Οι νέες συνθήκες που επικρατούν στο ευρωπαϊκό οδικό δίκτυο και οι τάσεις που παρατηρούνται στους οδηγούς όταν χρησιμοποιούν το αυτοκίνητο τους, είναι αντικείμενο μελέτης των ειδικών κέντρων πρόληψης ατυχημάτων και των αυτοκινητοβιομηχανιών.
Όλες οι έρευνες δείχνουν ότι η χρήση του κινητού τηλεφώνου κατά την διάρκεια της οδήγησης και η αυξημένη ποσότητα αλκοόλ στο σώμα του οδηγού είναι στις πρώτες θέσεις της λίστας με τους πιο σημαντικούς παράγοντες που επιδρούν αρνητικά στην οδήγηση.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, προσανατολίζεται να ζητήσει από όλους τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να εφοδιάσουν τα νέα μοντέλα που πρόκειται να κυκλοφορήσουν στους ευρωπαϊκούς δρόμους, με προηγμένα συστήματα ασφάλειας, περιλαμβανομένων των περιοριστών ταχύτητας και των οθονών παρακολούθησης που ανιχνεύουν την υπνηλία των οδηγών καθώς και τις στιγμές που είναι αποσπασμένοι από την οδήγηση, σημειώνει το Automotive News Europe.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δήλωσε ότι αυτή η προσπάθεια θα μειώσει τα ατυχήματα, θα ανοίξει το δρόμο για την ανάπτυξη της συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας και θα ενισχύσει την καινοτομία στην αυτοκινητοβιομηχανία.
«’Οι προηγμένες τεχνολογίες ασφάλειας θα μπορούσαν να έχουν το ίδιο είδος αντίκτυπου όπως και όταν εισήχθησαν για πρώτη φορά οι ζώνες ασφαλείας», ανέφερε σε δήλωσή της η επίτροπος της ΕΕ για την Βιομηχανία Ελζμπιέτα Μπιενκόβσκα.
Ωστόσο, πολλά από τα νέα χαρακτηριστικά ήδη υπάρχουν στα οχήματα υψηλής τεχνολογίας.
Ο νέος Κανονισμός Γενικής Ασφάλειας θα απαιτεί να τοποθετούνται στάνταρ τα εξής χαρακτηριστικά ασφαλείας στα καινούργια αυτοκίνητα:
– Τεχνολογία που προειδοποιεί τον οδηγό σε περίπτωση υπνηλίας ή απόσπασης της προσοχής του, για παράδειγμα όταν χρησιμοποιεί το κινητό τηλέφωνο κατά την οδήγηση.
– Τεχνολογία έξυπνης ταχύτητας (ISA), η οποία θα αποτρέψει αυτόματα τους οδηγούς να υπερβούν το όριο ταχύτητας, χρησιμοποιώντας κάμερες αναγνώρισης οδικών σημάτων και βάσεις δεδομένων ορίων ταχύτητας που συνδέονται με το GPS.
Οπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προτείνει τα προηγμένα χαρακτηριστικά ασφαλείας να καταστούν υποχρεωτικά για τα καινούργια αυτοκίνητα που θα αρχίσουν το 2022.
Εκτιμάται ότι αυτή η προσπάθεια, θα συμβάλει στη διάσωση πάνω από 25.000 ανθρώπων στην Ευρώπη έως το 2038. Οι προτάσεις αναμένεται να εγκριθούν από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και το Συμβούλιο.
«Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ έχει καθήκον να ξαναγίνει ένα σοβαρό και συγκροτημένο κόμμα, γι’ αυτό και έχουν…
«Δεν θα συμφωνήσω ότι έχει επικρατήσει η άποψη «’ότι το ΚΚΕ δεν θέλει να κυβερνήσει’», τόνισε ο…
Του Γιάννη Γ. Καλογεράκη Μαθηματικού Στατιστικολόγου Επιτ. Σχολικού Συμβούλου Μαθηματικών (Την αμαθίαν καταλύεται η αλήθεια)…
Ο κ. Ευτύχης Δαμηλάκης, Επικεφαλής της Μείζονος Αντιπολίτευσης Δήμου Καντάνου-Σελίνου και Αντιπρόεδρος της Δημοτικής Επιτροπής,…
Σήμερα, στο κέντρο της Αγοράς της πόλης των Χανίων, ολοκληρώθηκαν οι εορταστικές εκδηλώσεις που διοργάνωσε…
Αρκετά υψηλότερος από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο το 2023 είναι ο αριθμός των θανατηφόρων τροχαίων δυστυχημάτων στην Ελλάδα (68…
This website uses cookies.