Η τρίτη ελληνική διαδρομή της ευρωπαϊκής καμπάνιας GreenTrip είναι γεγονός και ξεκινάει αυτήν την εβδομάδα στην Κρήτη, ψηφιακά και με απόλυτο σεβασμό στις υγειονομικές συνθήκες.
Με θέμα «Πώς να γίνετε ο τέλειος οικοτουρίστας στην Κρήτη»,η Ευτυχία ανακαλύπτει την Κρήτη. Ακολουθώντας το Green Trip της, θα μάθετε ότι η προσέλκυση περισσότερων επισκεπτών στο νησί είναι ζωτικής σημασίας, καθώς αυτό οδηγεί σε μια πιο εύρωστη οικονομία. Αλλά είναι εξίσου σημαντικό να διασφαλιστεί πως οι τουρίστες είναι ευσυνείδητοι και πως οι ενέργειές τους έχουν μικρές επιπτώσεις στην περιοχή. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί κυρίως με την προώθηση μεγαλύτερης ευαισθησίας προς τους τοπικούς πολιτισμούς και τη βιοποικιλότητα, καθώς και με τη διασφάλιση της συμβολής των επισκεπτών στις τοπικές προσπάθειες προστασίας του περιβάλλοντος.
Το Big Green Challenge της θα πραγματοποιηθεί στο Γεωπάρκο του Ψηλορείτη, και σχετίζεται με τον γεωτουρισμό. Θα ξεκινήσετε ένα ταξίδι που θα σας ανταμείψει, όπου θα ανακαλύψετε περισσότερα για τη σημασία της διατήρησης της φυσικής και πολιτιστικής κληρονομιάς συγκεκριμένων περιοχών και τον ουσιαστικό ρόλο που διαδραματίζει σ’ αυτή τη διαδικασία η οικολογική και πολιτισμική ευαισθησία. Τα Γεωπάρκα του Ψηλορείτη και της Σητείας αποτελούν χώρους γεωλογικής κληρονομιάς που περιλαμβάνονται στο Δίκτυο Ευρωπαϊκών Γεωπάρκων, και είναι επισήμως αναγνωρισμένα ως γεωπάρκα UNESCO.
Αναλυτικά η διαδρομή της Ευτυχίας μπορε ίνα βρεθεί εδώ, όπως και οι αναρτήσεις που θα πραγματοποιεί.
Λίγα λόγια για την καμπάνια:
Από τις 29 Οκτωβρίου,η καμπάνια Green Trip στέλνει 15 νέους influencers από πέντε ευρωπαϊκές χώρες σε ένα ταξίδι, όπου θα επισκεφτούν (φυσικά ή ψηφιακά) περισσότερα από 70 αειφόρα έργα, για να αναδείξουν τις υπάρχουσες πράσινες λύσεις και να προωθήσουν έναν φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο ζωής. Ταξιδεύοντας μέσα από το Βέλγιο, τη Γερμανία, την Ελλάδα, τη Λιθουανία και την Πορτογαλία και ακολουθώντας τρεις διαφορετικές διαδρομές, ο καθένας τους θα ανακαλύψει καινοτόμες ιδέες, θα παρουσιάσει έργα που εμπνέουν και θα μιλήσει σε φορείς της πράσινης αλλαγής στους τομείς της κινητικότητας, των τροφίμων, της στέγασης, της προστασίας του περιβάλλοντος και των αλυσίδων παραγωγής.
«Ding-Dong» είναι ο ήχος που ακούγεται όταν κάποιος χτυπάει το κουδούνι της πόρτας σας, κι αυτό ακριβώς θα κάνουν οι influencers στο ταξίδι τους #DingDongEU. Στην Ελλάδα οι influencersΆγγελος,Αλεξάνδρακαι Ευτυχίαδιασχίζουν τη χώρα και «χτυπούν» την πόρτα διαφόρων τοπικών αειφόρων έργων και πράσινων πρεσβευτών για να εμπνευστούν από τις φιλικές προς το κλίμα δράσεις τους. Οι ακόλουθοί τους καλούνται να συμμετάσχουν σε διάφορες περιπέτειες και να προωθήσουν πρωτοποριακές πράσινες πρωτοβουλίες μαζί με τους influencers. Το ταξίδι κάθε influencer κορυφώνεται με τη διοργάνωση ενός Big Green Challenge, το οποίο αναδεικνύει μια συγκεκριμένη αειφόρο πρωτοβουλία που κατέστη δυνατή χάρη στην ΕΕ.
