Της Κατερίνας Μυλωνά
Ενώ διανύουμε την τρίτη βδομάδα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στα Δημοτικά και τα Νηπιαγωγεία, πολλοί είναι οι μαθητές των σχολείων του Ηρακλείου που απέχουν αναγκαστικά, αφού δεν έχουν στην κατοχή τους τον απαραίτητο εξοπλισμό ή πρόσβαση στο διαδίκτυο
Ο σύλλογος εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Ηρακλείου «Δ. Θεοτοκόπουλος» ζητά από τα σχολεία να ενημερώσουν για το πόσοι μαθητές και εκπαιδευτικοί δεν διαθέτουν την κατάλληλη υποδομή. Όπως είχε γράψει το cretalive, τα στοιχεία θα σταλούν στην ομοσπονδία των δασκάλων για να υπάρχει μία συνολική εικόνα για το τι συμβαίνει στην χώρα.
Ο σύλλογος αναφέρει πως «Συνάδελφοι, στο πλαίσιο των παρεμβάσεων της Δ.Ο.Ε. σας αποστέλλουμε σύντομο ερωτηματολόγιο, προκειμένου να αποτυπωθεί η πραγματικότητα σε αντιδιαστολή με τα διαρκή επικοινωνιακά ψεύδη και τους ισχυρισμούς της πολιτικής ηγεσίας του Υ.ΠΑΙ.Θ., σχετικά με την καταγραφή των ελλείψεων των σχολικών μονάδων, εκπαιδευτικών και μαθητών σε ψηφιακές υποδομές. Το ερωτηματολόγιο αφού συμπληρωθεί σε επίπεδο σχολικής μονάδας, θα πρέπει να σταλεί στον Σύλλογό μας και στη συνέχεια θα στείλουμε τα στοιχεία στο Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.
Τα στοιχεία πρόκειται να χρησιμοποιηθούν μόνο για στατιστική επεξεργασία ενώ σε καμία περίπτωση δεν θα κοινοποιηθούν ή δημοσιοποιηθούν αριθμητικά δεδομένα της οποιασδήποτε σχολικής μονάδας.
Γνωρίζουμε ότι αυτές τις ημέρες υπάρχει τεράστιος φόρτος εργασίας και ευθυνών για όλους/ες σας. Παρακαλούμε να γίνει προσπάθεια καταγραφής των στοιχείων σε συνεργασία του Διευθυντή/ντριας – Προϊσταμένης με τον Σύλλογο Διδασκόντων, η οποία θα συνεισφέρει στην ανάδειξη των δυσχερειών που αντιμετωπίζει σήμερα το δημόσιο σχολείο και όλα τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας (εκπαιδευτικοί, μαθητές και γονείς).»
Εκτός τηλεκπαίδευσης 300 μαθητές στη Μεσαρά
Σύμφωνα με στοιχεία του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Α/θμιας Εκπ/σης Μεσαράς «ΦΑΙΣΤΟΣ», ο αριθμός των μαθητών των Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων της Μεσαράς που δεν έχουν την δυνατότητα συμμετοχής στην τηλεκπαίδευση, επειδή δεν διαθέτουν τον απαραίτητο εξοπλισμό (υπολογιστές, τάμπλετ, λάπτοπ, σύνδεση στο διαδίκτυο κλπ.), πλησιάζει τους 300 εκ των οποίων περίπου οι μισοί φοιτούν στο Νηπιαγωγείο.
Ο σύλλογος, σε ανακοίνωσή του, αναφέρει, μεταξύ άλλων «το Υπουργείο Παιδείας συνεχίζει να μας εμπαίζει στο θέμα της «Τηλεκπαίδευσης» χωρίς ίχνος ντροπής, χωρίς να πει κουβέντα για όλα αυτά τα παιδιά στην ελληνική επικράτεια που δεν έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο ή δεν έχουν εξοπλισμό. Πώς ορίζεις κάτι ως υποχρεωτικό όταν δεν έχεις φροντίσει να έχουν όλοι τα μέσα που χρειάζονται; Είναι σαν να ξεκινάει το σχολείο, να λες στα παιδιά ότι πρέπει να διαβάζουν, αλλά να μην τους δίνεις βιβλία.
Επιπλέον, ψάχνουμε να βρούμε πού είναι οι χιλιάδες υπολογιστές που έστειλε στα σχολεία για τις ανάγκες μαθητών και εκπαιδευτικών! Τι να πούμε για τις ώρες που επέλεξε το υπουργείο να γίνεται η τηλεκπαίδευση σε παιδιά νηπιαγωγείου και δημοτικού; Το μεσημέρι, 2 με 5, όπου μετά το φαγητό είναι έτοιμα για ύπνο. Γιατί στα ιδιωτικά σχολεία υπάρχουν άλλα μέτρα και σταθμά; Γιατί εκεί τα μαθήματα γίνονται το πρωί και από πλατφόρμες που επιλέγει το σχολείο; Τελικά η Υπουργός Παιδείας είναι υπουργός μόνο για τα παιδιά των ιδιωτικών σχολείων και όχι του δημόσιου συστήματος εκπαίδευσης;»
Του Καθηγητή Jeffrey Levett (Τζέφρεϋ Λέβετ)[*]. Στο πλαίσιο μιας διεθνούς συζήτησης, οι συμμετέχοντες κλήθηκαν να…
Γράφει ο Ιωάννης Ντουντουλάκης* Τα Χριστούγεννα συναντάμε παντού στολίδια. Μακάρι, αν αντί να ανάβουμε τεχνητά…
Η ελληνική αλυσίδα σούπερ μάρκετ SYN.KA, μέσα στο πνεύμα των γιορτών, ξαναφέρνει κοντά μας τον…
Στις 12 τα μεσάνυχτα της Δευτέρας θα αναχωρήσει τελικά το πλοίο “Ελευθέριος Βενιζέλος” από το…
Τους τρόπους με τους οποίους η Ελλάδα «καρτελοποιήθηκε» και έχει μετατραπεί σε «Κολομβία της Ευρώπης»,…
Με αφορμή την είδηση ότι τα πρωτεία των θανατηφόρων τροχαίων στην Ελλάδα έχει η Κρήτη…
This website uses cookies.