Στα χέρια των ιταλικών σιδηροδρόμων Ferrovie περνάει επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ έναντι 45 εκατ. ευρώ η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Η δεσμευτική προσφορά – του μοναδικού υποψηφίου στον τελευταίο διαγωνισμό – έγινε αποδεκτή από το ΤΑΙΠΕΔ.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ βαρύνεται με 750 εκατ. ευρώ κρατικές ενισχύσεις που έχουν κριθεί παράνομες από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και θα «σβηστούν» με την ιδιωτικοποίηση της εταιρείας.
Όχι τόσο παλιά, πριν 3 χρόνια, στις 15 Ιουλίου του 2013 ο ΣΥΡΙΖΑ ο τότε υπεύθυνος του τομέα Ανάπτυξης της κοινοβουλευτικής ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ, Γιώργος Σταθάκης δήλωνε για την πρόθεση της κυβέρνησης να δώσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για 300 εκ. ευρώ ότι αποτελεί σκάνδαλο αφού η εταιρεία είναι κερδοφόρα και αποφέρει σημαντικά έσοδα στο δημόσιο.
Οπως σημειώνει ο κ. Σταθάκης πριν 3 χρόνια: «Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. είναι σήμερα πλέον μια κερδοφόρα επιχείρηση. Η διατήρηση των μετοχών της στην κυριότητα του δημοσίου θα μπορούσε να προσφέρει σημαντικά οφέλη για τα δημόσια ταμεία. Ταυτόχρονα, η εξαγγελθείσα ιδιωτικοποίηση τραυματίζει οποιοδήποτε μελλοντική προσπάθεια για μακροπρόθεσμο σχεδιασμό στον κλάδο των μεταφορών και ένταξη της χώρας στα δίκτυα του διεθνούς εμπορίου. Τέλος, προωθείται μια εποχή που η μετακίνηση με το τραίνο αναμένεται διεθνώς να αναγεννηθεί τόσο ως μέσου τουριστικής περιήγησης, όσο ως μέσο μαζικής μεταφοράς για τους πολίτες».
Σχετικά με τους όρους, υπό τους οποίους θα διεξαγόταν ο διαγωνισμός, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ ανέφερε: «Η σχεδιαζόμενη ιδιωτικοποίηση προωθείται σε προκλητικά χαμηλή τιμή (300 εκατ. ευρώ) με αποτέλεσμα να έχει αμελητέα ωφέλεια ως προς την εξυπηρέτηση του διακηρυγμένου στόχου της κυβέρνησης, την αποπληρωμή τμήματος του δημοσίου χρέους μέσω των ιδιωτικοποιήσεων.
Ταυτόχρονα, οι όροι του διαγωνισμού για την εκποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. περιλαμβάνουν και σκανδαλώδεις όρους που ευθέως τραυματίζουν το ελληνικό δημόσιο, καθώς χαρίζονται στους υποψήφιους αγοραστές ακίνητα του δημοσίου αξίας ύψους κοντά στο μισό (120 εκατ. ευρώ) της συνολικής τιμής πώλησης».
«Δυστυχώς, αποκαλύπτεται ότι στην περίπτωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., όπως και στο μεγαλύτερο τμήμα των προωθούμενων ιδιωτικοποιήσεων, η επίκληση του δημοσίου χρέους δεν αποτελεί παρά πρόφαση για την με προνομιακούς όρους εξυπηρέτηση ιδιωτικών συμφερόντων» καταλήγει ο κ. Σταθάκης.
Λίγο κράτησε η χαρά, μετά το γάμο νεαρού ζευγαριού, σε χωριό της Μεσαράς... Πριν από…
Σχεδόν όλοι έχουμε δει στην επικαιρότητα ειδήσεις για νέους ποδοσφαιριστές ή και αθλητές εν γένει…
Τα Χανιά, όπου η Attica Group δραστηριοποιείται με την Anek Lines, αποτέλεσαν το επίκεντρο της 7ης…
Με βαθύ πόνο και συγκίνηση, η Αιματολογία-Ογκολογία Παιδιών και Εφήβων Κρήτης αποχαιρετά την 8χρονη Μαρία…
Συνάντηση, με τον Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Θεόδωρο Σκυλακάκη, πραγματοποίησε η βουλευτής Χανίων, Σέβη Βολουδάκη,…
Η Τελετή Απονομής Διπλωμάτων Μηχανικού του Πολυτεχνείου Κρήτης για την ανακήρυξη της επαναληπτικής εξεταστικής του ακαδημαϊκού…
This website uses cookies.