυση της ΥΠΑ, θα έχει αρνητικές συνέπειες:
• Στους εργαζόμενους στα αεροδρόμια, αφού θα υπάρξουν διαθεσιμότητες και απολύσεις και παραπέρα τσάκισμα των εργασιακών σχέσεων σε όλους ανεξαιρέτως. Διάλυση ΣΣΕ, συνεχείς μειώσεις μισθών, ανασφάλιστη εργασία, ωράρια λάστιχα, διευθέτηση του χρόνου εργασίας κλπ.
• Στο επιβατικό κοινό, το οποίο θα κληθεί να πληρώσει την αύξηση των τελών των αεροδρομίων που θα επιβάλλουν οι ιδιώτες «επενδυτές». Ο τουρισμός θα γίνει προνόμιο ακόμα πιο λίγων.

Πασάρουν το ξεπούλημα των δημόσιων αεροδρομίων σαν μέτρο ανάπτυξης, η οποία καθώς λένε θα είναι το μέσω ώστε να ανασάνει ο λαός. Είναι απάτη. Πώς ανασαίνει ο λαός όταν από την ιδιωτικοποίηση γεννιούνται οι παραπάνω συνέπειες; Δεν πρέπει να αποδεχτούν οι εργαζόμενοι την πολιτική που πασχίζει να σώσει τους επιχειρηματίες από την κρίση. Οι εργαζόμενοι έχουν ακριβώς αντίθετα συμφέροντα με αυτά των μεγαλοεπιχειρηματιών.

Το ξεπούλημα του αεροδρομίου, προσφέρεται πρώτα απ’ όλα για να βγάλουν πολύτιμα συμπεράσματα οι εργαζόμενοι, για να δουν καθαρά ποιος είναι μαζί τους και ποιος είναι απέναντι, να επιλέξουν με ποιον να πάνε και ποιον να αφήσουν.

Το εργατικό λαϊκό κίνημα πρέπει να απαιτήσει:
• Να μην ιδιωτικοποιηθεί κανένα αεροδρόμιο.
• Να μην εφαρμοστούν οι νόμοι 3913/2011 και 4146/2013 που αφορούν τη διάλυση της ΥΠΑ, ιδιωτικοποιήσεις αεροδρομίων και αεροναυτιλίας καθώς και οι κυρώσεις συμφωνίας που έχουν ψηφιστεί για τον ενιαίο ευρωπαϊκό ουρανό (ΕΕΟ).
• Η ΥΠΑ να παραμείνει ενιαία και δημόσια υπηρεσία με όλες τις αρμοδιότητές της για την   ίδρυση, την οργάνωση, τη λειτουργία και την εκμετάλλευση των αεροδρομίων, της αεροναυτιλίας και του αεροδρομίου των Σπάτων.
• Ο ελληνικός εναέριος χώρος να μην καταστεί μέρος του ενιαίου εναέριου χώρου της ΕΕ αλλά   να παραμείνει στην αποκλειστική κυριότητα του Ελληνικού κράτους για τη διασφάλιση της   εθνικής κυριαρχίας και την αποτελεσματική ασφάλεια των πτήσεων

  • Άμεση πληρωμή των εργαζομένων στις εργολαβίες. Υπογραφή ικανοποιητικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας, στα πλαίσια των αναγκών των εργαζομένων. Εφαρμογή κανόνων υγιεινής και ασφάλειας και ανθρώπινων συνθηκών εργασίας για όλους τους εργαζόμενους.
  • Κατάργηση όλων των νόμων για την αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων. Καµία απόλυση, σταθερή µόνιµη δουλειά για όλους.

Καλούμε όλα τα σωματεία τους συλλόγους, τις λαϊκές επιτροπές να πάρουν θέση άμεσα για το ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας και την ακόμα μεγαλύτερη υποβάθμιση της ζωής των λαϊκών οικογενειών.”

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Ντοκιμαντέρ: Η αληθινή ιστορία της 17ης Νοέμβρη

Με αφορμή την επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου, δείτε  το δίωρο ντοκιμαντέρ του Ρεπορτάζ Χωρίς Σύνορα,…

1 hour ago

Γάζα: Δεκάδες νεκροί και τραυματίες μετά από ισραηλινό πλήγμα σε κτίριο κατοικιών

Δεκάδες Παλαιστίνιοι σκοτώθηκαν ή τραυματίστηκαν την Κυριακή (17/11) από ισραηλινό πλήγμα σε πολυώροφο κτίριο κατοικιών…

1 hour ago

Γεωργία Μπίκα: Παραπέμπεται σε δίκη μαζί με τον φίλο της για σωρεία κατηγοριών

Νέα τροπή παίρνει η υπόθεση της Γεωργία Μπίκα, η οποία πλέον παραπέμπεται σε δίκη, μαζί με…

1 hour ago

Άμεσες πληρωμές με πλαστικό χρήμα: Τρεις αλλαγές στο IRIS από το 2025

Tρεις αλλαγές στο σύστημα πληρωμών IRIS προωθεί το υπουργείο Εθνικής Οικονομίας για το 2025, ώστε να γίνει…

1 hour ago

Λαϊκές αγορές και το απόγευμα – Σε τελικό στάδιο ο διάλογος

«Είμαστε υπέρ των πολλών δυνατοτήτων και της αύξησης του ανταγωνισμού για την αποκλιμάκωση των τιμών.…

1 hour ago

Καταγγελία: Γυναίκα πέθανε ενώ ήταν σε τηλεργασία όμως η εταιρεία αρνείται να δηλώσει εργατικό δυστύχημα

Μια σοβαρότατη καταγγελία έρχεται στο «φως» της δημοσιότητας, προκαλώντας βαθύ προβληματισμό και οργή και αίσθημα…

2 hours ago

This website uses cookies.