Categories: ΤΟΠΙΚΑ

Αποκαταστάθηκε η ακτοπλοϊκή σύνδεση Κυθήρων – Αντικυθήρων με τον Πειραιά και την Κρήτη | Φωτός

Έπειτα από πέντε μήνες χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με τον Πειραιά, τα Κύθηρα και τα Αντικύθηρα απέκτησαν από την Παρασκευή και πάλι πλοίο της γραμμής.

Το επιβατηγό – οχηματαγωγό πλοίο «ΙΟΝΙΣ» της εταιρείας «ΑΒΛΕΜΩΝΑΣ» θα εκτελεί από εδώ και στο εξής το επιδοτούμενο δρομολόγιο Πειραιάς – Κύθηρα –Αντικύθηρα – Καστέλι Κισσάμου κάθε Τρίτη και Παρασκευή.

Η αρχική του σύμβαση είναι για τρεις μήνες, μέσα στο διάστημα των οποίων θα διεξαχθεί ο διαγωνισμός για όλη τη δρομολογιακή περίοδο έως και τις 31/10/2018.

Υπενθυμίζεται ότι, από τον Ιούνιο του 2017, οπότε και το «Βιντέντζος Κορνάρος» της ΛΑΝΕ υπέστη βλάβη και έπαψε να εκτελεί το δρομολόγιο, το νησί είχε μείνει χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με τον Πειραιά και την Κρήτη, προκαλώντας σειρά προβλημάτων τόσο στον τουριστικό τομέα, όσο και σε αυτόν το εφοδιασμού του νησιού, που γίνεται κατά κύριο λόγο από την Κρήτη.

Με διάχυτη τη χαρά και την αισιοδοξία στα πρόσωπα όλων των παρευρισκόμενων έγινε ο καθαγιασμός στο πλοίο ΙΟΝΙΣ της Ναυτικής Εταιρείας «ΑΒΛΕΜΩΝ», το βράδυ της Πέμπτης 26/10 στο λιμένα του Πειραιά. Παρόντες ήταν οι πλοιοκτήτες κ. Πολυχρόνης Τουρλομούσης και κ. Γιώργος Τσαϊλάς με τις οικογένειές τους, οι Βουλευτές κ. Δρίτσας, κα. Σταματάκη και κ. Κατσαφάδος, ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Χατζηπέρος, ο Υπαρχηγός του Λ.Σ. Αντιναύαρχος κ. Παρασκευάς και ο Δήμαρχος Κυθήρων κ. Χαρχαλάκης που έκανε και σχετικό χαιρετισμό.

Ο κόσμος ήταν πάρα πολύς, Κυθήριοι, Αντικυθήριοι, Κισσαμίτες, παράγοντες της ναυτιλίας και του εφοπλιστικού κόσμου, δημοσιογράφοι και εκδότες. Τον αγιασμό τέλεσε ο Πρωτοσύγκελος της Ιεράς Μητροπόλεως Πειραιώς π. Νήφων Καπογιάννης μαζί με άλλους Ιερείς. Οι πλοιοκτήτες προσέφεραν πλούσια κεράσματα σε όλους και το κλίμα ήταν ιδιαίτερα θετικό αφού όλοι πλέον αντιλαμβάνονται ότι το ΙΟΝΙΣ μαζί με το ΠΟΡΦΥΡΟΥΣΑ αποτελούν εγγύηση για την αναβάθμιση της συγκοινωνίας των Κυθήρων.

Μετά το χαιρετισμό του Δημάρχου, το λόγο έλαβε εκ μέρους των πλοιοκτητών ο κ. Γιώργος Τσαϊλάς που εξήρε το ρόλο του Δημάρχου στην επίλυση του ακτοπλοϊκού προβλήματος λέγοντας χαρακτηριστικά «ο Δήμαρχος μας βοήθησε πάρα πολύ», κάτι που αποτελεί και μια απάντηση προς όσους κατηγορούσαν τη Δημοτική Αρχή για αδράνεια στο ακτοπλοϊκό.

Το πλοίο ξεκινά τα δρομολόγιά του την Παρασκευή 27/10 και η αρχική του σύμβαση είναι για τρεις μήνες, μέσα στο διάστημα των οποίων θα γίνει και ο διαγωνισμός για όλη τη δρομολογιακή περίοδο μέχρι 31/10/2018.

Ιδιαίτερη και αυστηρή αναφορά έκανε ο Δήμαρχος σχετικά με διάφορες φωνές που ακούστηκαν πρόσφατα για εκδήλωση ενδιαφέροντος στη γραμμή από «απολιθώματα του παρελθόντος» όπως είπε, φωτογραφίζοντας ευθέως το ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ, δηλώνοντας ότι δεν θα επιτρέψει υποβάθμιση των γραμμών αλλά θα δίνει διαρκώς μάχη για την αναβάθμισή τους. Στο τέλος προσέφερε στον εορτάζοντα Πλοίαρχο Cpt Δημήτριο Λαδά μια εικόνα του Αγίου Νικολάου

Ο Δήμαρχος στην ομιλία του αναφέρθηκε διεξοδικά στο μέχρι σήμερα υπάρχον πρόβλημα ενώ ευχαρίστησε τους νέους πλοιοκτήτες για την μέχρι σήμερα συνεισφορά τους στο μακρόνιο πρόβλημα της ακτοπλοϊκής συγκοινωνιακής σύνδεσης των νησιών μας, ενώ τόνισε ιδιαίτερα την συμβολή του Υφυπουργού Ναυτιλίας Νεκτάριου Σαντορινιού στην αίσια έκβαση της ολοκλήρωσης της ακτοπλοϊκής σύνδεσης.

