Εντύπωση προκάλεσαν οι καταγγελίες που δημοσιεύτηκαν και στην εφημερίδα μας σχετικά με την καραντίνα έως ότου βγει το τεστ στην οποία υποβλήθηκαν 3 επιβάτες, τριων διαφορετικών πτήσεων που κατέληξαν στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος στην Αθήνα.
Οι καταγγελίες έχουν διαφορές και ομοιότητες.
Πολλά, σύμφωνα με τις καταγγελίες, δε δούλεψαν σωστά. Κατ’ αρχάς δεν υπήρξε σωστή ενημέρωση των ταξιδιωτών.
Είναι ξεκάθαρο και από τη σελίδα του Υπουργείου Εξωτερικών της Ελλάδας ότι για όποιον ταξιδεύει στην Ελλάδα μέχρι και τις 15 Ιουνίου, γίνεται τεστ και μέχρι να βγει το αποτέλεσμα πρέπει να παραμένει σε ξενοδοχείο. Από εκεί και πέρα, εφόσον είναι αρνητικό, πρέπει να μείνει σε καραντίνα 7 ημερών στο σπίτι ή στο ξενοδοχείο που έχει επιλέξει για διαμονή του ή αν βγει θετικό, η καραντίνα φτάνει τις 14 ημέρες.
Αυτό όμως που δεν είναι καθόλου ξεκάθαρο στη σελίδα του Υπουργείου Εξωτερικών της Ελλάδας είναι το χρονικό διάστημα παραμονής του στο ξενοδοχείο.
Σύμφωνα με το σχετικό κείμενο που υπάρχει αναρτημένο, η παραμονή είναι μόνο μία διανυκτέρευση. Όμως, σύμφωνα με την πρεσβεία της Γερμανίας στην Ελλάδα, μπορεί να χρειαστούν έως 72 ώρες μέχρι να βγει το αποτέλεσμα του τεστ. Παρόμοια πληροφορία πάντως δε βρήκαμε πουθενά αλλού, όσο και να ψάξαμε… αν μη τι άλλο αυτό αποτυπώνει και τη σύγχυση που υπάρχει σχετικά με το τι ισχύει και τι δεν ισχύει.
Υπό αυτό το πρίσμα, είναι παράλογο να κατηγορούνται οι επισκέπτες ότι κακώς δε γνώριζαν επαρκώς τι ισχύει.
Το σωστό θα ήταν η ακριβής ενημέρωση για τις συνθήκες με τις οποίες θα έλθουν αντιμέτωποι να γίνεται από τις αρχές των χωρών, πριν ξεκινήσουν ή και από τις αεροπορικές εταιρείες πριν κλείσουν τα εισιτήρια. Προφανώς, κάτι τέτοιο δεν έγινε ή αν έγινε, οι πληροφορίες που δόθηκαν στους ταξιδιώτες ήταν λανθασμένες.
Γιατί συμπίπτουν σε αυτό το σημείο οι καταγγελίες. Η πληροφόρηση που είχαν ήταν ότι η διαδικασία δε θα ξεπερνούσε τις 24 ώρες. Αυτό αναφέρει ο επισκέπτης από τη Γερμανία όσο και ο Έλληνας από τη Σουηδία. Αυτό αναφέρει και η ανακοίνωση του Υπουργείο Εξωτερικών της Ελλάδας όπου γίνεται λόγος για μία διανυκτέρευση σε ξενοδοχείο.
Συμπτίπτουν όμως και σε κάτι άλλο. Στην άσχημη κατάσταση των δωματίων στα οποία διαμείνανε. Το φαγητό ήταν κακής ποιότητας ενώ τα δωμάτια βρώμικα. Στο δωμάτιο του Έλληνα υπήρχε μέχρι και γυναικείο εσώρουχο, προφανώς ξεχασμένο από προηγούμενο.
Επίσης συμπίπτουν στην απουσία ενημέρωσης από τις αρχές. Σε όλες τις καταγγελίες, όταν οι ταξιδιώτες ζήτησαν να έχουν κάποιου είδους πληροφόρηση απειλήθηκαν με πρόστιμο 5.000 ευρώ.
