ΤΟΠΙΚΑ

“Υποδομές Κρήτης: Πλούσιες υποσχέσεις – φτωχά εργα”: Καυστική επιστολή της Ένωσης Τουριστικών Καταλυμάτων ν. Χανίων με αφορμή την επίσκεψη Τσίπρα

Σε έντονο ύφος η ανακοίνωση της ΄Ένωσης Τουριστικών Καταλυμάτων ν. Χανίων με αφορμή την επίσκεψη του πρωθυπουργού κ. Αλέξη Τσίπρα.

Όπως σημειώνει “συχνά πυκνά υποδεχόμαστε στο νησί μας πρωθυπουργούς και υπουργούς, τους φιλοξενούμε με χορούς και τσικουδιές, φεύγουν ευχαριστημένοι και μας γεμίζουν υποσχέσεις για μεγάλα έργα” αλλά “oταν στην υπόλοιπη Ευρώπη σήμερα υπογειοποιουνται οι αυτοκινητόδρομοι και περνούν κάτω από τις πόλεις, για να μην επιβαρύνουν το κυκλοφοριακό πάνω στην επιφάνεια, εμείς εδώ όχι αυτοκινητόδρομο δεν έχουμε, αλλά ακόμα σπαζοκεφαλιάζουμε πως θα φάμε λίγο από το πρανές στα Μεγάλα Χωράφια για να ξαναγίνει διπλής κατεύθυνσης ο δρόμος”.

Η Ένωση Τουριστικών Καταλυμάτων τονίζει ότι η Κρήτη ” δεν χρειάζεται ανεκπλήρωτες υποσχέσεις πολιτικών, αλλά ένα μετροπόντικα που θα ξεκινήσει αμέσως δουλειά…..”

Για να καταλήξει:

“Κονδύλια της ΕΕ υπάρχουν, μελέτες και πρωτοβουλία απορρόφησης δεν βλέπουμε να υπάρχει, και όλη η ενέργεια δαπανάται στο κυνήγι των ψήφων.”

Ολόκληρη η ανακοίνωση έχει ως εξής:

Οι υποδομές της Κρήτης (κύριο και δευτερεύων οδικό δίκτυο, αεροδρόμια, λιμάνια, ενεργειακή επάρκεια κλπ.) πάνω στις οποίες στηρίζεται η ανάπτυξη του νησιού είναι ελλειμματικές εδώ και δεκαετίες ενώ χρόνο με τον χρόνο το πρόβλημα επιτείνεται καθιστώντας προβληματικές τις προβλέψεις για μελλοντική ανάπτυξη στον τουρισμό και όχι μόνο.

Συχνά πυκνά υποδεχόμαστε στο νησί μας πρωθυπουργούς και υπουργούς, τους φιλοξενούμε με χορούς και τσικουδιές, φεύγουν ευχαριστημένοι και μας γεμίζουν υποσχέσεις για μεγάλα έργα.

Τι έχει εισπράξει όμως η Κρήτη όλα αυτά τα χρόνια που σαν Περιφέρεια συμβάλει κατά αναλογία πληθυσμού (μαζί με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου) λόγω τουρισμού, περισσότερο από κάθε άλλη Περιφέρεια στο ΑΕΠ της χώρας;

Ας κάνουμε λοιπόν ταμείο:

1) ΒΟΑΚ κατασκευασμένος την εποχή της Χούντας, με μποτιλιαρίσματα, δεκάδες θανατηφόρα ατυχήματα και αδυναμία εξυπηρέτησης τους καλοκαιρινούς μήνες των χιλιάδων ενοικιαστικών αυτοκινήτων που προστίθενται. Μάλιστα η ιστορία αυτή με την φωτεινή σήμανση και εκ περιτροπής κυκλοφορία στα Μεγάλα Χωράφια με τις χρονοβόρες καθυστερήσεις αποτελεί δυσφήμιση για τον τουρισμό της περιοχής μας με αρνητικές επιπτώσεις..

2) Ο Νότιος οδικός άξονας Σφακιά – Ιεράπετρα από την δεκαετίες του 1980 εξαγγείλετε, ποτέ δεν έχει ξεκινήσει,

3) Το δευτερεύον οδικό δίκτυο ασυντήρητο σε άθλια κατάσταση κατέρρευσε με την πρώτη γερή νεροποντή, αφού κανείς δεν ενδιαφέρονταν για την συντήρηση του,

4) Αεροδρόμιο Ηρακλείου, πόσες φορές έχει εξαγγελθεί και εγκαινιαστεί από υπουργούς χωρίς να γίνεται η κατασκευή του. Παράλληλα το αεροδρόμιο Δασκαλογιάννης παραμένει χωρίς την προβλεπόμενη σύνδεση του με τον κόμβο της Σούδας.