Δείτε φωτός από το πλοίο:

Η ομιλία του Δήμαρχου Κυθήρων

Μετά από 5 μήνες πλήρους αποκοπής των Κυθήρων και Αντικυθήρων με τον Πειραιά, το Γύθειο και την Κρήτη, σήμερα έχουμε τη μεγάλη χαρά να βρισκόμαστε στο νέο πλοίο που από αύριο θα εξυπηρετεί πλέον τις γραμμές μας. Ένα πλοίο που όταν κατασκευάστηκε από ελληνικά χέρια το 1977, χαρακτηρίστηκε ως «θαύμα της ελληνικής ναυπηγικής», μιας τέχνης που οι Έλληνες γνωρίζουν καλά από την αρχαιότητα.

Η ξαφνική αποχώρηση του ΚΟΡΝΑΡΟΣ από τις γραμμές των Κυθήρων, στις αρχές μάλιστα της τουριστικής περιόδου, μας γέμισε αγανάκτηση αλλά και ευθύνη. Αγανάκτηση γιατί η πλοιοκτήτρια εταιρεία του ΚΟΡΝΑΡΟΣ δεν σεβάστηκε ούτε το επιβατικό της κοινό ούτε όμως το Δήμο και το αρμόδιο Υπουργείο που συνεργάστηκαν στενά με αποτέλεσμα να βελτιώσουν τις επιδοτούμενες περιφερειακές γραμμές κυρίως ως προς το σκέλος της Καλαμάτας. Ευθύνη διότι χρέος μιας Δημοτικής Αρχής δεν είναι να κάνει διαδηλώσεις μέσα στο καλοκαίρι όπως μας προτάθηκε, ούτε να ικανοποιεί την λαϊκή παρόρμηση, αλλά να σχεδιάζει και να προτείνει λύσεις για κάθε πρόβλημα που προκύπτει, είτε αφορά τις άμεσες αρμοδιότητές της είτε όχι. Προτιμήσαμε λοιπόν, αντί να εξαντλήσουμε την ενεργητικότητά μας σε διαμαρτυρίες, λαϊκές συγκεντρώσεις και καταλήψεις υπουργείων, να την κατευθύνουμε στην ενίσχυση της διαφημιστικής μας προβολής με αποτέλεσμα να καταφέρουμε τον περιορισμό των απωλειών από την έλλειψη του περιφερειακού πλοίου, με εξαίρεση όμως το κομμάτι της Κρήτης, από την οποία η απώλεια ήταν σημαντική.

Συνεργαστήκαμε στενότατα με το αρμόδιο υπουργείο και θέλω προσωπικά να ευχαριστήσω την πολιτική και υπηρεσιακή ηγεσία αλλά ιδιαίτερα τον Υφυπουργό κ. Νεκτάριο Σαντορινιό με τον οποίο αναλώσαμε πολλές ώρες στα τηλέφωνα και κατ΄ ιδίαν προκειμένου να τεθούν νέοι όροι για τις γραμμές μας και να δρομολογηθεί επιτέλους ένα πλοίο αξιόπλοο, φερέγγυο, αξιόπιστο.

Η Δημοτική Αρχή αλλά και προσωπικά ως Δήμαρχος, ταχθήκαμε εξαρχής υπέρ μιας λύσης όχι ανάγκης, αλλά βιώσιμης που θα εγγυάται την ασφάλεια των επιβατών, την εξυπηρέτηση, την αξιοπιστία. Και γνωρίζουμε καλά ότι οι πλοιοκτήτες του ΙΟΝΙΣ έχουν καθιερωθεί στη συνείδηση των Κυθηρίων ως φερέγγυοι και νοικοκύρηδες, στοιχεία απαραίτητα για την βιωσιμότητα ενός πλοίου στις γραμμές μας.

Και επειδή σε λίγο καιρό θα γίνει ο διαγωνισμός για την υπόλοιπη δρομολογιακή περίοδο πέραν του τριμήνου της παρούσας σύμβασης, θέλω να στείλω ένα μήνυμα προς πάσα κατεύθυνση διερμηνεύοντας παράλληλα και την άποψη όλων των δημοτών του Δήμου μου. Είμαστε αποφασισμένοι να διεκδικούμε διαρκώς την αναβάθμιση των ακτοπλοϊκών μας συγκοινωνιών και όχι το πισωγύρισμα. Ας το ακούσουν αυτό όσοι ορέγονται επαναφορά στις θάλασσες μας γνωστών απολιθωμάτων του παρελθόντος που ταλαιπώρησαν επί χρόνια τους Κυθήριους!

