Ενδοιασμούς και αμφιβολίες για τα όσα ισχυρίστηκε ο 40χρονος σχετικά με το δυστύχημα στη Γαύδο που είχε σαν αποτέλεσμα να χάσει την ζωή της η 27χρονη Κορίνα εκφράζει πλέον η οικογένεια της άτυχης φοιτήτριας.
Μπορεί ο 40χρονος στην κατάθεση που έχει δώσει ως τώρα αλλά και στις δηλώσεις που έχει κάνει, να υποστηρίζει ότι πρόκειται για ατύχημα, όταν λύθηκε, για άγνωστο λόγο όπως λέει, το χειρόφρενο του αυτοκινήτου στο οποίο ήταν σταματημένος ο ίδιος μαζί με την Κορίνα, η οικογένεια όμως ,μέσω του δικηγόρου της, δεν υιοθετεί το σενάριο, καθώς από ευρήματα προκύπτουν ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν.
«Κατά το πρώτο 24ωρο είχαμε υιοθετήσει τους ισχυρισμούς του οδηγού, στην πορεία όμως αποφάνθηκε πραγματογνώμονας πώς στο κιβώτιο ταχυτήτων υπήρχε η δεύτερη ταχύτητα. Αν ρωτήσουμε κάποιον ειδικό μηχανολόγο θα μας πει ότι με δεύτερη ταχύτητα είναι αδύνατον να τσουλίσει το αυτοκίνητο. Άρα ο θεμελιώδεις ισχυρισμός του ότι υπήρχε χειρόφρενο αποδομείται» είπε στο Mega ο δικηγόρος Φίλιππος Σκαμπαρδώνης.
Στη συνέχεια έθεσε και άλλα ερωτήματα όπω, το ότι ο 40χρονος οδηγός κατάφερε να ανέβει από τον γκρεμό βάθους 120 μέτρων χωρίς την βοήθεια σχοινιών κάτι που όπως σημείωσε είναι σχεδόν αδύνατο ενώ άφησε σαφείς αιχμές για τις επιδερμικές κακώσεις που φέρει σε αντίθεση με τα βαριά τραύματα της Κορίνας που αποδείχθηκαν και μοιραία για την ζωή της.
«Μου δίνεται το έναυσμα να αμφισβητώ συνακόλουθα όλη τη θέση και τη στάση του οδηγού. Όλα αυτά με άλλα στοιχεία, και με μαρτυρίες αυτοπτών μαρτύρων που υποστηρίζουν ότι είναι αδύνατον να ανέβει κάποιος τον γκρεμό χωρίς σκοινιά», σημείωσε.
Ακόμη ο κ.Σκαμπαρδώνης υπογράμμισε πώς περιμένει το αποτέλεσμα των αιματολογικών και τοξικολογικών εξετάσεων αν και όπως είπε η λήψη αίματος έγινε σε μεταγενέστερο χρόνο.
Στις επίμονες ερωτήσεις των δημοσιογράφων αν όλα αυτά οδηγούν στο συμπέρασμα εγκληματικής ενέργειας ο κ.Σκαμπαρδώνης απάντησε πώς «σε μία έρευνα δεν μπορείς να αποκλείσεις τίποτα».
«Αναζητώ αποδείξεις, όχι ισχυρισμούς» σημείωσε ο ίδιος χαρακτηρίζοντας «αντικειμενικό εύρημα» την δεύτερη σχέση που υπήρχε στο κιβώτιο ταχυτήτων του αυτοκινήτου.