Βλέποντας όσα εξελίσσονται τις τελευταίες δύο ημέρες στην Αττική Οδό δεν υπάρχει ούτε ένας Κρητικός που να μην σκέφθηκε: “Αν γίνονται αυτά στη μεγαλύτερη οδό υπό διαχείριση ιδιωτών στο κέντρο μάλιστα της Ελλάδας, τι έχει να γίνει στην Κρήτη;”
Η ολοκληρωτική αποτυχία της ιδιωτικής διαχείρισης οδήγησε στο να δούμε πρωτόγνωρες εικόνες για τον ανεπτυγμένο κοσμο όπου η κεντρική εθνική οδός της χώρας έκλεισε επειδή… χιόνισε και επειδή η εταιρεία δεν ειχε κανένα σχέδιο αντιμετώπισης της κατάστασης που δημιουργήθηκε όταν ζέβλωσε μια νταλίκα..
Όλα αυτά στην Ελλάδα των 500 ευρώ μισθό, που ο Έλληνας πληρώνει και υψηλά τέλη κυκλοφορίας και διόδια τις ιδιωτικές εταιρείες!
Άραγε, αυτά θα βλέπουμε και στην Κρήτη; Θα αρμέγουν τους Κρητικούς οι εταιρείες στα διόδια και δε θα μπορουν να διασφαλίσουν ούτε τη λειτουργία των δρόμων στις κακοκαιρίες;
Μας φαίνεται οτι σε λίγα χρόνια θα νοσταλγούμε την περίοδο που η διαχείριση του ΒΟΑΚ βρισκόταν υπό δημόσιο έλεγχο…
Τους στρατιωτικούς στόχους της Ρωσίας σε περίπτωση που ο πόλεμος γενικευθεί δημοσιοποίησε το ρωσικό μέσο…
Ο Βουλευτής Χανίων του ΣΥΡΙΖΑ, Παύλος Πολάκης, σε ανάρτησή του επέκρινε δριμύτατα την απόφαση του…
Στο Συμβούλιο της Επικρατείας προσέφυγαν έξι ομοσπονδίες, σωματεία κ.λπ. (μεταξύ αυτών και εργαζομένων στην ΕΥΔΑΠ…
Πανελλήνιο ρεκόρ στον αριθμό των αποβιωσάντων δοτών οργάνων καταγράφηκε φέτος, σύμφωνα με τον Ελληνικό Οργανισμό…
Οι χώρες της Ομάδας των Επτά (G7) ισχυρότερων οικονομιών του πλανήτη ζήτησαν σήμερα Τρίτη (26/11) σε δήλωσή…
Άκαμπτη η κυβέρνηση, αδιαφορεί για τις εκκλήσεις όλων των αρμόδιων φορέων που ζητούν επιτακτικά να…
This website uses cookies.