«Σαν το ψάρι μέσα στο νερό!»ήταν το θέμα τουΆγγελου, που έκανε την πρώτη ελληνική διαδρομή.Διερεύνησετόσο την καταστροφική όσο και τη θεραπευτική δύναμη του νερού. Μαζί μάθαμε για τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής στη θαλάσσια ζωή και τις παράκτιες κοινωνίες, και τι μπορούμε να κάνουμε όλοι μας για να προστατεύσουμε τα υδάτινα οικοσυστήματά μας
«Τίποτα δεν πάει χαμένο»,ήταν το θέμα τηςΑλεξάνδρας, στη δεύτερη διαδρομή, με την οποία μάθαμε περισσότερα για τον κυκλικό τρόπο ζωής και τις διάφορες αρχές ανακύκλωσης, τόσο σε ατομικό επίπεδο όσο και από την οπτική μιας εγκατάστασης διαχείρισης αποβλήτων μεγάλης κλίμακας.
Ανακαλύψτε τα Big Green challenges και ακολουθήστε το Green Trip διαδικτυακά και στο Instagram
Το Green Trip, που διοργανώνεται με το δημιουργικό θέμα: «Ding-Dong! Έτοιμοι για το Green Challenge;» είναι μια καμπάνια που ξεκίνησε η Γενική Διεύθυνση Περιφερειακής Πολιτικής και Αστικής Ανάπτυξης (DG REGIO) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η καμπάνια προωθεί αειφόρα έργα και τρόπους ζωής για νέους Ευρωπαίους (16-24 ετών). Τα ταξίδια των influencers πραγματοποιούνται τον Οκτώβριο και το Νοέμβριο του 2020 και η καμπάνια θα διαρκέσει μέχρι τον Μάιο του 2021.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή παρακολουθεί στενά την κατάσταση με τον COVID-19 σε καθημερινή βάση, και η καμπάνια και οι influencers ακολουθούν αυστηρά όλες τις προφυλάξεις και τα μέτρα στις χώρες τους. Ως εκ τούτου, κάποια στοιχεία στην καμπάνια μπορεί να αλλάξουν για να συμμορφωθούν με τους νέους κανόνες και περιορισμούς που ανακοινώνουν οι αρχές. Όλα τα Green Challenge έχουν ψηφιακές εναλλακτικές, προκειμένου να γίνει σεβαστή η κοινωνική αποστασιοποίηση και να προσαρμοστούμε σε μια γοργά εξελισσόμενη κατάσταση σε απρόσμενους καιρούς.
Για τη νέα δομή των ενόπλων δυνάμεων και για τους δύο θόλους (iron dome), ενημέρωσε…
Του Καθηγητή Jeffrey Levett (Τζέφρεϋ Λέβετ)[*]. Στο πλαίσιο μιας διεθνούς συζήτησης, οι συμμετέχοντες κλήθηκαν να…
Γράφει ο Ιωάννης Ντουντουλάκης* Τα Χριστούγεννα συναντάμε παντού στολίδια. Μακάρι, αν αντί να ανάβουμε τεχνητά…
Η ελληνική αλυσίδα σούπερ μάρκετ SYN.KA, μέσα στο πνεύμα των γιορτών, ξαναφέρνει κοντά μας τον…
Στις 12 τα μεσάνυχτα της Δευτέρας θα αναχωρήσει τελικά το πλοίο “Ελευθέριος Βενιζέλος” από το…
Τους τρόπους με τους οποίους η Ελλάδα «καρτελοποιήθηκε» και έχει μετατραπεί σε «Κολομβία της Ευρώπης»,…
This website uses cookies.