Δραματική είναι η κατάσταση στις αγορές της Ελλάδας σύμφωνα με έρευνα και πρόσφατες μετρήσεις του Boston Consulting Group, που δείχνουν ότι οι Έλληνες περιόρισαν ακόμη και την κατανάλωση τροφίμων.
Σε δείγμα 780 Ελλήνων, βάσει της έρευνας, το 87% των ερωτηθέντων δήλωσε μείωση της διάθεσης αγοράς αθλητικού εξοπλισμού, 86% είπε το ίδιο για τις αγορές ηλεκτρικών ειδών, αντίστοιχο ήταν το ποσοστό και για τις μικροσυσκευές, στο 83% έφτασε η άρνηση αγοράς λευκών συσκευών, ειδών πολυτελείας, υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας, ειδών διακόσμησης, επίπλων και στο 82% οι υπηρεσίες κομμωτηρίου. Πέρυσι, ο αντίστοιχος δείκτης έδειχνε μείωση της αγοραστικής διάθεσης σε κοσμήματα 76%, σε αλκοολούχα ποτά 71%, στην εστίαση 71% . Αυτή η αλλαγή προς καθετί που θεωρείται ακριβό ή και περιττό δείχνει στάση φόβου και φυσικά έλλειψη καταναλωτικής διάθεσης.
Στο παραπάνω πλαίσιο, το 68% των Ελλήνων δηλώνει ότι θα μειώσει κι άλλο τις αγορές του, το 28% πως θα παραμείνει στα ίδια επίπεδα και μόλις το 4% αναφέρεται σε αύξηση δαπανών.
zougla.gr
Ανακοίνωση εξέδωσαν τα μέλη της τέως βασιλικής οικογένειας για την ανάκτηση της ιθαγένειας και την υιοθέτηση του επωνύμου “Ντε Γκρες”, στην οποία…
Αυξημένα είναι τα κρούσματα της mpox (Ευλογιάς των Πιθήκων) διεθνώς. Για το διάστημα μεταξύ Νοεμβρίου και Δεκεμβρίου τα επιβεβαιωμένα…
Για τη νέα δομή των ενόπλων δυνάμεων και για τους δύο θόλους (iron dome), ενημέρωσε…
Του Καθηγητή Jeffrey Levett (Τζέφρεϋ Λέβετ)[*]. Στο πλαίσιο μιας διεθνούς συζήτησης, οι συμμετέχοντες κλήθηκαν να…
Γράφει ο Ιωάννης Ντουντουλάκης* Τα Χριστούγεννα συναντάμε παντού στολίδια. Μακάρι, αν αντί να ανάβουμε τεχνητά…
Η ελληνική αλυσίδα σούπερ μάρκετ SYN.KA, μέσα στο πνεύμα των γιορτών, ξαναφέρνει κοντά μας τον…
This website uses cookies.