Ο Κωστής Χατζηδάκης εξέφραζε την υπερηφάνειά του τον Ιούλη του 2019 που με παραμβάσεις της ΝΔ έκαναν κερδοφόρα επιχείρηση την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τον ΟΣΕ να μην είναι “προβληματική”.
Πως τα κατάφεραν; Μα με τρομερές περικοπές, ακόμη και σε ζητήματα ασφαλείας. Το ονόμασαν “εξυγίανση”.
Είχε γράψει ο Υπουργός της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας:
Ο ΟΣΕ ήταν η πιο προβληματική επιχείρηση της Ευρώπης. Υλοποιήσαμε ένα σχέδιο σχέδιο εξυγίανσής που εξοικονόμησε εκατοντάδες εκατομμύρια και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έγινε κερδοφόρα. Χάρη στις δικές μας παρεμβάσεις επιτεύχθηκε η μετέπειτα αποκρατικοποίηση (σ.σ. κατά το “απελευθέρωση” και όχι ιδιωτικοποίηση) της εταιρείας. #kostismetinkardiamou
Σήμερα που θρηνούμε δεκάδες νεκρούς, θυμόμαστε και όσα είχε πει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Σπύρος Πατέρας που είχε ομολογήσει ότι ο ΟΣΕ δεν μπορεί να κάνει προληπτική συντήρηση του δικτύου διότι αυτή απαιτεί 50 εκατ. ευρώ τον χρόνο.
Οπως είπε, για το 2022 ο Οργανισμός πήρε 25 εκατ. ευρώ από το υπουργείο Μεταφορών γι’ αυτόν τον σκοπό, δηλαδή τα μισά!
Γι’ αυτό και η συντήρηση – πρόσθεσε – δεν είναι προληπτική αλλά «διορθωτική», “με ό,τι αυτό σημαίνει για την ασφάλεια των μεταφορών”.
Τουλάχιστον, περιορίστηκαν οι ζημιές και διασφαλίστηκε η κερδοφορία.
Μόνο ντροπή και αηδία…
Ο Κωνσταντίνος Μάνος γεννήθηκε στην πόλη Κολούμπια της Νότιας Καρολίνας το 1934. Οι γονείς του,…
Την Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2025, η Βουλευτής Χανίων κ. Σέβη Βολουδάκη ξεναγήθηκε στη βίλα του…
Το Σάββατο 4 Ιανουαρίου 2025 και ώρα 19:00 θα πραγματοποιηθεί η "Νύχτα των Ευχών" στην…
Ο Μπενιαμίν Νετανιάχου ζητά περαιτέρω αναβολή δύο εβδομάδων για τη συνέχιση της κατάθεσής του στην…
Η κατανάλωση αλκοόλ είναι η τρίτη κύρια αιτία καρκίνου που μπορεί να προληφθεί στις ΗΠΑ, μετά το…
Το Ιράν, το οποίο έχει για δεκαετίες τεταμένες σχέσεις με τις ΗΠΑ, ανακοίνωσε σήμερα ότι…
This website uses cookies.