ΤΟΠΙΚΑ

Χρήστος Σπίρτζης: «Παραδίδεται σήμερα στην αδικημένη Μεσσαρά και στο Ηράκλειο ένα έργο που οι πολίτες περίμεναν χρόνια»

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης  παρέδωσε σήμερα σε πλήρη ανάπτυξη και κυκλοφορία τον οδικό άξονα Αγία Βαρβάρα –Απομαρμά– Άγιοι Δέκα (Καστέλι).

«Όπως είχε δεσμευθεί ο Πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας πριν από ένα δεκαήμερο, σήμερα παραδίδεται στην κυκλοφορία και στους πολίτες, ένα έργo που η μελέτη του, είχε γίνει πριν το 2000, με απίστευτες δυσκολίες και καθυστερήσεις, ολιγωρίες, με αστοχίες στη μελέτη και στο σχεδιασμό του», δήλωσε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, μετά την τελετή παράδοσης του έργου.

Και πρόσθεσε: «Το έργο παραδίδεται σήμερα στην αδικημένη Μεσαρά  και στο Ηράκλειο που το περίμεναν όλα αυτά τα χρόνια καθώς και στους γύρω οικισμούς που επί δεκαετίες μεγάλα, βαριά φορτηγά περνούσαν μέσα από τις αυλές τους».

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, ανέφερε ακόμη, ότι «ο επόμενος σταθμός για την Κρήτη είναι τον Ιούνιο που ξεκινάει το έργο του αεροδρομίου του Καστελίου. Στη συνέχεια, στόχος μας είναι να ολοκληρωθούν οι διαγωνιστικές διαδικασίες του ΒΟΑΚ μέχρι το Φθινόπωρο για να ξεκινήσει και να αποκτήσει η Κρήτη επιτέλους τις υποδομές που όφειλε να έχει εδώ και πολλές δεκαετίες».

Ο κ. Σπίρτζης σε ερώτηση δημοσιογράφων για τις σημερινές δηλώσεις του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας κ. Κυριάκου Μητσοτάκη για τον ΒΟΑΚ, ανέφερε:

«Ο κ. Μητσοτάκης καταρχάς  πρέπει να απολογηθεί γιατί η ΝΔ όλα αυτά τα χρόνια δεν είχε δώσει ούτε μελέτες για τον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης. Δεύτερον  για να υλοποιήσει αυτή τη δέσμευσή του ο κ. Μητσοτάκης πρέπει να κυβερνήσει τη χώρα. Και αυτό προϋποθέτει ότι θα είναι μαζί του ο ελληνικός λαός. Μάλλον έχει αστοχήσει και σε αυτή την πρόβλεψη».

Για το σύγχρονο οδικό άξονα υψηλών τεχνικών προδιαγραφών μήκους 16 χιλιομέτρων που παραδόθηκε σήμερα, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορώνσυνεχάρη τους υπηρεσιακούς παράγοντες και την κοινοπραξία των εργοληπτών για τη συμβολή τους: «Θέλω να δώσω συγχαρητήρια σε όσους συνέδραμαν  για να ολοκληρωθεί αυτό το έργο. Είναι ένας άθλος που έγινε τον τελευταίο ενάμιση χρόνο από τη Διοίκηση του Οργανισμού Ανάπτυξης Κρήτης, από τις υπηρεσίες του Υπουργείου που ήταν πάνω από το έργο για να λύσουν τεχνικά και συμβατικά προβλήματα, από την Κοινοπραξία των εργοληπτών, που πραγματικά έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους».

