14.8 C
Chania
Monday, December 23, 2024

H σκηνοθέτης Ευτυχία Θεοδώρου νέα Καλλιτεχνική Διευθύντρια του ΔΗΠΕΘΕ Κρήτης

Ημερομηνία:

Το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Κρήτης Α.Ε. Ο.Τ.Α. ανακοινώνει ότι ολοκληρώθηκε επιτυχώς η διαδικασία επιλογής του Καλλιτεχνικού Διευθυντή, η οποία διεξήχθη σύμφωνα με τα οριζόμενα στη νομοθεσία και κατά τρόπο διαφανή και αξιοκρατικό. Μετά και τις προσωπικές συνεντεύξεις των οκτώ (8) υποψηφίων συνήλθε, στις 5 Μαρτίου 2019, σε ειδική συνεδρίαση, το Διοικητικό Συμβούλιο του θεάτρου, για την κατάρτιση του τελικού πίνακα κατάταξης.

Κάθε μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου κατέθεσε έγγραφο με την αναλυτική βαθμολόγηση του κάθε ενός υποψηφίου για τη θέση του Καλλιτεχνικού Διευθυντή και στη συνέχεια καταρτίσθηκε ο τελικός πίνακας κατάταξης που επικυρώθηκε ομόφωνα από τα παριστάμενα μέλη του Συμβουλίου και αναρτήθηκε στον πίνακα ανακοινώσεων και στην ιστοσελίδα του θεάτρου.

Σύμφωνα με τους όρους της προκήρυξης, η κατάταξη των υποψηφίων πραγματοποιήθηκε βάσει των αναφερόμενων σε αυτήν κριτηρίων αξιολόγησης και συντελεστών βαρύτητας και ο πρώτος στον πίνακα κατάταξης θα είναι ο νέος Καλλιτεχνικός Διευθυντής του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Κρήτης Α.Ε. Ο.Τ.Α.

Σύμφωνα με τα παραπάνω, νέα Καλλιτεχνική Διευθύντρια θα είναι, για την επόμενη τριετία, η σκηνοθέτης κυρία Ευτυχία Θεοδώρου. Κατά του ανωτέρω πίνακα οι ενδιαφερόμενες/οι μπορούν να υποβάλλουν αίτηση θεραπείας ενώπιον του Δ.Σ. εντός αποκλειστικής προθεσμίας 10 ημερών, η οποία αρχίζει από την επομένη ημέρα της ανάρτησής του.

Το Δ.Σ. του θεάτρου ευχαριστεί όλους τους υποψηφίους οι οποίοι τίμησαν το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Κρήτης με την συμμετοχή τους στη διαδικασία και στη νέα Καλλιτεχνική Διευθύντρια εύχεται καλή δύναμη και δημιουργική καλλιτεχνική θητεία.

Βιογραφικό της νέας καλλιτεχνικής διευθύντριας

Η Ευτυχία (Έφη) Θεοδώρου γεννήθηκε στην Αθήνα.

Είναι απόφοιτος της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών (1986).

Σπούδασε Θεατρολογία στο Παρίσι, στο Universite de la Sorbonne NouvelleParis III (Licence d’Etudes Théâtrales (1987), Maitrise d’Etudes Théâtrales (1988), D.E.A. d’Etudes Théâtrales (1990)).

Μαθήτευσε στη σκηνοθεσία δίπλα στους:

Αντουάν Βιτέζ (Μπρεχτ, Η ζωή του Γαλιλαίου, Κομεντί Φρανσαίζ 1990).

Γιάννη Κόκκο (Ρακίνας, Ιφιγένεια, Κομεντί Φρανσαίζ 1991),

Ανατόλι Βασίλιεφ (Λέρμοντοφ, Μασκαράτα, Κομεντί Φρανσαίζ 1992, εργαστήρια υποκριτικής και σκηνοθεσίας Βρυξέλλες 1992, Μόσχα 1995, Παρίσι 1996).

Αναστασία Βερτίνσκαγια και Αλεξάντερ Καλιάγκιν (εργαστήρια υποκριτικής και σκηνοθεσίας πάνω στον Τσέχοφ, Παρίσι 1993).

Εργάστηκε ως βοηθός σκηνοθέτης πλάι στους:

Γιάννη Χουβαρδά (Ευριπίδης, Ελένη˙ Ζολά, Τερέζ Ρακέν˙ Ουέμπστερ, Η Δούκισσα του Μάλφι˙ Πέγκα, Βαλς εξιτασιόν (συνσκηνοθεσία).

