Ο Κωστής Χατζηδάκης εξέφραζε την υπερηφάνειά του τον Ιούλη του 2019 που με παραμβάσεις της ΝΔ έκαναν κερδοφόρα επιχείρηση την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τον ΟΣΕ να μην είναι “προβληματική”.
Πως τα κατάφεραν; Μα με τρομερές περικοπές, ακόμη και σε ζητήματα ασφαλείας. Το ονόμασαν “εξυγίανση”.
Είχε γράψει ο Υπουργός της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας:
Ο ΟΣΕ ήταν η πιο προβληματική επιχείρηση της Ευρώπης. Υλοποιήσαμε ένα σχέδιο σχέδιο εξυγίανσής που εξοικονόμησε εκατοντάδες εκατομμύρια και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έγινε κερδοφόρα. Χάρη στις δικές μας παρεμβάσεις επιτεύχθηκε η μετέπειτα αποκρατικοποίηση (σ.σ. κατά το “απελευθέρωση” και όχι ιδιωτικοποίηση) της εταιρείας. #kostismetinkardiamou
Σήμερα που θρηνούμε δεκάδες νεκρούς, θυμόμαστε και όσα είχε πει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Σπύρος Πατέρας που είχε ομολογήσει ότι ο ΟΣΕ δεν μπορεί να κάνει προληπτική συντήρηση του δικτύου διότι αυτή απαιτεί 50 εκατ. ευρώ τον χρόνο.
Οπως είπε, για το 2022 ο Οργανισμός πήρε 25 εκατ. ευρώ από το υπουργείο Μεταφορών γι’ αυτόν τον σκοπό, δηλαδή τα μισά!
Γι’ αυτό και η συντήρηση – πρόσθεσε – δεν είναι προληπτική αλλά «διορθωτική», “με ό,τι αυτό σημαίνει για την ασφάλεια των μεταφορών”.
Τουλάχιστον, περιορίστηκαν οι ζημιές και διασφαλίστηκε η κερδοφορία.
Μόνο ντροπή και αηδία…
Γιατί οι εργαζόμενοι πλήρους απασχόλησης, δεν έχουν δει καμία ουσιαστική μείωση του χρόνου εργασίας από τη δεκαετία…
Πολλές εκατοντάδες ήταν οι προσκεκλημένοι που πήγαν το απόγευμα του Σαββάτου στην εκκλησία όπου θα…
Ιδιαίτερη αύξηση στα περιστατικά για αδικήματα ενδοοικογενειακής βίας μέσα στο πρώτο δεκάμηνο του 2024 σε σχέση με…
Η διαδικασία εκλογής νέου προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία ξεκίνησε το πρωί της Κυριακής στα Χανιά.…
Με την συμμετοχή πλήθους κόσμου, εκπροσώπων σωματείων και μαζικών φορέων πραγματοποιείται σήμερα Κυριακή στο «Σπίτι…
Στη διεκδίκηση αποζημιώσεων από τη Booking.com και εν γένει από τις πλατφόρμες κρατήσεων που είναι ευρύτερα γνωστές…
This website uses cookies.