Το Υπουργείο Δημόσιας Τάξης, μετά την δημοσιότητα που πήραν οι καταγγελίες έσπευσε να ενημερώσει ότι θα μεταφερθούν σε δικό τους χώρο, εάν μετά και τη συμπλήρωση 48 ωρών από την ώρα άφιξής τους στη χώρα, δεν έχουν βγει ακόμα τα αποτελέσματα.
Όπως σημειώνεται σχετικά, η καθυστέρηση που παρατηρείται τις τελευταίες ημέρες στην έκδοση των αποτελεσμάτων των τεστ, οφείλεται στην μεγάλη αύξηση του αριθμού τους.
Αν υπάρχει όμως τέτοια καθυστέρηση αυτές τις μέρες, τι έχει να γίνει όταν αρχίσουν να έρχονται μαζικά τουρίστες;
Τα τεστ που γίνονται είναι λίγα. Οι κινητές μονάδες που είχαμε ακούσει δεν τις έχουμε δει ακόμα να βρίσκονται σε λειτουργία. Και στην εφημερίδα μας έχουν φτάσει πολλές καταγγελίες για μη τήρηση των μέτρων ασφαλείας στα αεροδρόμια.
Και οι αντιφατικές πληροφορίες οδηγούν στη μη τήρηση οποιουδήποτε μέτρο.
Ο πολίτης ακούει τη μία μέρα από την κυβέρνηση να λένε στελέχη της ότι οι μάσκες είναι άχρηστες και μετά να λένε ότι όλοι οι πολίτες πρέπει να φοράνε υποχρεωτικά μάσκες για να φτάσουνε στο σημείο μετά να προτείνουν την αγορά μασκών και στο τέλος να καταλήγουν στην έκδοση φυλλαδίου για την κατασκευή υφασμάτινων μασκών τις οποίες οι πολίτες καλούνται να φορούν προαιρετικά.
Και αυτό είναι ένα μόνο παράδειγμα.
Υπάρχει λοιπόν μία κακή λειτουργία που ως τώρα δεν έχει σημαντικές επιπτώσεις. Όμως όταν ο αριθμός των επισκεπτών θα αυξηθεί και λαμβάνοντας υπόψη και τη φυσική χαλάρωση των πολιτών μετά από την καραντίνα, τα αποτελέσματα μπορεί να είναι άσχημα.
Οι καταγγελίες που ήρθαν στη δημοσιότητα οφείλουν να σημάνουν το καμπανάκι στις αρχές ώστε η λειτουργία να βελτιωθεί. Οι άνθρωποι που προχώρησαν στις καταγγελίες δεν είναι εχθροί της χώρας, είναι επισκέπτες της. Η πληροφορόρηση πρέπει να είναι ακριβής και ξεκάθαρα, τα μέτρα ασφαλείας κατανοητά και να τηρούνται από όλους.
Γιατί, αν γίνονται τέτοια λάθη με τους ελάχιστους επισκέπτες που έχουμε αυτή τη στιγμή, τι θα γίνει όταν θα καταφθάσουν πολλές χιλιάδες;
Ξεκινούν την Πέμπτη 28 Νοεμβρίου τα πρώτα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία, σύμφωνα με τον υπουργό Υγείας…
Η Γερμανία καταρτίζει έναν κατάλογο καταφυγίων που θα μπορούσαν να παρέχουν προστασία έκτακτης ανάγκης σε πολίτες, δήλωσε…
Η Pump.fun, μια αποκεντρωμένη πλατφόρμα για τη δημιουργία memecoins με βάση τη Solana, δέχεται πυρά…
Αναδεικνύοντας τις αστοχίες και τα γκρίζα σημεία του κρατικού προϋπολογισμού του 2025, που λειτουργούν εις…
Την επιβεβλημένη ανάγκη παράτασης της προθεσμίας υποβολής δηλώσεων στο Κτηματολόγιο πέραν της 30ης/11/2024, φέρνει στη Βουλή των…
Συμβουλές προς τους καταναλωτές, κατά τη διάρκεια των φετινών εκπτώσεων της Black Friday και της…
This website uses cookies.