ΤΟΠΙΚΑ

«CHANIA: Always Pure» – Διαφημιστική δράση για την προβολή της υγειονομικής ασφάλειας και της ελκυστικότητας των Χανίων στην Ευρώπη και στην Ελλάδα από το ΕΒΕΧ

Στρατηγικός στόχος η επικοινωνία σε 3.000.000 Ευρωπαίους και 300.000 Έλληνες ενεργούς ταξιδιώτες ότι η τουριστική αγορά των Χανίων είναι -όπως πάντοτε- υπέροχη, ανοιχτή και ασφαλής

Σήμερα, πραγματοποιήθηκε σύσκεψη στο Επιμελητήριο Χανίων μετά από κοινή πρωτοβουλία του Υπουργού Τουρισμού, κου Χάρη Θεοχάρη, του Γενικού Γρμματέα του Ε.Ο.Τ., κου Δημήτρη Φραγκάκη και του Προέδρου του Επιμελητηρίου Χανίων, κου Αντώνη Ροκάκη, με προσκεκλημένους το σύνολο των Προέδρων των Τουριστικών φορέων των Χανίων. Θέμα της συνάντησης: «Ενημέρωση, Δράσεις & Αποτίμηση Έναρξης της Νέας Τουριστικής Περιόδου στην Περιφερειακή Ενότητα Χανίων». Στη εκδήλωση έκαναν παρεμβάσεις οι βουλευτές Χανίων Ντόρα Μπακογιάννη και Μανούσος Βολουδάκης, όπως και ο Αντιπεριφερειάρχης Χανίων, Νίκος Καλογερής.

Ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χανίων, κος Αντώνης Ροκάκης, μεταξύ άλλων, στην παρέμβασή του ενημέρωσε για την εξής στρατηγική πρωτοβουλία:

«Ο Τουρισμός στα Χανιά, αποτελεί τα τελευταία χρόνια τη βαριά βιομηχανία της τοπικής οικονομίας με αποτέλεσμα το πλήγμα της αιφνίδιας πανδημίας του Covid-19, σύμφωνα με τα πρώτα δεδομένα, προδιαγράφεται ιδιαίτερα σκληρό και για τις επιχειρήσεις μας, ακολουθώντας την παγκόσμια αλλά και εγχώρια τάση της αγοράς μέχρι σήμερα.

Καθώς οι στιγμές είναι ιδιαίτερα κρίσιμες, ο κάθε θεσμικός φορέας οφείλει με σεβασμό στην επιχειρηματική κοινότητα και στην ίδια την κοινωνία να εξαντλήσει στο μέγιστο δυνατόν τα περιθώρια άμεσης και αποτελεσματικής του δράσης στην πράξη, συμβάλλοντας ενεργά στη στρατηγική προσπάθεια της Ελληνικής Πολιτείας για την επανεκκίνηση της εθνικής οικονομίας.

Το Επιμελητηρίο Χανίων αναλαμβάνει λοιπόν κι από πλευράς του το στρατηγικό μερίδιο που του αναλογεί για να ενισχύσει την εξωστρέφεια της Χανιώτικης Τουριστικής Αγοράς και να στείλει στην Ευρώπη και στην Ελλάδα ένα καθαρό και δυνατό μήνυμα – πρόσκληση προς κάθε υποψήφιο πελάτη, κάθε προβληματισμένο από την πανδημία ταξιδιώτη: “CΗΑΝΙΑ, Always Pure” («Χανιά, πάντοτε αγνά»). Αυτός θα είναι και ο τίτλος της στοχευμένης διαφημιστικής μας εκστρατείας στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, η οποία θα παρουσιαστεί και θα ενεργοποιηθεί σε μερικές ημέρες.