5) Λιμάνι Σούδας χωρίς τερματικό σταθμό για εξυπηρέτηση επιβατών, χωρίς αξιόλογη μαρίνα όλο το νησί της Κρήτης.

6) Ηλεκτρική ενέργεια, χωρίς σύνδεση μέσω καλωδίου με το δίκτυο της Ηπειρωτικής Ελλάδας, με κατανάλωση μαζούτ σε Ξυλοκαμάρα και Αθερινόλακο, όταν στην γειτονική Τουρκία θα έχουν ηλεκτρισμό από πυρηνική ενέργεια σε λίγο, εμείς θα ευχόμαστε να την βγάλει και αυτό το καλοκαίρι το δίκτυο με τα λιγότερα δυνατά μπλακ αουτ,

7) Όσο για υπόγεια παρκινγκ στις πόλεις, τα τούνελ στο περιφερειακό οδικό δίκτυο κλπ αυτά είναι όνειρα θερινής νυκτός.

Όταν λοιπόν στην υπόλοιπη Ηπειρωτική Ελλάδα γινόταν αυτοκινητόδρομοι με τα χρήματα της ΕΕ, Εγνατίας οδός, Ολυμπία Οδός, Ιωνία οδός κλπ, όταν έβρεχε εκεί χρήματα σε εμάς εδώ είχε ανομβρία ευρώ και ξηρασία. Βλέπετε πάντα μας άρεσε να ψηφίζουμε Τοπική Αυτοδιοίκηση με κριτήρια πολιτικά και όχι την ικανότητα διεκδίκησης και απορρόφησης κονδυλίων για έργα υποδομών.

Όταν στην υπόλοιπη Ευρώπη σήμερα υπογειοποιουνται οι αυτοκινητόδρομοι και περνούν κάτω από τις πόλεις, για να μην επιβαρύνουν το κυκλοφοριακό πάνω στην επιφάνεια, εμείς εδώ όχι αυτοκινητόδρομο δεν έχουμε, αλλά ακόμα σπαζοκεφαλιάζουμε πως θα φάμε λίγο από το πρανές στα Μεγάλα Χωράφια για να ξαναγίνει διπλής κατεύθυνσης ο δρόμος.

Η ριγμένη στα έργα Κρήτη δεν χρειάζεται ανεκπλήρωτες υποσχέσεις πολιτικών, αλλά ένα μετροπόντικα που θα ξεκινήσει αμέσως δουλειά…..

Κονδύλια της ΕΕ υπάρχουν, μελέτες και πρωτοβουλία απορρόφησης δεν βλέπουμε να υπάρχει, και όλη η ενέργεια δαπανάται στο κυνήγι των ψήφων.

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Ερντογάν: «19 Μαΐου ημέρα ξεσηκωμού κατά της εχθρικής κατοχής του έθνους μας»

Ανακοίνωση έβγαλε ο πρόεδρος της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν μέσω ανάρτησης, με αφορμή τη 19η Μαϊου, ημέρα…

41 mins ago

Παραμένουν κλειστά τα μικροβιολογικά εργαστήρια και στα Χανιά

Την απόφαση να συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους από την ερχόμενη Δευτέρα έλαβαν το Σάββατο στη…

53 mins ago

Η Πανσπουδαστική καταγγέλλει καταστροφή συνδικαλιστικού υλικού

Καταστροφή συνδικαλιστικού υλικού καταγγέλλει σε ανακοίνωσή της η φοιτητική παράταξη της Πανσπουδαστικής Κ.Σ. στο ΕΛΜΕΠΑ…

54 mins ago

Το ΚΚΕ (μ-λ) Χανίων ζητά την αποχή από τις ευρωεκλογές

Με αφορμή τις επικείμενες ευρωεκλογές το ΚΚΕ(μ-λ) Χανίων σε ανακοίνωσή του αναφέρει: "Μπροστά στις ευρωεκλογές…

56 mins ago

Σε Χανιά και Ρέθυμνο ο Νίκος Ταχιάος

Το Αμάρι Ρεθύμνου επισκέφθηκε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Yποδομές, Νίκος Ταχιάος,…

58 mins ago

Μήνυμα του Αρχιεπισκόπου Αυστραλίας Μακαρίου για την 83η Επέτειο της Μάχης της Κρήτης

«Οι ηρωικοί πρόγονοί μας δεν επέτρεψαν στον φόβο να κυριεύσει τις ψυχές τους, ούτε διανοήθηκαν…

59 mins ago

This website uses cookies.