ΤΟΠΙΚΑ

«CHANIA: Always Pure» – Διαφημιστική δράση για την προβολή της υγειονομικής ασφάλειας και της ελκυστικότητας των Χανίων στην Ευρώπη και στην Ελλάδα από το ΕΒΕΧ

Στρατηγικός στόχος η επικοινωνία σε 3.000.000 Ευρωπαίους και 300.000 Έλληνες ενεργούς ταξιδιώτες ότι η τουριστική αγορά των Χανίων είναι -όπως πάντοτε- υπέροχη, ανοιχτή και ασφαλής

Σήμερα, πραγματοποιήθηκε σύσκεψη στο Επιμελητήριο Χανίων μετά από κοινή πρωτοβουλία του Υπουργού Τουρισμού, κου Χάρη Θεοχάρη, του Γενικού Γρμματέα του Ε.Ο.Τ., κου Δημήτρη Φραγκάκη και του Προέδρου του Επιμελητηρίου Χανίων, κου Αντώνη Ροκάκη, με προσκεκλημένους το σύνολο των Προέδρων των Τουριστικών φορέων των Χανίων. Θέμα της συνάντησης: «Ενημέρωση, Δράσεις & Αποτίμηση Έναρξης της Νέας Τουριστικής Περιόδου στην Περιφερειακή Ενότητα Χανίων». Στη εκδήλωση έκαναν παρεμβάσεις οι βουλευτές Χανίων Ντόρα Μπακογιάννη και Μανούσος Βολουδάκης, όπως και ο Αντιπεριφερειάρχης Χανίων, Νίκος Καλογερής.

Ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χανίων, κος Αντώνης Ροκάκης, μεταξύ άλλων, στην παρέμβασή του ενημέρωσε για την εξής στρατηγική πρωτοβουλία:

«Ο Τουρισμός στα Χανιά, αποτελεί τα τελευταία χρόνια τη βαριά βιομηχανία της τοπικής οικονομίας με αποτέλεσμα το πλήγμα της αιφνίδιας πανδημίας του Covid-19, σύμφωνα με τα πρώτα δεδομένα, προδιαγράφεται ιδιαίτερα σκληρό και για τις επιχειρήσεις μας, ακολουθώντας την παγκόσμια αλλά και εγχώρια τάση της αγοράς μέχρι σήμερα.

Καθώς οι στιγμές είναι ιδιαίτερα κρίσιμες, ο κάθε θεσμικός φορέας οφείλει με σεβασμό στην επιχειρηματική κοινότητα και στην ίδια την κοινωνία να εξαντλήσει στο μέγιστο δυνατόν τα περιθώρια άμεσης και αποτελεσματικής του δράσης στην πράξη, συμβάλλοντας ενεργά στη στρατηγική προσπάθεια της Ελληνικής Πολιτείας για την επανεκκίνηση της εθνικής οικονομίας.

Το Επιμελητηρίο Χανίων αναλαμβάνει λοιπόν κι από πλευράς του το στρατηγικό μερίδιο που του αναλογεί για να ενισχύσει την εξωστρέφεια της Χανιώτικης Τουριστικής Αγοράς και να στείλει στην Ευρώπη και στην Ελλάδα ένα καθαρό και δυνατό μήνυμα – πρόσκληση προς κάθε υποψήφιο πελάτη, κάθε προβληματισμένο από την πανδημία ταξιδιώτη: “CΗΑΝΙΑ, Always Pure” («Χανιά, πάντοτε αγνά»). Αυτός θα είναι και ο τίτλος της στοχευμένης διαφημιστικής μας εκστρατείας στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, η οποία θα παρουσιαστεί και θα ενεργοποιηθεί σε μερικές ημέρες.