Στις δηλώσεις του ο κ. Σπίρτζης  υπογράμμισε επίσης,  ότι «δεν υπάρχει, όπως κάποιοι διέδιδαν, κανένα πρόβλημα με απένταξης του έργου». Αντίθετα με  την ολοκλήρωσή του, αποσοβήθηκε οριστικά ο κίνδυνος, να επιστρέψει η χώρα 71 εκατομμύρια ευρώ, ήτοι, το σύνολο των πόρων που διατέθηκαν από την Ευρωπαϊκή Ένωση για το έργο. Παράλληλα παραδίδεται στους πολίτες της Κρήτης μία οδική υποδομή υψηλής κοινωνικής ωφέλειας, καθώς αφενός μειώνεται ο χρονοαπόασταση κατά 15 λεπτά και η απόσταση κατά πέντε χιλιόμετρα, και αφετέρου, δημιουργούνται συνθήκες οδικής ασφάλειας, σε ένα δρόμο με υψηλό δείκτη ατυχημάτων, λόγω και της συχνής διέλευσης βαρέων οχημάτων, καθώς μέσω αυτού του δρόμου διακινούνταν προς το λιμένα του Ηρακλείου όλα τα οπωροκηπευτικά που παράγονται στην πεδιάδα της Μεσσαράς.

Σημειώνεται τέλος, ότι προκηρύχθηκαν χθες οι δύο διαγωνισμοί για τα έργα «Νέος αγωγός μεταφοράς νερού από υδροληψία Μύρτου για την ενίσχυση του Ταμιευτήρα Μπραμιανού» και «Αρδευτικά δίκτυα λιμνοδεξαμενής Αγ. Γεωργίου, οροπεδίου Λασιθίου». Η υλοποίηση των δύο αυτών έργων με προϋπολογισμό 16.800.000 ευρώ και 11.550.000 ευρώ αντίστοιχα, ενισχύουν την πρωτογενή παραγωγή της Κρήτης και αποτελούσαν πάγιο αίτημα των αγροτών στις συγκεκριμένες περιοχές.

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

1.237 περιστατικά ενδοοικογενειακής βίας στην Κρήτη – Διπλασιασμός μέσα σε ένα χρόνο

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα για την Εξάλειψη της Βίας κατά των Γυναικών, ο «Σύνδεσμος…

5 hours ago

Ακόμη μία θλιβερή πρωτιά για την Ελλάδα: 2.000 θάνατοι από πολυανθεκτικά μικρόβια – Μεγάλος κίνδυνος νέας πανδημίας αν δεν σταματήσει η κατάχρηση αντιβιοτικών

Αν δεν σταματήσει η κατάχρηση αντιβιοτικών στην κοινότητα τότε είναι πολύ πιθανό να έρθει μια νέα φονική πανδημία, ενώ…

5 hours ago

Διπλωματικός συναγερμός στη «σκιά» του Oreshnik και φόβοι για νέα κλιμάκωση μετά τα σενάρια για αποστολή Γαλλικών και Αγγλικών στρατευμάτων στην Ουκρανία

Σε διπλωματικό συναγερμό βρίσκονται ΝΑΤΟ, ΗΠΑ, Ευρωπαϊκή Ένωση και Τουρκία, μετά την επικίνδυνη κλιμάκωση του…

6 hours ago

Γάζα: Στους 44.235 οι νεκροί από τους ισραηλινούς βομβαρδισμούς – «Κόλαση» η κατάσταση για τους άμαχους

Το ισραηλινό κράτος-δολοφόνος συνεχίζει τη γενοκτονική του πολιτική σε βάρος του παλαιστινιακού λαού που μέχρι…

6 hours ago

Υπόθεση Πελικό: Η εισαγγελία ζήτησε να επιβληθεί η μέγιστη ποινή στον σύζυγό της – 20 χρόνια κάθειρξη

Ποια ποινή θα πρέπει να επιβληθεί στον Ντομινίκ Πελικό, τον άνδρα ο οποίος επί περίπου 10…

6 hours ago

Η απίστευτη αιτία που οι Millennials και οι νέοι της Γενιάς Ζ αρρωσταίνουν τόσο συχνά

Είναι γεγονός: Οι νεαροί Millennials (άτομα που γεννήθηκαν μεταξύ 1981 και 1995) και η γενιά…

6 hours ago

This website uses cookies.