Categories: ΕΛΛΑΔΑ

Όταν ο ΣΥΡΙΖΑ κατήγγειλε την κυβέρνηση επειδή ήθελε να πουλήσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για 300 εκ. ευρώ

Στα χέρια των ιταλικών σιδηροδρόμων Ferrovie περνάει επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ έναντι 45 εκατ. ευρώ η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Η δεσμευτική προσφορά – του μοναδικού υποψηφίου στον τελευταίο διαγωνισμό – έγινε αποδεκτή από το ΤΑΙΠΕΔ.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ βαρύνεται με 750 εκατ. ευρώ κρατικές ενισχύσεις που έχουν κριθεί παράνομες από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και θα «σβηστούν» με την ιδιωτικοποίηση της εταιρείας.

Όχι τόσο παλιά, πριν 3 χρόνια, στις 15 Ιουλίου του 2013 ο ΣΥΡΙΖΑ ο τότε υπεύθυνος του τομέα Ανάπτυξης της κοινοβουλευτικής ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ, Γιώργος Σταθάκης δήλωνε για την πρόθεση της κυβέρνησης να δώσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για 300 εκ. ευρώ ότι αποτελεί σκάνδαλο αφού η εταιρεία είναι κερδοφόρα και αποφέρει σημαντικά έσοδα στο δημόσιο.

Οπως σημειώνει ο κ. Σταθάκης πριν 3 χρόνια: «Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. είναι σήμερα πλέον μια κερδοφόρα επιχείρηση. Η διατήρηση των μετοχών της στην κυριότητα του δημοσίου θα μπορούσε να προσφέρει σημαντικά οφέλη για τα δημόσια ταμεία. Ταυτόχρονα, η εξαγγελθείσα ιδιωτικοποίηση τραυματίζει οποιοδήποτε μελλοντική προσπάθεια για μακροπρόθεσμο σχεδιασμό στον κλάδο των μεταφορών και ένταξη της χώρας στα δίκτυα του διεθνούς εμπορίου. Τέλος, προωθείται μια εποχή που η μετακίνηση με το τραίνο αναμένεται διεθνώς να αναγεννηθεί τόσο ως μέσου τουριστικής περιήγησης, όσο ως μέσο μαζικής μεταφοράς για τους πολίτες».

Σχετικά με τους όρους, υπό τους οποίους θα διεξαγόταν ο διαγωνισμός, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ ανέφερε: «Η σχεδιαζόμενη ιδιωτικοποίηση προωθείται σε προκλητικά χαμηλή τιμή (300 εκατ. ευρώ) με αποτέλεσμα να έχει αμελητέα ωφέλεια ως προς την εξυπηρέτηση του διακηρυγμένου στόχου της κυβέρνησης, την αποπληρωμή τμήματος του δημοσίου χρέους μέσω των ιδιωτικοποιήσεων.

Ταυτόχρονα, οι όροι του διαγωνισμού για την εκποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. περιλαμβάνουν και σκανδαλώδεις όρους που ευθέως τραυματίζουν το ελληνικό δημόσιο, καθώς χαρίζονται στους υποψήφιους αγοραστές ακίνητα του δημοσίου αξίας ύψους κοντά στο μισό (120 εκατ. ευρώ) της συνολικής τιμής πώλησης».

«Δυστυχώς, αποκαλύπτεται ότι στην περίπτωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., όπως και στο μεγαλύτερο τμήμα των προωθούμενων ιδιωτικοποιήσεων, η επίκληση του δημοσίου χρέους δεν αποτελεί παρά πρόφαση για την με προνομιακούς όρους εξυπηρέτηση ιδιωτικών συμφερόντων» καταλήγει ο κ. Σταθάκης.

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Κρήτη: Λίγο κράτησε η χαρά των νεόνυμφων – Άγνωστοι άρπαξαν 20.000 ευρώ από χαρίσματα!

Λίγο κράτησε η χαρά, μετά το γάμο νεαρού ζευγαριού, σε χωριό της Μεσαράς... Πριν από…

57 mins ago

«Φεστιβάλ Πρόληψης»: Πάνω από 4.000 Κρητικόπουλα μαθαίνουν πώς να σώζουν ζωές!

Σχεδόν όλοι έχουμε δει στην επικαιρότητα ειδήσεις για νέους ποδοσφαιριστές ή και αθλητές εν γένει…

1 hour ago

Ηράκλειο: Σπαρακτικός αποχαιρετισμός στην 8χρονη Μαρία Έλενα που πάλεψε για 5 χρόνια με τον καρκίνο

Με βαθύ πόνο και συγκίνηση, η Αιματολογία-Ογκολογία Παιδιών και Εφήβων Κρήτης αποχαιρετά την 8χρονη Μαρία…

2 hours ago

Συνάντηση Σ. Βολουδάκη με τον Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας Θ. Σκυλακάκη για θέματα που αφορούν τα Χανιά

Συνάντηση, με τον Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Θεόδωρο Σκυλακάκη, πραγματοποίησε η βουλευτής Χανίων, Σέβη Βολουδάκη,…

2 hours ago

Τελετή Απονομής Διπλωμάτων Μηχανικού του Πολυτεχνείου Κρήτης

Η Τελετή Απονομής Διπλωμάτων Μηχανικού του Πολυτεχνείου Κρήτης  για την ανακήρυξη της επαναληπτικής εξεταστικής του ακαδημαϊκού…

2 hours ago

This website uses cookies.