Αιχμή του δόρατος της διαφημιστικής εκστρατείας του Επιμελητηρίου Χανίων, “CHANIA: Always Pure” η παραγωγή ενός διαδικτυακού βίντεο, το οποίο με τις πιο πρόσφατες εικόνες μετά την επανεκκίνηση της τουριστικής αγοράς, θα διαβεβαιώνει αποτελεσματικά τους ενδιαφερόμενους να ταξιδέψουν επισκέπτες ότι ο προορισμός των Χανίων είναι πιο όμορφος από ποτέ, αναδεικνύοντας και υπενθυμίζοντας τις μοναδικές παραλίες, τις ορεινές διαδρομές, το θρησκευτικό και πολιτιστικό πλούτο, συνδυαστικά με την πλούσια γαστρονομική παράδοση των Χανίων και τις υψηλού επίπεδου υποδομές φιλοξενίας και εστίασης. Συμδυαστικά με την υπέροχη αυτή τουριστική εμπειρία, για πρώτη φορά, με διακριτικό αλλά καθαρό διαφημιστικό τρόπο θα προωθούνται και τα σημαντικά μέτρα ασφάλειας τα οποία προβλέπουν τα υγειονομικά πρωτόκολλά της Ελληνικής πολιτείας (π.χ. μάσκες και γάντια προσωπικού, αποστάσεις στις ξαπλώστρες κλπ).

Στην πρωτοβουλία του αυτή το Επιμελητήριο Χανίων δεν σκοπεύει σε καμία περίπτωση να υποκαταστήσει τις δυναμικές και εξελισσόμενες τουριστικές εκστρατείες της Ελληνικής Πολιτείας και της Περιφέρειας Κρήτης, οι οποίες είχαν ήδη παραχθεί κατά το μεγαλύτερό τους μέρος  πριν την αιφνίδια πανδημία. Με ευελιξία και αποτελεσματικότητα όμως συστρατευόμαστε στην εθνική και παγκρήτια προσπάθεια λειτουργώντας συμπληρωματικά και ενισχυτικά για το αύριο του τόπου μας».

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Ξεκινά η δίκη για τους θανάτους 32 ηλικιωμένων στο γηροκομείο «Αγία Σκέπη»

Σήμερα αρχίζει στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων της Αθήνας η εκδίκαση της υπόθεσης που αφορά τους…

4 mins ago

Φρένο στην έκρηξη των ληξιπρόθεσμων οφειλών επιχειρεί να βάλει η κυβέρνηση με νέες επιλογές ρύθμισης

Η εκρηκτική αύξηση των ληξιπρόθεσμων οφειλών αναγκάζει την κυβέρνηση να προσφέρει στους οφειλέτες, τόσο τις επιχειρήσεις όσο…

6 mins ago

Γαβρήλος: “Ασφαλώς” μένει στον ΣΥΡΙΖΑ με προϋποθέσεις – Ζήτησε διάλογο με ΠΑΣΟΚ, ΝΕΑΡ

Ο βουλευτής Αργολίδας του ΣΥΡΙΖΑ Γιώργος Γαβρήλος εξήγησε το πρωί της Τετάρτης (μιλώντας στο Open) γιατί…

10 mins ago

Χαμάς για εκεχειρία στον Λίβανο: Νίκη και μεγάλη επιτυχία της αντίστασης – Είμαστε έτοιμοι για συμφωνία με το Ισραήλ

Υψηλόβαθμο στέλεχος της Χαμάς χαιρέτισε σήμερα, Τετάρτη (27/11) τη συμφωνία εκεχειρίας που σύναψαν το Ισραήλ με τη…

13 mins ago

Τέμπη: Ο ΟΣΕ έχασε τα βίντεο που έπρεπε να είχε σώσει

Σύμφωνα με το άρθρο 8 παρ.4 της οδηγίας 1/2011, της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, σε…

17 mins ago

Και η Σούδα στους στρατιωτικούς στόχους της Ρωσίας αν γίνει ο Γ’ Παγκόσμιος Πόλεμος, σύμφωνα με το Sputnik

Τους στρατιωτικούς στόχους της Ρωσίας σε περίπτωση που ο πόλεμος γενικευθεί δημοσιοποίησε το ρωσικό μέσο…

12 hours ago

This website uses cookies.