Categories: ΤΟΠΙΚΑ

1 στους 2 δυνητικούς τουρίστες μεσογειακών προορισμών επιλέγουν Κρήτη!

Συνολικά 1 στους 2 δυνητικούς τουρίστες μεσογειακών προορισμών δηλώνει θετική πρόθεση επίσκεψης της Κρήτης (47%) τα επόμενα δύο χρόνια, τοποθετώντας τον προορισμό στη δεύτερη θέση, αμέσως μετά – με μικρή διαφορά – τις Βαλεαρίδες (49%). Ακολουθούν, με μικρή διαφορά επίσης, η Τοσκάνη (43%), η Σικελία (40%), η Προβηγκία, η Κυανή Ακτή, η Σαρδηνία, η Κορσική (36%). Χαμηλότερη πρόθεση επίσκεψης αποδίδεται στην Αττάλεια, το Μπόντρουμ και Χαμμαμέτ.

Τα στοιχεία παρουσιάστηκαν χθες από τον κ. Μιχάλη Βαμιεδάκη, εντεταλμένο σύμβουλο Τουρισμού Περιφέρειας Κρήτης, στο πλαίσιο της εκδήλωσης του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων από κοινού με την Περιφέρεια, για τον τουρισμό στο νησί. Όπως επισημάνθηκε, η Κρήτη αποτελεί την τουριστική ατμομηχανή της Ελλάδας, απορροφώντας το 20% των αφίξεων πανελληνίως, ενώ το 2015 έκλεισε με 3,5 εκατ. επισκέπτες από όλο τον κόσμο, έχοντας σημειώσει αύξηση 40% τα τελευταία τέσσερα χρόνια.

Οι κορυφαίες αγορές για το νησί είναι η Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ρωσία, η Γαλλία και η Νορβηγία. Όσον αφορά τη διακίνηση επιβατών στα ελληνικά αεροδρόμια για το 2015, με βάση τα νούμερα, το αεροδρόμιο του Ηρακλείου με 6,13 εκατ. επιβάτες και των Χανίων με 2,75 εκατ. βρίσκονται στην πρώτη πεντάδα, στη δεύτερη και πέμπτη θέση.


Αύξηση παρατηρείται και για το πρώτο εξάμηνο του 2016, με το αεροδρόμιο Νίκος Καζαντζάκης να καταγράφει συνολικά 930,7 χιλ. αφίξεις εξωτερικού έναντι 839,6 χιλ. το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.

Στα προβλήματα για τον τουρισμό στο νησί είναι καταρχάς η εποχικότητα, αφού το 77% των επισκεπτών έρχεται σε τέσσερις μήνες και το 44% τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο. ΦΠΑ, υπερφορολόγηση, εξάρτηση από το μονοδιάστατο μοντέλο ”Ηλιος και Θάλασσα”, καθώς και εξάρτηση από το μοντέλο του all inclusive είναι μερικά μόνο από τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Κρήτη, όπως άλλωστε και άλλοι δημοφιλείς προορισμοί ανά την Ελλάδα.

Ακρως ενδιαφέροντα είναι τα στοιχεία που συνέλεξε η MRB Ηellas για το brand name της Κρήτης σε σύγκριση με άλλους μεσογειακούς προορισμούς με μία βάση 607 ερωτωμένων- δυνητικών επισκεπτών.

Ο βαθμός γνώσης είναι υψηλός για τους περισσότερους προορισμούς, ωστόσο η Κρήτη καταλαμβάνει την πρώτη θέση, με τις Βαλεαρίδες και τη Σικελία να ακολουθούν με μικρή διαφοράμε ποσοστά πάνω από 80%. Η Σαρδηνία, η Αττάλεια, η Τοσκάνη, η Προβηγκία και η Κορσική ακολουθούν με ποσοστό γνώσης άνω του 70%.

Συνολικά, τα ξενοδοχεία συγκεντρώνουν υψηλή προτίμηση από την πλειοψηφία των ερωτώμενων (6 στους 10) με ισομερή προτίμηση ξενοδοχείων με πρωινό και all inclusive. Σαφή προτίμηση υπέρ των all inclusive προτιμούν κυρίως οι Ρώσοι, οι οποίοι εκφράζουν χαμηλή προτίμηση προς τις άλλες επιλογές διαμονής. Προτίμηση στην ίδια κατηγορία εκφράζουν και οι Αγγλοι. Η προτίμηση για βίλλες είναι στο 20% και εκφράζεται κυρίως από τους Νορβηγούς. Η προτίμηση για ξενοδοχεία με πλήρη διατροφή είναι χαμηλή (11%) και προέρχεται κυρίως από Γάλλους τουρίστες.

Ως προς ”τύπο” των διακοπών που προσφέρει η Κρήτη, η γενική απάντηση για τους επισκέπτες της είναι σε ποσοστό 90% φυσικό κάλλος και πολιτισμός, ενώ ένα 78% απαντά ”τουριστικές υποδομές”. Στις επιμέρους απαντήσεις το ”Ηλιος και Θάλασσα” έρχεται στην πρώτη θέση για το 84% των επισκεπτών, ”Ιστορία και Πολιτισμός” στη δεύτερη θέση για ένα 60%, ”τοπική κουζίνα- γαστρονομία” (55%), ”φύση και περιηγήσεις” (51%), νυχτερινή ζωή- διασκέδαση (39%), ”υψηλή ποιότητα καταλυμάτων” (31%), ”κατάλληλος προορισμός για παιδιά” (27%), ”αθλητισμός” (26%), ”αγορά- ψώνια” (26%), ”ευεξία- spa” (25%).

newsmoney.gr

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Απεργιακή συγκέντρωση εργαζομένων της Teleperformance στα Χανιά

Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου η απεργιακή συγκέντρωση έξω από τα γραφεία της Teleperformance στα…

1 min ago

Χριστουγεννιάτικα γεύματα αγάπης στη Σπλάντζια – Παρών ο Δήμαρχος Χανίων

Αύριο, Τετάρτη 25 Δεκεμβρίου 2024, ανήμερα των Χριστουγέννων, στις 11:30, ο Δήμαρχος Χανίων θα παρευρεθεί…

3 mins ago

Αυτή είναι η νέα λίστα με τα 704 προϊόντα μειωμένης τιμής στα σούπερ μάρκετ

Το υπουργείο Ανάπτυξης ανακοίνωσε νέα λίστα προϊόντων με μειωμένες τιμές από 5 έως 24% στα σούπερ μάρκετ, που…

3 hours ago

Περιφέρεια Κρήτης: Ολοκληρώθηκε το φεστιβάλ για την προώθηση των ανθρώπινων δικαιωμάτων

Η Περιφέρεια Κρήτης, Αυτοτελές Γραφείο Ισότητας και Περιφερειακή Επιτροπή Ισότητας των Φύλων Κρήτης, με αφορμή την…

3 hours ago

Ηράκλειο: Πέθανε μόνος, λίγες ώρες πριν τα Χριστούγεννα…

Θλίψη προκαλεί η είδηση θανάτου ενός ανθρώπου στα χαλάσματα κτιρίου στο Ηράκλειο, λίγες ώρες πριν…

3 hours ago

Κρήτη: Καρέ – καρέ η διάσωση της 33χρονης που δίνει μάχη για τη ζωή της

Τιτάνια μάχη για να ανασύρουν την 33χρονη Αμερικανίδα από το σημείο όπου βρέθηκε μετά την πτώση…

3 hours ago

This website uses cookies.