Σε άλλο πλανήτη φαίνεται ότι ζει ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλης Χρυσοχοϊδης, ο οποίος υποστηρίζει σε απάντησή του, ότι η αναβάθμιση του ΒΟΑΚ σε οδό ταχείας κυκλοφορίας, υλοποιείται στην πράξη με την ολοκλήρωση της κατασκευής του έργου κατά τμήματα.
Στην αναφορά του βουλευτή Χανίων της ΝΔ Κυριάκου Βιρβιδάκη, στην οποία περιλαμβάνεται το έγγραφο του Συλλόγου Αρωγής & Αλληλεγγύης Οικογενειών Θυμάτων Τροχαίων Δυστυχημάτων Περιφέρειας Κρήτης ‘‘Ο Άγιος Χριστόφορος» θίγονται με σαφήνεια τα ζητήματα για την κατακόρυφη και οριζόντια σήμανση των οδών, των διαγραμμίσεων και των παράλογων ορίων ταχύτητας που ελέγχονται από τις κάμερες.
Για το θέμα της κατακόρυφης και οριζόντιας σήμανσης των οδών, απαντά ότι εκτελείται μόνο μετά από εγκεκριμένη σχετική μελέτη εφαρμογής. Επίσης μετά από την περαίωση του έργου παραλαμβάνεται από ειδική επιτροπή και παραδίδεται στην αρμόδια Δ/νση Συντήρησης.
Ως προς το θέμα των ορίων ταχύτητας, ο υπουργός αντί να βλέπει το θέμα επί της ουσίας, αρκείται σε μια ενημέρωση ότι τα όρια ταχύτητας ορίστηκαν το 2009 και δεν έχουν σχέση με τον χαρακτηρισμό του ΒΟΑΚ ως ταχείας κυκλοφορίας.
Τριάντα δύο επιζώντες υπάρχουν μετά το αεροπορικό δυστύχημα στο Καζακστάν, σύμφωνα με τις καζάκικες αρχές και συγκεκριμένα…
Την Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024, στις 12:00 το μεσημέρι, πραγματοποιήθηκε μουσική πατινάδα με παραδοσιακά κάλαντα…
Αγαπητοί αναγνώστες, Ευχαριστούμε που είστε δίπλα μας και μας εμπνέετε να συνεχίσουμε τον δικό μας…
Η ψυχρή αέρια μάζα που έφτασε στην Κρήτη, σε συνδυασμό με διαταραχή στην ανώτερη ατμόσφαιρα,…
Επιβατικό αεροσκάφος με 110 ανθρώπους συνετρίβη, την Τετάρτη (25/12), κοντά στην πόλη Ακτάου του Καζακστάν και στον…
Έπεσε περαιτέρω στο 61% το ποσοστό ιδιοκατοίκησης στη χώρα μας, σύμφωνα με έρευνα της Metron Analysis. Θυμίζουμε ότι…
This website uses cookies.