Απόλυτα επιτυχημένη η δεύτερη Δεξιοτεχνία από τον Αθλητικό Όμιλο Κρήτης στο Παγκρήτιο Στάδιο…
Πριν από μερικούς μήνες και συγκεκριμένα την Κυριακή 17 Απριλίου, πρακτικά είχε πάρει εκκίνηση η προσπάθεια αυτή, με την πρώτη Δεξιοτεχνία του 2011, να γεμίζει ευχάριστα το κυριακάτικο πρωινό μας και με θέα το Παγκρήτιο Στάδιο να έχουμε ξανά την ευκαιρία να θαυμάσουμε παλιούς αλλά και νέους οδηγούς να τα δίνουν όλα στην μάχη με τα χρονόμετρα, τους 35 περίπου κώνους, τα δύο βαρέλια και τις δύο θέσεις parking.
Και η προσπάθεια αυτή πήρε συνέχεια αυτή την Κυριακή 4 Δεκεμβρίου, με τα μηνύματα να είναι ακόμα πιο ενθαρρυντικά, μιας και οι συμμετοχές ήταν σχεδόν διπλάσιες, την ίδια στιγμή που και ο μηχανοκίνητος κόσμος έδωσε ακόμα πιο δυναμικό και βροντερό παρόν!!!
Οι συμμετοχές του αγώνα ήταν μάλλον παραπάνω από τις αρχικές προσδοκίες, δεδομένης και της μεγάλης οικονομικής κρίσης που έχει χτυπήσει και τον χώρο του αυτοκινήτου και κατά συνέπεια του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Αν και η συγκεκριμένη μορφή “αγώνων”, οι Δεξιοτεχνίες, προφανώς δεν απαιτούν τα έξοδα που απαιτεί η αγωνιστική ετοιμασία άλλων μορφών μηχανοκίνητου αθλητισμού, όπως για παράδειγμα οι αγώνες Ανάβασης, τα GP Tuning, τα Rally, τα drift, ωστόσο οι περισσότερες από 30 συμμετοχές ήταν ένα ικανοποιητικό νούμερο, τουλάχιστον για τον δεύτερο αγώνα.
Στις συμμετοχές διακρίναμε πολλά παλιά ονόματα του σπορ στην Κρήτη, ονόματα που για πολλούς αποτέλεσαν το πρότυπο και το έναυσμα για να μπουν στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ένα από αυτά, ο Αδάμ Κουκλινός, με την θρυλική Opel Ascona, ο οποίος προσέφερε αρκετό θέαμα και καπνό ειδικά στις περιστροφές γύρω από το βαρέλι. Ενώ δεν πρέπει να παραλείψουμε και συμμετοχές όπως αυτές των Αναπολιωτάκη, Γονάκη, Κόκκινο, Παντελάκη, Κακεπάκη Πατήρ & Υιό, αλλά και των Κισσανδράκη Αλέξανδρο και Γιώργο που μετακόμισαν από τις εκτός δρόμου εξορμήσεις και το έριξαν στο dancing on Tarmac ή ελληνιστί στο Χορεύοντας στην Άσφαλτο…
Μαζί τους σε ρόλο guest star και ο Δημήτρης Καζάνας με το κίτρινο και εξαιρετικά εντυπωσιακό Seat Ibiza Kit Car, μας ξύπνησε μνήμες από… Ράλι Κρήτης και σίγουρα μας ξεσήκωσε με τους αγωνιστικούς ήχους του… μετράμε φυσικά ήδη αντίστροφα για το 34ο Ράλι Κρήτης, που αναμένεται ακόμα πιο εντυπωσιακό και ποιοτικό, ίσως και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι!!!
Όλοι τους υπέροχοι, χάρισαν πολύ θέαμα και κέρδισαν δίκαια το χειροκρότημα του κόσμου, η προσέλευση του οποίου επίσης ξεπέρασαν κάθε προσδοκία, γεγονός αρκετά θετικό για την συνέχεια του θεσμού της Δεξιοτεχνίας στην Κρήτη.
Στο αγωνιστικό κομμάτι, 3+1 ήταν οι κατηγορίες της Δεξιοτεχνίας, οι Α,Β,Γ και η Open, με 11, 6, 3 και 11 συμμετοχές, αντίστοιχα.
Στην Κατηγορία Α, καλύτερος όλων ο Παντελάκης Μανόλης πέτυχε τον πρώτο χρόνο, αφήνοντας στο δεύτερο και τρίτο σκαλί τους Γονάκη Γιώργο και Κόκκινο Γιώργο, αντίστοιχα.
