Categories: ΤΟΠΙΚΑ

Τρίτη καταγγελία προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για την πώληση των αεροδρομίων της χώρας

Συνέντευξη τύπου για την παράνομη ιδιωτικοποίηση του αεροδρομίου “Μακεδονία” της Θεσσαλονίκης καθώς και άλλων 21 περιφερειακών αεροδρομίων της Ελλάδας έδωσε  στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης την Τετάρτη, από κοινού με τον σύλλογο εργαζομένων, ο ευρωβουλευτής και υποψήφιος ευρωβουλευτής με τον ΣΥΡΙΖΑ, Κρίτων Αρσένης.
Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου ο Κρίτωνας Αρσένης παρουσίασε την τρίτη κατά σειρά ερώτηση που υπέβαλε μέσα σε ένα μήνα προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, καταγγέλλοντας την παράνομη και παράλογη ιδιωτικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων  από την κυβέρνηση. Στην ερώτηση γίνεται λόγος για παραβίαση της ευρωπαϊκής νομοθεσίας  ως προς τη διαδικασία ιδιωτικοποίησης του αεροδρομίου “Μακεδονία” και των άλλων 21 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας από το ΤΑΙΠΕΔ. Επίσης στις ερωτήσεις επισημαίνεται ότι η άνευ όρων παραχώρηση τους θα εκτινάξει τις χρεώσεις, θα μειώσει την επιβατική κίνηση, θα παγώσει την τουριστική ανάπτυξη και θα δυσχεράνει τις συνθήκες απομόνωσης απομακρυσμένων και νησιωτικών περιοχών. Θα επιβάλει πάγια κόστη στον κρατικό προϋπολογισμό, θα αυξήσει το κόστος των εισιτηρίων και θα απειλήσει με κλείσιμο αεροδρόμια περιοχών που εξαρτώνται από τον τουρισμό.

Ο ανεξάρτητος ευρωβουλευτής και υποψήφιος ευρωβουλευτής με τον ΣΥΡΙΖΑ ρωτά μεταξύ άλλων την Κομισιον ποια είναι η θέση της στο ζήτημα της ιδιωτικοποίησης των υποδομών του αεροδρομίου Θεσσαλονίκης, όπου αυτή τη στιγμή είναι σε εξέλιξη δύο εργολαβίες αρχικού κόστους  250 εκ. ευρώ και 38,7 εκατομμυρίων ευρώ που χρηματοδοτούνται από ευρωπαϊκά κονδύλια. Όπως επισημαίνεται στις ερωτήσεις που έχουν κατατεθεί, η ιδιωτικοποίηση του αεροδρομίου παραβιάζει το άρθρο 57 του Κανονισμού 1083/2006. Επιπλέον, αφήνει την τοπική οικονομία «έρμαιο» στις κερδοσκοπικές διαθέσεις του ιδιώτη που θα αναλάβει την εκμετάλλευση του αεροδρομίου, καθώς δεν υπάρχει καμία εγγύηση στην προκήρυξη του διαγωνισμού για την αύξηση των χρεώσεων του αεροδρομίου.

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Τα Ανώγεια στα 55 καλύτερα τουριστικά χωριά παγκοσμίως σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού

Τα ξακουστά Ανώγεια «φιγουράρουν» στη λίστα με τα 55 Καλύτερα Τουριστικά Χωριά για το 2024, την οποία παρουσίασε…

15 hours ago

Το Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Χανίων καλεί σε μαζική συμμετοχή στην απεργιακή κινητοποίηση της Τετάρτης

Το Εργατ/κό Κέντρο Ν. Χανίων καλεί όλους τους εργαζόμενους, τους συνταξιούχους, τους ανέργους, στην 24ωρη…

15 hours ago

Το ευχαριστώ του εκδότη του Α.τ.Κ. προς το προσωπικό ΕΚΑΒ και νοσοκομείου Χανίων μετά από περιπέτεια με την υγεία του

Ο Νίκος Αγγελάκης, εκδότης της εφημερίδας "Αγώνας της Κρήτης", μοιράστηκε την προσωπική του εμπειρία μετά…

15 hours ago

Έσπασε ο πάγος Πούτιν-Σολτς μετά από 2 χρόνια – Οι 3 όροι για το τέλος του πολέμου στην Ουκρανία και η απογοήτευση Ζελένσκι

Την πρώτη τηλεφωνική συνομιλία τους έπειτα από σχεδόν δύο χρόνια είχαν νωρίτερα σήμερα ο Όλαφ Σολτς και…

16 hours ago

Ολοκληρώθηκε η ποδηλατική πίστα στο Ποδηλατοδρόμιο του Δήμου Χανίων στα Καθιανά- Π. Σημανδηράκης: «Πριν τα χρονοδιαγράμματα η ολοκλήρωση του έργου»

Στο Ποδηλατοδρόμιο του Δήμου Χανίων στα Καθιανά βρέθηκε σήμερα ο Δήμαρχος Χανίων, Παναγιώτης Σημανδηράκης, με…

17 hours ago

Συνελήφθη στα Χανιά με πάνω από 1 κιλό κάνναβης

Συνελήφθη, χθες (14.11.2024) το απόγευμα στα Χανιά, από αστυνομικούς της Ομάδας Δίκυκλης Αστυνόμευσης του Τμήματος…

17 hours ago

This website uses cookies.