Categories: ΕΛΛΑΔΑ

Γ. Σταθάκης: Έδιναν χρήματα στους παραχωρησιούχους οδικών έργων επειδή είχαν μειωθεί τα έσοδα των διοδίων

Χρήματα του ΕΣΠΑ δίνονταν στους παραχωρησιούχους των οδικών αξόνων επειδή είχε μειωθεί η κίνηση και τα έσοδα των διοδίων, αποκάλυψε ο Γιώργος Σταθάκης μιλώντας στη Βουλή κατά την διάρκεια επερώτησης της ΝΔ για τα δημόσια έργα. «Υπήρξε μία δημιουργική λογιστική. Π.χ. υπήρχαν ποσά των διοδίων που υστερούσαν των αναμενομένων, τα οποία αντικαταστάθηκαν με χρήματα του ΕΣΠΑ. Υπήρχαν δημιουργικά τρυκ», τόνισε.

Ο υπουργός Οικονομίας αναφέρθηκε στην πορεία της διαπραγμάτευσης λέγοντας ότι «σΣεβόμαστε την λαϊκή εντολή, προσπαθούμε να δημιουργήσουμε μία συμφωνία που θα απεμπλέξει το σύστημα. Κάνουμε υποχωρήσεις σε πολλά θέματα, αλλά θα καταλήξουμε σε μία συμφωνία επωφελή και για τα δύο μέρη».

Επεσήμανε ότι αμέσως μετά την συμφωνία θα ενεργοποιηθεί το πακέτο Γιούνκερ, κάτι που αναμένεται να γίνει τέλη Ιουνίου: «με την ολοκλήρωση της διαδικασίας η χώρα θα είναι έτοιμη να υποβάλλει τις προτάσεις της για έργα απολύτως συμβατά».

Μετά τον υπουργό Οικονομικών Γιάνη Βαρουφάκη και ο υπουργός Οικονομίας προανήγγειλε ότι θα αλλάξει η σύμβαση για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια, ξεκαθαρίζοντας ότι «οι ισχύουσες συμβάσεις θα βελτιωθούν αισθητά υπέρ του δημοσίου συμφέροντος».

Αναφερόμενος στο κυβερνητικό έργο ο Γ. Σταθάκης κατηγόρησε την ΝΔ ότι «παραμένει στην στρατηγική της καταστροφολογίας. Ότι η κυβέρνηση είναι ανίκανη, ότι δεν μπορεί να διαχειριστεί το ΕΣΠΑ και ότι πάγωσαν τα πάντα». Όμως, συνέχισε, «τίποτε από τα 3 καταστροφολογικά σενάρια δεν έχει συμβεί. Δεν κατέρρευσε το τραπεζικό σύστημα. Δεν κατέρρευσαν τα δημόσια έσοδα, πάνε καλά πιο καλά από τους προηγούμενους μήνες. Δεν κατέρρευσε η οικονομία, αλλά η μείωση είναι οριακή»

«Ο τρόπος που η κυβέρνηση διαχειρίζεται τα πράγματα δεν μπορεί να παράξει σήμα ότι θα σταματήσουν την επόμενη εβδομάδα τα έργα όπως λέτε. Υπάρχουν προβλήματα αλλά εδώ είμαστε για να τα λύνουμε», υπογράμμισε ο Υπουργός Οικονομίας.

left.gr

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις λόγω έργων στη Μάρκου Μπότσαρη – Κλειστοί δρόμοι από τη ΔΕΥΑΧ

Ανακοίνωση εξέδωσε η Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης Χανίων (ΔΕΥΑΧ) μετά τα κυκλοφοριακά προβλήματα που σημειώθηκαν…

15 mins ago

Το μήνυμα του Γρ. Σαμόλη για τις τραγωδίες στους δρόμους της Κρήτης: Να ορίζουν τον οδηγό της παρέας

Ο Γρηγόρης Σαμόλης, ο κρητικός καλλιτέχνης που σπάει όλα τα κοντέρ, αποτελεί πρότυπο πολλών νέων…

21 mins ago

Συνάντηση Σ. Βολουδάκη με τον Υφυπουργό Δικαιοσύνης: “Η ταχεία απονομή της Δικαιοσύνης αποτελεί δίκαιο αίτημα των συμπολιτών μας”

Η Βουλευτής Χανίων, Σέβη Βολουδάκη, συναντήθηκε σήμερα με τον Υφυπουργό Δικαιοσύνης Ι. Μπούγα. Κύριο θέμα…

22 mins ago

Nτ. Μπακογιάννη για εκλογή Τραμπ: “Η Ευρώπη πρέπει επιτέλους να καταλάβει ότι αν δεν αντιδράσουμε τώρα, θα τελειώσουμε”

O Τραμπ επιστρέφει εκδικητικός στην εξουσία και αυτό στην πολιτική δεν είναι καλός σύμβουλος, δήλωσε…

26 mins ago

Η Καθηγήτρια Έλια Ψυλλάκη του Πολυτεχνείου Κρήτης ξεπέρασε τις 10.000 αναφορές στο ερευνητικό της έργο σύμφωνα με το Google Scholar

Η Καθ. Έλια Ψυλλάκη της Σχολής Χημικών Μηχανικών και Μηχανικών Περιβάλλοντος (ΧΗΜΗΠΕΡ) του Πολυτεχνείου Κρήτης…

30 mins ago

Ξεκίνησε η τοποθέτηση του «έξυπνου» συστήματος φωτεινής σηματοδότησης στα Χανιά – Επένδυση 329.108 ευρώ για βιώσιμη κινητικότητα

Από τη διασταύρωση των οδών Μάρκου Μπότσαρη και Αποκορώνου ξεκίνησε η εγκατάσταση του νέου, έξυπνου…

31 mins ago

This website uses cookies.