Νικίτα Μιλιβόγιεβιτς (Τσέχοφ, Ιβάνοφ˙ Ντοστογιέφσκι, Έγκλημα και τιμωρία˙ Μολιέρος, Δον Ζουάν˙ Μπουλγκάκοφ, Φυγή˙ Τσέχοφ, Πλατόνοφ),

Μιχαήλ Μαρμαρινό (Σοφοκλής, Ηλέκτρα), και ως καλλιτεχνική συνεργάτης (Αριστοφάνης, Λυσιστράτη),

Γκρεγκουάρ Ινγκόλντ (Πλάτων, Γοργίας / Απολογία Σωκράτους).

Σκηνοθεσίες:

Ολιβιέ Πυ, Η υπηρέτρια (αποσπάσματα), θέατρο «Αμόρε» 1999.

Ούτε έγκλημα ούτε τιμωρία (πρωτότυπη σύνθεση με αφετηρία τον Ντοστογιέφσκι), θέατρο «Αμόρε» 1999.

Στρίντμπεργκ, Δεσποινίς Τζούλια, «Θέατρο Οδού Κεφαλληνίας» 2002.

Μπέκετ, Βήματα, Θέατρο «Σφενδόνη» 2003.

Σεφέρη, Έξι νύχτες στην Ακρόπολη, Κ.Θ.Β.Ε. – Ρωμαϊκή Αγορά Θεσσαλονίκης 2004, Ευρωπαϊκό Πολιτιστικό Κέντρο Δελφών 2005.

Άντερσεν, Το αηδόνι και ο αυτοκράτορας, Κ.Θ.Β.Ε. 2004.

Αγιάμπ Χαν-Ντην, Σημειώσεις σε φύλλα που πέφτουν, «Απλό Θέατρο» 2005.

Δημήτρη Κεχαΐδη, Προάστιο Νέου Φαλήρου, ελληνικά μονόπρακτα στην ΕΤ1, 2006.

Σοφοκλή, Ηλέκτρα, Εθνικό Θέατρο 2006.

Έντουαρντ Μποντ, Τίποτα δικό μου, θέατρο «Πορεία» 2007.

Σταμάτη Πολενάκη, Το τελευταίο όνειρο της Έμιλυ Ντίκινσον, 2ο Θεατρικό Αναλόγιο, θέατρο «Άλεκτον» 2007.

Κόφι Καουλέ, Misterioso – 119, (σκηνοθετημένη ανάγνωση), Φεστιβάλ Αθηνών 2007.

Rainbow, (μουσική παράσταση πάνω στον Αρθούρο Ρεμπώ), Εθνικό Θέατρο, 2008.

Μπερνάρ-Μαρί Κολτές, Ρομπέρτο Τσούκο, Εθνικό Θέατρο 2008.

Πέτερ Βάις, Μαρά/Σαντ, Εθνικό Θέατρο 2009.

Τεννεσσή Ουίλλιαμς, Γλυκό πουλί της νιότης, Εθνικό Θέατρο 2010.

Βασίλη Βασιλικού, Ζ, Εθνικό Θέατρο 2012-13,Théâtre National de Strasbourg 2015.

Ζαν-Ρενέ Λεμουάν, Ιφιγένεια, (σκηνοθετημένη ανάγνωση), Γαλλικό Ινστιτούτο,2012.

Ντέα Λόερ, Manhattan Medea, θέατρο «Από Μηχανής» 2013.

Πωλ Κλωντέλ, Το ατλαζένιο γοβάκι, Φεστιβάλ Αθηνών 2014, σε επανάληψη το 2015.

Μιχάλη Βιρβιδάκη, Περί φύσεως, (σκηνοθετημένη ανάγνωση), Θεατρικό Αναλόγιο, Θέατρο Τέχνης 2014.

Μαρίας Ιορδανίδου, Λωξάντρα, Θεατρικός Οργανισμός Κύπρου 2015.

12 ώρες στο δωμάτιο του Σαίξπηρ, θεατρικό happening σε container στην Πλατεία Ομονοίας, Εθνικό Θέατρο – Δήμος Αθηναίων 2016.

Κοντέινερ, αναγνώσεις αποσπασμάτων από την ελληνική λογοτεχνία στο χώρο του container, σε δημόσιες πλατείες, Εθνικό Θέατρο – Δήμος Αθηναίων 2016.

Στρατή Τσίρκα, Η Λέσχη (α’ μέρος της τριλογίας Ακυβέρνητες Πολιτείες), συμπαραγωγή Εθνικό Θέατρο – Θέατρο Τέχνης, Θέατρο Τέχνης – ΚάρολοςΚουν – «Υπόγειο» 2017.

Κρατώ μιαν Αναφορά, θεατρικό αναλόγιο βασισμένο στην Αναφορά στον Γκρέκο, στο πλαίσιο του εορτασμού του έτους Νίκου Καζαντζάκη, Ιστορικό Μουσείο Κρήτης, 2017.

