Απάντηση έστειλε στην εφημερίδα μας ο Υπεύθυνος Μονάδας Υγείας ΠΕΔΥ Χανίων κ. Σωτήριος Δρούτσος σχετικά με επιστολή – καταγγελία που έγινε στην εφημερίδα μας για ανάρμοστη συμπεριφορά γιατρού στο ΙΚΑ.
Να σημειώσουμε ότι σύμφωνα με την καταγγελία του συμπολίτη μας, η γιατρός φέρθηκε δίχως ευαισθησία ζητώντας από αυτόν, ενώ υπέστη πρόσφατα εγκεφαλικό επεισόδιο και βρίσκεται με 67% πιστοποιημένη αναπηρία να ξαναέρθει για κάποια φάρμακα που χρειάζεται, αλλιώς να πάει να τα αγοράσει “”αφού δεν είναι ακριβά”.
Η απάντηση του προϊστάμενου έχει ως εξής:
«Κύριε Διευθυντά,
η προσφυγή στον τύπο ηλεκτρονικό ή έντυπο είναι συνήθως πράξη απόγνωσης όταν δεν μπορείς διαφορετικά να επιλύσεις κάποιο πρόβλημα ή πράξη δημιουργίας εντυπώσεων.
Οταν ο συμπολίτης μας προσήλθε στα ιατρεία της μονάδας υγείας ΠΕΔΥ Χανίων(11/8/17) όπως ισχυρίζεται, ήμουν στο γραφείο μου και ουδέποτε έπεσε στην αντίληψή μου κάποιο πρόβλημα ούτε ο ίδιος απευθύνθηκε σε εμένα αντίθετα, προτίμησε μέσω της ιστοσελίδας σας να μου υποβάλλει καταιγισμό ερωτήσεων των οποίων οι απαντήσεις είναι προφανείς.
Η μονάδα υγείας ΠΕΔΥ Χανίων παρέχει πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας τόσο σε ασφαλισμένους όσο και ανασφάλιστους συμπολίτες μας ειδικότερα δε οι ΑΜΕΑ συνάνθρωποί μας εξυπηρετούνται κατά προτεραιότητα όπως ο νόμος ορίζει. Καθημερινά με προγραμματισμένα ραντεβού σε ιατρούς διαφόρων ειδικοτήτων προσέρχονται πανω απο 400 άτομα ενώ η επισκεψιμότητα αυξάνει με τους συμπολίτες μας που αναζητούν ελεγκτή ΕΟΠΥΥ ή καταθέτουν αιτήματα για χορήγηση αναρρωτικών αδειών ή προμηθεύονται φάρμακα υψηλού κόστους από το συστεγαζόμενο φαρμακείο του ΕΟΠΥΥ.
Ουδέποτε μου καταγγέλθηκε απαξιωτική ή αγενής συμπεριφορά συναδέλφου που να ανήκει στο ιατρικό ή στο μη ιατρικό προσωπικό της Μονάδας όσο και αν οι ρυθμοί της εργασίας όλων είναι έντονοι.
Η συνταγογράφηση είναι δικαίωμα και ευθύνη του Ιατρού ο οποίος πιστοποιείται στον ΕΟΠΥΥ και πραγματοποιείται μετά απο εξέταση του ασθενούς υπόκειται δε στους κανόνες της Ιατρικής Επιστήμης αλλά και του κανονισμού του ΕΟΠΥΥ έτσι ώστε να εξασφαλίζεται η θεραπεία του ασθενούς και η μη κατασπατάληση πόρων του Οργανισμού.Συνεπώς η χορήγηση θεραπείας πέρα του μήνα αλλά και ο αριθμός των συσκευασιών των φαρμάκων είναι ευθύνη του θεράποντος και σε καμιά περίπτωση δεν αποφασίζεται η ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ απο τον ασθενή.
Σε κάθε περίπτωση δυσκολίας στην εξυπηρέτηση των συμπολιτών μας , για την διατύπωση παραπόνων ακόμα και καταγγελιών η πόρτα μου ήταν και θα είναι σε όλους ανοικτή.
Ευχαριστώ για την φιλοξενία
Δρούτσος Σωτήριος
Υπέυθυνος μονάδας υγείας ΠΕΔΥ Xανίων»
Σοβαρό τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε έξω από το Ναυτικό Νοσοκομείο Χανίων, με θύματα δύο πεζούς που…
Τα 18,8 δισ. ευρώ προσέγγισαν οι ταξιδιωτικές εισπράξεις στη χώρα μας την περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2024,…
Μια 27χρονη γυναίκα που κατήγγειλε τον πατέρα της για σεξουαλική κακοποίηση όσο εκείνη ήταν μόλις…
Το Διεθνές Τουρνουά Παμπαίδων Θεσσαλονίκης διεξάγεται για 18η χρονιά από την Ένωση Σκακιστικών Σωματείων Θεσσαλονίκης –…
Κατατέθηκε στη Βουλή το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης με τίτλο «Ενσωμάτωση…
Το Κέντρο Κοινότητας του Δήμου Πλατανιά, σε συνεργασία με την Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία «Διαβάζω για τους…
This website uses cookies.