Categories: ΘΕΣΕΙΣ

Το πρόβλημα με τα υπεραστικά λεωφορεία Χανίων Ρεθύμνου – Ηρακλείου Λασιθίου συνεχίζεται

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΝΙΚΗΤΑ ΚΛΑΠΑΚΗ, κατοίκου Χανίων, οδός Κων/νου Κανάρη, αριθμ. 16 Κουμπές Μουρνιών

ΠΡΟΣ: Τον Πρωθυπουργό της Ελλάδος κ. Γεώργιο Παπανδρέου

Εξοχότατε κύριε πρωθυπουργέ,
να με συγχωρείτε για το θάρρος που λαμβάνω να σας γράψω και να σας αναφέρω σχετικά για ένα καυτό πρόβλημα που έχουμε στον τόπο που κατοικούμε.
Πάει τώρα και ενάμισης χρόνος που η διοίκηση του υπεραστικού ΚΤΕΛ Χανίων Ρεθύμνου – Ηρακλείου, με συναίνεση και των πρώην δημάρχου και νομάρχη Χανίων, που έβγαλαν αποφάσεις παράνομα βέβαια, σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου 2963/2001 και κατάργησαν τη διέλευση μόνο των υπεραστικών λεωφορείων Χανίων Ρεθύμνου – Ηρακλείου από την ανατολική πλευρά της πόλης των Χανίων, στην οποία βρίσκεται η λεωφόρος Κ. Καραμανλή και η οποία είναι γόνιμη γραμμή, διότι εξυπηρετεί όχι μόνο κατοίκους της περιοχής αυτής, αλλά και τους κατοίκους όλης της ανατολικής Κρήτης.
Αυτό βέβαια έγινε μόνο για τα πιο πάνω λεωφορεία, ενώ για όλες τις άλλες κατηγορίες τροχοφόρων, μικρών, μεγάλων ισχύει η διέλευση αυτών από τη συγκεκριμένη περιοχή.
Με τις αποφάσεις, λοιπόν, των πρώην δημάρχου και νομάρχη Χανίων, η διαδρομή των λεωφορείων αυτών γίνεται και κατά την έξοδο και είσοδο αυτών από και προς Χανιά από δυτικά της πόλης των Χανίων και διά μέσου της εθνικής οδού, που δεν υπάρχουν στάσεις για να παίρνουν επιβάτες και είναι παντελώς άγονη γραμμή.
Η κατάργηση, όμως, της διαδρομής των λεωφορείων από τη λεωφόρο Κ. Καραμανλή, μας επιφέρει πολύ μεγάλη ταλαιπωρία για να πηγαίνουμε από τα σπίτια μας, που οι αποστάσεις είναι μεγάλες στο ΚΤΕΛ, να παίρνουμε το λεωφορείο για να πηγαίνουμε στον προορισμό μας, που εκτός από την απώλεια χρόνου έχουμε επιπλέον και περιττά έξοδα στη μεταφορά μας με άλλα συγκοινωνιακά μέσα, για να πάμε και να γυρίσουμε από το ΚΤΕΛ.
Αυτή δε η αλλαγή της διαδρομής των πιο πάνω λεωφορείων έγινε αποκλειστικά και μόνο, διότι είναι η επιθυμία των οδηγών για διευκόλυνσή τους χωρίς εμπόδια στην οδήγησή τους, οι πλείστοι δε των οποίων είναι και ιδιοκτήτες των λεωφορείων, χωρίς να υπολογίζουν την απόσταση που είναι 5 έως 6 χιλιόμετρα μεγαλύτερη και η καθυστέρηση πάνω από 10 λεπτά της ώρας περισσότερη, ενώ αυτοί ισχυρίζονται το αντίθετο, χωρίς όμως να θέλουν να αποδείξουν εμπράκτως, διότι τους συμφέρει να ψεύδονται. Αυτή, λοιπόν, είναι η πραγματική αλήθεια και όχι οι οικονομικές επιπτώσεις που ισχυρίζεται το ΚΤΕΛ. Ακόμη ούτε και κυκλοφοριακό πρόβλημα δεν υπάρχει με τη διέλευση των λεωφορείων αυτών, από τη λεωφόρο Καραμανλή που ισχυρίζεται το ΚΤΕΛ.
Παρά τις διαμαρτυρίες μας, όμως, όλων των θιγομένων κατοίκων, προσωπικά με δημοσιεύσεις και με τηλεοπτικά κανάλια, μέχρι σήμερα, δεν κατορθώσαμε τίποτε.
Ο σημερινός αντιπεριφερειάρχης Χανίων, κ. Απόστολος Βουλγαράκης, παρ’ όλο που μας υπέσχετο προεκλογικά και μετεκλογικά ότι θα έλυνε το πρόβλημά μας αυτό, το οποίο εγνώριζε, πολύ καλά, έπραξε το αντίθετο και μας έλεγε ψέματα, διότι στις 4/4/2011 έβγαλε την 3133/4-4-2011 απόφαση η οποία είναι αντιγραφή της 547/8-3-2010 απόφασης του πρώην νομάρχη Χανίων κ. Αρχοντάκη Γρηγόρη και έτσι μας αποτελείωσε.
Σας αναφέρω ακόμη κύριε πρωθυπουργέ ότι για το πρόβλημά μας αυτό έχουμε αποταθεί στον Συνήγορο του Πολίτη, στο Σώμα Επιθεωρητών Ελεγκτών του Υπουργείου Μεταφορών και Συγκοινωνιών, ακόμα και στον περιφερειάρχη Κρήτης, κ. Αρναουτάκη Σταύρο, με πληθώρα αναφορών, αλληλογραφιών και δημοσιεύσεων, οι οποίες όλες αποβήκαν άκαρπες.
Γι’ αυτό σας παρακαλώ θερμά κύριε πρωθυπουργέ, να επιληφθείτε ο ίδιος του σοβαρού αυτού θέματος για να απαλλαχτούμε από τη μεγάλη ταλαιπωρία που βρισκόμαστε.
Ελπίζοντας να τύχουμε ευνοϊκής απάντησή σας.
Διατελώ μετά τιμής και άκρας υπολήψεως.