Μένη Κουμανταρέα, Η κυρία Κούλα, Θέατρο Faust, 2017.

Παραβάσεις, κύκλος θεατρικών αναλογίων (επιλογή κειμένων και συντελεστών, δραματουργική επεξεργασία, σκηνοθετική επιμέλεια), Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, Φάρος, 2017-2018.

Οι πέτρες μιλούν, σκηνοθετική επιμέλεια και διδασκαλία αποσπασμάτων κειμένων της αρχαίας ελληνικής γραμματείας (Όμηρος, Πλάτων, Θουκυδίδης, Αριστοτέλης, Σοφοκλής, Αριστοφάνης) στα ελληνικά, αγγλικά και γαλλικά, με τη συμμετοχή σπουδαστών της Δραματικής Σχολής «Δήλος», μια πρωτοβουλία της ΕΞΑΑΑ. Αίθριο Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου, Πύλη του Αδριανού, Αρχαία Αγορά, Ιούλιος- Οκτώβριος 2018,

Στράτη Μυριβήλη, Η ζωή εν τάφω, θεατρικό αναλόγιο με αφορμή τον εορτασμό των 100 χρόνων από το τέλος του Α’ παγκοσμίου πολέμου, Ιστορικό Μουσείο Κρήτης, 2018.

Κατά τη διάρκεια των σπουδών της υπήρξε υπεύθυνη της Γκαλερί «Μέδουσα» στην Αθήνα (1984-86).

Το 1986 τιμήθηκε με το Α’ Βραβείο στίχων στο Φεστιβάλ Ιθάκης (πρόεδρος επιτροπής: Νίκος Γκάτσος).

Έκανε μαθήματα φωνητικής και τραγουδιού με τον βαθύφωνο Φραγκίσκο Βουτσίνο.

Έχει εμφανιστεί ως ερμηνεύτρια τραγουδιών του συνθέτη Νίκου Πλάτανου σε ποίηση Ελλήνων και ξένων ποιητών, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, στην Πολιτιστική Πρωτεύουσα – Θεσσαλονίκη ’97, στο Φεστιβάλ Πάτρας κ.α.

Στίχοι της έχουν μελοποιηθεί και συμπεριληφθεί σε προσωπικό δίσκο της Μελίνας Κανά.

Το διάστημα 1996-1999 ήταν Βοηθός Καλλιτεχνικού Διευθυντή του θεάτρου «Αμόρε» (Γιάννης Χουβαρδάς).

Το ακαδημαϊκό έτος 2004-2005 δίδαξε υποκριτική στη Δραματική Σχολή του Κ.Θ.Β.Ε.

Το 2014 και το 2015 δίδαξε στους κύκλους εργαστηρίων που διοργανώνει το BIOS για νέους ηθοποιούς και σκηνοθέτες.

Από τον Οκτώβριο του 2015 διδάσκει υποκριτική στη Δραματική Σχολή «Δήλος» της Δήμητρας Χατούπη.

Το 2007 συντόνισε για λογαριασμό του Γαλλικού Ινστιτούτου μια σειρά συναντήσεων του συγγραφέα, σκηνοθέτη και διευθυντή του θεάτρου Ρον-Πουέν του Παρισιού, Ζαν-Μισέλ Ριμπ, με προσωπικότητες του ελληνικού θεάτρου (διευθυντές οργανισμών, σκηνοθέτες, ηθοποιούς, συγγραφείς, μεταφραστές, δραματολόγους) με στόχο την προώθηση του ελληνικού θεάτρου στη Γαλλία.

Το διάστημα 2007-2013 υπήρξε Αναπληρώτρια Καλλιτεχνική Διευθύντρια του Εθνικού Θεάτρου στο πλευρό του Γιάννη Χουβαρδά.

Τον Μάιο του 2013 τιμήθηκε από τη Γαλλική Δημοκρατία με τον τίτλο του «Ιππότη των Γραμμάτων και των Τεχνών».

Χειρίζεται άπταιστα τα γαλλικά και επαρκώς τα αγγλικά.

"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

1 ΣΧΟΛΙΟ

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Με επιτυχία η παρουσίαση του παιδικού βιβλίου «Η Ομπρέλα μου»

Μεγάλη επιτυχία σημείωσε η παρουσίαση του παιδικού βιβλίου «Η Ομπρέλα μου»...

«Κεκλεισμένων των Θυρών» του Ζαν-Πολ Σαρτρ στο Theatre 73100

Η θεατρική ομάδα Ανάμεσα στο Φως και τη Σκιά...

Άσαντ: Αίτηση διαζυγίου κατέθεσε η σύζυγός του

Το ένα μετά το άλλο δέχεται τα «πυρά» ο...