Αιχμή του δόρατος της διαφημιστικής εκστρατείας του Επιμελητηρίου Χανίων, “CHANIA: Always Pure” η παραγωγή ενός διαδικτυακού βίντεο, το οποίο με τις πιο πρόσφατες εικόνες μετά την επανεκκίνηση της τουριστικής αγοράς, θα διαβεβαιώνει αποτελεσματικά τους ενδιαφερόμενους να ταξιδέψουν επισκέπτες ότι ο προορισμός των Χανίων είναι πιο όμορφος από ποτέ, αναδεικνύοντας και υπενθυμίζοντας τις μοναδικές παραλίες, τις ορεινές διαδρομές, το θρησκευτικό και πολιτιστικό πλούτο, συνδυαστικά με την πλούσια γαστρονομική παράδοση των Χανίων και τις υψηλού επίπεδου υποδομές φιλοξενίας και εστίασης. Συμδυαστικά με την υπέροχη αυτή τουριστική εμπειρία, για πρώτη φορά, με διακριτικό αλλά καθαρό διαφημιστικό τρόπο θα προωθούνται και τα σημαντικά μέτρα ασφάλειας τα οποία προβλέπουν τα υγειονομικά πρωτόκολλά της Ελληνικής πολιτείας (π.χ. μάσκες και γάντια προσωπικού, αποστάσεις στις ξαπλώστρες κλπ).

Στην πρωτοβουλία του αυτή το Επιμελητήριο Χανίων δεν σκοπεύει σε καμία περίπτωση να υποκαταστήσει τις δυναμικές και εξελισσόμενες τουριστικές εκστρατείες της Ελληνικής Πολιτείας και της Περιφέρειας Κρήτης, οι οποίες είχαν ήδη παραχθεί κατά το μεγαλύτερό τους μέρος  πριν την αιφνίδια πανδημία. Με ευελιξία και αποτελεσματικότητα όμως συστρατευόμαστε στην εθνική και παγκρήτια προσπάθεια λειτουργώντας συμπληρωματικά και ενισχυτικά για το αύριο του τόπου μας».

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Γρίπη των πτηνών: «Ισχυρά στοιχεία» δείχνουν ότι ο ιός πέρασε για πρώτη φορά από τα θηλαστικά στον άνθρωπο

Οι επιστήμονες φοβούνται ότι η γρίπη των πτηνών πέρασε για πρώτη φορά από τα θηλαστικά στους ανθρώπους,…

5 hours ago

Με κατάνυξη ο Επιτάφιος Θρήνος στη Μονή Γουβερνέτου | Φωτός

Παρουσία πλήθους πιστών και με κατάνυξη πραγματοποιήθηκε ο Επιτάφιος Θρήνος στη Μονή Γουβενέτου. Το μεσημέρι…

8 hours ago

Μονή Αγκαράθου: Τα πρόβατα περνούν κάτω από τον Επιτάφιο για ευλογία! | Βίντεο

Κατάνυξη και ευλάβεια το βράδυ της Μεγάλης Παρασκευής στην περιφορά του Επιταφίου στην Ιερά Μονή Αγκαράθου. Επισκέπτες από…

8 hours ago

Δείτε τι λένε οι ειδικοί για την πρόωρη ανθοφορία των ελαιόδεντρων στην Κρήτη

Με ταχείς ρυθμούς εξελίσσεται η πρόωρη φετινή ανθοφορία των ελαιοδέντρων σε όλες τις ελαιοπαραγωγικές περιοχές της Ελλάδας, αλλά και των άλλων Μεσογειακών…

8 hours ago

Εκατοντάδες Χανιώτες στον Επιτάφιο Θρήνο στη Μητρόπολη Χανίων | Φωτός

Με έκδηλη την συγκίνηση και παρουσία, πολιτικών και στρατιωτικών Αρχών και πλήθους ευσεβούς λαού τελέσθηκε…

8 hours ago

Πέθανε η ηθοποιός Άννα Παναγιωτοπούλου στα 76 της χρόνια – Οι ρόλοι που την έκαναν αξέχαστη

Την τελευταία της πνοή άφησε ανήμερα του Μεγάλου Σαββάτου η αγαπημένη ηθοποιός Άννα Παναγιωτοπούλου. Το θλιβερό…

8 hours ago

This website uses cookies.