Νικήτας Κλαπάκης

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Ομιλία Δ. Κουτσούμπα στα Χανιά με αναφορές στη γεωπολιτική ένταση, τις βάσεις της Σούδας, τον ΒΟΑΚ και την εργασιακή εκμετάλλευση | Φωτορεπορτάζ

Το βράδυ του Σαββάτου, 23 Νοεμβρίου, ο Γενικός Γραμματέας της Κεντρικής Επιτροπής του ΚΚΕ, Δημήτρης…

2 hours ago

Εκλογές ΣΥΡΙΖΑ: Αναλυτικές οδηγίες για την κάλπη – Τα εκλογικά κέντρα στο νομό Χανίων – 3 ευρώ το αντίτιμο

Σε πλήρη ετοιμότητα δηλώνει ο ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ ενόψει της αυριανής διαδικασίας εκλογής προέδρου (Κυριακή 24 Νοεμβρίου). Σύμφωνα με ανακοίνωση…

6 hours ago

Μπορέλ: «Οι κυβερνήσεις της ΕΕ δεν μπορούν να επιλέγουν αν θα εφαρμόζουν ή όχι τα εντάλματα σύλληψης του ΔΠΔ»

Σε πολύ δύσκολη θέση είναι οι κυβερνήσεις των κρατών της ΕΕ που υποστηρίζουν σθεναρά το Ισραήλ, καθώς μετά…

6 hours ago

Χάος στην COP29: Δεκάδες χώρες αποχώρησαν πριν τη συμφωνία – Τι συνέβη

Η 29η διάσκεψη των Ηνωμένων Εθνών για το κλίμα, COP29, που διεξάγεται αυτές τις ημέρες στην πρωτεύουσα…

6 hours ago

Θερμοκρασίες ρεκόρ φέτος στις θάλασσες – Επηρεάστηκε και το Νότιο Κρητικό Πέλαγος

Θερμοκρασίες ρεκόρ καταγράφηκαν το φετινό καλοκαίρι στις ελληνικές θάλασσες καθιστώντας το, το πιο ζεστό σε βάθος σαρακονταετίας…

6 hours ago

Ντ. Μπακογιάννη: Αν ο Σαμαράς ψήφιζε το πρώτο Μνημόνιο, θα βγαίναμε πέντε χρόνια νωρίτερα

Η βουλευτής Χανίων αποκαλύπτει, σε συνέντευξή της στα «Νέα» και στον Χρήστο Χωμενίδη, το παρασκήνιο…

8 hours ago

This website uses cookies.