Περίπου επτά στα 10 νοικοκυριά της χώρας (ποσοστό 65,6%) είχαν το 2014 πρόσβαση στο διαδίκτυο από την κατοικία τους, αριθμός που είναι αυξημένος κατά 16,5% σε σχέση με το 2013. Η μεγαλύτερη αύξηση καταγράφεται στην Κεντρική Ελλάδα και στα νησιά Αιγαίου και την Κρήτη κατά 53,2% και 39,3% αντίστοιχα.
Τα στοιχεία αυτά προκύπτουν από την έρευνα χρήσης τεχνολογιών πληροφόρησης και επικοινωνίας της ΕΛΣΤΑΤ για τα νοικοκυριά το 2014, σύμφωνα, επίσης, με την οποία:
- Περίπου 7 στα 10 νοικοκυριά (64,7%) χρησιμοποιούν ευρυζωνική σύνδεση για το διαδίκτυο στην κατοικία τους, ενώ η συντριπτική πλειονότητα (98,6%) των νοικοκυριών που έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο από την κατοικία τους χρησιμοποιεί ευρυζωνική σύνδεση.
- Το 58,4% όσων χρησιμοποίησαν το διαδίκτυο το α΄ τρίµηνο του 2014συνδέθηκαν στο διαδίκτυο, εκτός της κατοικίας και του χώρου εργασίας τους, µε χρήση κινητού τηλεφώνου ή smartphone, φορητού υπολογιστή (laptop, notebook, netbook ή tablet) ή άλλης φορητής συσκευής (PDA, MP3 player, e-book reader, φορητή κονσόλα παιχνιδιών κλπ), παρουσιάζοντας αύξηση 30,7%, σε σχέση µε το α’ τρίµηνο του 2013.
- Η online ανάγνωση ειδήσεων σε ιστοσελίδες, εφημερίδες, περιοδικά είναι στην κορυφή της λίστας των διαδικτυακών δραστηριοτήτων και πραγματοποιείται από το 84,9% των χρηστών του διαδικτύου, καταγράφοντας αύξηση 10% σε σχέση µε το 2013. Η αναζήτηση πληροφοριών για προϊόντα και υπηρεσίες είναι η δεύτερη περισσότερο πραγματοποιούμενη δραστηριότητα από το 82,3% των χρηστών, καταγράφοντας μικρή μείωση 1% σε σχέση µε το 2013.
Ειδικότερα, τα ποσοστά που καταγράφηκαν το 2014 για δραστηριότητες που πραγματοποιούνται µέσω διαδικτύου, κατά φθίνουσα σειρά, είναι τα εξής:
- ∆ιάβασµα online ειδήσεων σε ιστοσελίδες, εφηµερίδες, περιοδικά 84,9%.
- Αναζήτηση πληροφοριών για προϊόντα και υπηρεσίες 82,3%.
- Αποστολή ή λήψη ηλεκτρονικών μηνυµάτων 79,8%.
- Συμμετοχή σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης (facebook, twitterκλπ.) 64,3%.
- Παιχνίδια, εικόνες, ταινίες, μουσική 52%.
- Web ραδιόφωνο ή web τηλεόραση 51,6%.
- Πραγματοποίηση κλήσεων ή βιντεοκλήσεων, µε χρήση web κάμερας µέσω του διαδικτύου (Skype) 45%.
- «Ανέβασμα» σε ιστοσελίδα κειμένου, φωτογραφιών, μουσικής, videos, λογισμικού κλπ προκειμένου να τα μοιραστούν µε άλλους 34,3%.
- Χρήση υπηρεσιών για ταξίδια και καταλύματα 29,7%.
- Πραγματοποίηση τραπεζικών συναλλαγών 20,8%.
- ∆ημιουργία ιστοσελίδας ή blog 6,7%.
- Πώληση αγαθών ή υπηρεσιών µέσω δημοπρασιών πχ µέσω e-Bay, 5,7%.
- Κλείσιμο ραντεβού µε γιατρό µέσω της ιστοσελίδας νοσοκομείου ή κέντρου υγείας 2,9%.
Τέλος, αύξηση 26,7% καταγράφεται στο ποσοστό του πληθυσμού που έκανε χρήση υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης (κάθε συναλλαγή των πολιτών µε δημόσιες υπηρεσίες µέσω του διαδικτύου, για προσωπική χρήση).
ethnos.gr
"google ad"
Αγώνας της Κρήτης Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.