Ο συνδυασμός των πλοίων ΙΟΝΙΣ και ΠΟΡΦΥΡΟΥΣΑ, η έγκαιρη ανακοίνωση των δρομολογίων, ο επαγγελματισμός των κατά τόπους πρακτόρων, η δυνατότητα έκδοσης online εισιτηρίων και η αξιόπιστη και φερέγγυα πλοιοκτησία, είναι παράγοντες που αναβαθμίζουν τη συγκοινωνία των νησιών μας και θα βελτιώσουν τη ζωή των κατοίκων και των επισκεπτών. Και φυσικά όσο υπάρχουν αυτές οι προϋποθέσεις, η στήριξη του Δήμου μας στα συγκεκριμένα πλοία θα είναι σαφής, δεδομένη και χωρίς αστερίσκους.

Θερμά θέλω να ευχαριστήσω τους κυρίους Τουρλομούση και Τσαϊλά και τις οικογένειές τους, που γνωρίζω πόσο πολύ κοπίασαν μέσα στο καλοκαίρι προκειμένου να βρισκόμαστε σήμερα εδώ και αύριο με το πλοίο αυτό στα Κύθηρα, τα Αντικύθηρα και την Κίσσαμο. Τους Δημάρχους Ανατολικής Μάνης κ. Ανδρεάκο και Κισσάμου κ. Σταθάκη, τους τοπικούς Βουλευτές, την Περιφερειάρχη κα. Δούρου και τον Αντιπεριφερειάρχη κ. Χατζηπέρο που όλο αυτό το διάστημα, ο καθένας από τη θέση του έκανε αυτό που έπρεπε για να λυθεί το ζήτημα που μας ταλαιπώρησε επί μήνες. Την πολιτική, υπηρεσιακή και στρατιωτική ηγεσία του Υπουργείου Ναυτιλίας, που παρά τα προβλήματα που διαρκώς ανακύπτουν στους τομείς αρμοδιότητός της, προέταξε ως προτεραιότητα την ανάγκη επαναφοράς της ακτοπλοϊκής σύνδεσης των Κυθήρων και Αντικυθήρων, επιλύοντας διαδικαστικά, νομικά και γραφειοκρατικά προβλήματα, που πιστέψτε με είναι πολλά.

Εύχομαι στο νέο μας πλοίο, στον Πλοίαρχο κ. Δημήτρη Λαδά που σήμερα γιορτάζει, στους Αξιωματικούς και το Πλήρωμα, καλά ταξίδια, ήρεμες θάλασσες και τη σκέπη της Μυρτιδιώτισσας διαρκώς υπεράνω όλων.

imerazante.gr

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

«Η Κολομβία της Ευρώπης»: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τα καρτέλ και το πώς λειτουργούν

Τους τρόπους με τους οποίους η Ελλάδα «καρτελοποιήθηκε» και έχει μετατραπεί σε «Κολομβία της Ευρώπης»,…

2 hours ago

Με αφορμή το ρεκόρ νεκρών από τροχαία στα Χανιά, οι ιστορικές καταβολές της έκφρασης “θυσία στον Μολώχ της ασφάλτου”

Με αφορμή την είδηση ότι τα πρωτεία των θανατηφόρων τροχαίων στην Ελλάδα έχει η Κρήτη…

5 hours ago

Επίθεση Ανδρουλάκη προς την κυβέρνηση: Εξοντωτικές οι αυξήσεις στα ασφάλιστρα Υγείας

Με την καθημερινότητα και κυρίως με τα ζητήματα που άπτονται του κόστους ζωής και της οικονομικής επιβάρυνσης των πολιτών επιχειρεί το ΠΑΣΟΚ να…

5 hours ago

Τάιλερ ΜακΜπέθ: «Ο Στέφανος Κασσελάκης θα γίνει μια μέρα ο επόμενος πρωθυπουργός»

Για τη χρονιά που πέρασε, τον Στέφανο Κασσελάκη, τον ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και τη σχέση τους…

5 hours ago

Η Άννα Βίσση χόρεψε σούστα και πεντοζάλι με τον Όμιλο Βρακοφόρων Κρήτης!

Μια όμορφη έκπληξη περίμενε τη γνωστή τραγουδίστρια Άννα Βίσση, ανήμερα των γενεθλίων της στο κέντρο…

5 hours ago

“Το Αυγό”: Μεγάλη έρευνα του Bloomberg για την παγκόσμια βιομηχανία υποβοηθούμενης αναπαραγωγής με ειδική αναφορά στο σκάνδαλο στα Χανιά | Βίντεο

Μια πρόσφατη έρευνα του Bloomberg Businessweek έριξε φως στο αναπτυσσόμενο παγκόσμιο εμπόριο ανθρώπινων ωαρίων, αποκαλύπτοντας…

6 hours ago

This website uses cookies.