Στην Κατηγορία Β, με τον Γιώργο Αναπολιωτάκη να αγωνίζεται μαλλον που δεν υπήρχαν και πολλά περιθώρια για κάποιο διαφορετικό όνομα στο πρώτο σκαλί του βάθρου. Στην δεύτερη και τρίτη θέση βρέθηκαν οι επίσης πολύ καλοί Γονάκης Χρήστος και Τζανάκης Αντώνης, αντίστοιχα.
Στην Κατηγορία Γ, απολαύσαμε το απόλυτο θέαμα και τις χάρες της πίσω-κίνησης, με τον Αδάμ Κουκλινό να δίνει ρεσιτάλ στο dancing on tarmac με την Ascona του ντυμένη πάντα στα χρώματα του ΟΦΗ, αλλά να πέφτει στην δεύτερη θέση, πίσω από τον επίσης θεαματικό Σκεπετζάκη Μανόλη με το αποτελεσματικό Opel Kadett.
Τρίτος ο Μάνος Κουράτορας με την BMW M3, ο οποίος ωστόσο έκαψε τα ελαστικά του στο τέλος της Δεξιοτεχνίας προσφέροντας στους θεατές μια μικρή γεύση από drift-donuts καταστάσεις… έτσι για να προετοιμαζόμαστε και για την Ιεράπετρα και τον 4ο γύρο του DCC – Drift Cup Of Crete, την Κυριακή 11 Δεκεμβρίου…
Στην Κατηγορία Open, απόλυτος κυρίαρχος, σημειώνοντας τον καλύτερο χρόνο, ήταν ο συνήθης ύποπτος, Γιώργος Αναπολιωτάκης, αφήνοντας πίσω του Παντελάκη Μανόλη και Κακεπάκη Γιάννη, στην δεύτερη και τρίτη θέση, αντίστοιχα.
Τέλος, ιδιαίτερη αναφορά θα πρέπει να γίνει στην σχολή υποψήφιων οδηγών του Μάνου Καστρινάκη και τα “καμάρια” της, τους iq-Drivers, που με την συμμετοχή τους σε μια τέτοια εκδήλωση όπως αυτή της Δεξιοτεχνίας του ΑΟΚ φανερώνουν πολύ απλά ότι η οδηγική μας συμπεριφορά περνάει και από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, ο οποίος σε κάθε περίπτωση αποτελεί καταλυτικό παράγοντα σε θέματα που έχουν να κάνουν με την οδική ασφάλεια.
Μάλιστα, ο Μάνος Καστρινάκης είχε πραγματοποιήσει θεωρητικό σεμινάριο πριν από την Δεξιοτεχνία και στην συνέχεια ακολούθησε και η πράξη στα πλαίσια της δεύτερης Δεξιοτεχνίας του ΑΟΚ στο Παγκρήτιο Στάδιο.
Τέτοια παραδείγματα περιμένουμε να δούμε μελλοντικά και από άλλες σχολές υποψήφιων οδηγών. Διότι πολύ απλά η οδήγηση και μάλιστα η ασφαλής οδήγηση είναι κάτι περισσότερο από θεωρία σημάτων και χαλαρή πορεία σε περιοχές με μικρή κυκλοφορία. Στις πραγματικές και απαιτητικές συνθήκες αλήθεια πόσοι από εμάς ξέρουμε πως θα συμπεριφερθεί το όχημα μας;
Και στην επόμενη Δεξιοτεχνία με το καλό…
Του Καθηγητή Jeffrey Levett (Τζέφρεϋ Λέβετ)[*]. Στο πλαίσιο μιας διεθνούς συζήτησης, οι συμμετέχοντες κλήθηκαν να…
Γράφει ο Ιωάννης Ντουντουλάκης* Τα Χριστούγεννα συναντάμε παντού στολίδια. Μακάρι, αν αντί να ανάβουμε τεχνητά…
Η ελληνική αλυσίδα σούπερ μάρκετ SYN.KA, μέσα στο πνεύμα των γιορτών, ξαναφέρνει κοντά μας τον…
Στις 12 τα μεσάνυχτα της Δευτέρας θα αναχωρήσει τελικά το πλοίο “Ελευθέριος Βενιζέλος” από το…
Τους τρόπους με τους οποίους η Ελλάδα «καρτελοποιήθηκε» και έχει μετατραπεί σε «Κολομβία της Ευρώπης»,…
Με αφορμή την είδηση ότι τα πρωτεία των θανατηφόρων τροχαίων στην Ελλάδα έχει η Κρήτη…
This website uses cookies.