ΕΛΛΑΔΑ

Master Class υποκριτικής από τον Δήμο Χανίων με τον Ανδρέα Μανωλικάκη

Ο Δήμος Χανίων και η Κ.Ε.Π.ΠΕ.ΔΗ.Χ.-Κ.Α.Μ. διοργανώνουν τον Ιούνιο 2022, Master Class Υποκριτικής με τον Ανδρέα Μανωλικάκη, τ. Πρόεδρο του Actors Studio Drama School (Master of Fine Arts) στο Pace University της Νέας Υόρκης  και Δια Βίου Μέλους του Actors Studio, για απόφοιτους και σπουδαστές Δραματικών Σχολών, καθώς και βασικά μέλη θεατρικών ομάδων, που κατοικούν στην Κρήτη ή έχουν Κρητική καταγωγή.

Η  διδασκαλία του Ανδρέα Μανωλικάκη  βασίζεται στο Σύστημα του Stanislavski και την Μέθοδο του Actors Studio.

Το  Master Class περιλαμβάνει  πρακτική εφαρμογή πάνω σε σκηνές και μονολόγους, ανάλυση αποσπασμάτων από κλασικά και σύγχρονα  θεατρικά  κείμενα, σύντομη αναδρομή στις ρίζες και την εξέλιξη του Συστήματος Stanislavski.

Επιπλέον οι  συμμετέχοντες  θα  έχουν  την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με μια από τις θεμελιώδεις  διαδικασίες της Μεθόδου για την εκπαίδευση του ηθοποιού.

Το Master Class Υποκριτικής θα πραγματοποιηθεί στο Θέατρο «Δημήτρης Βλησίδης» στις 20 – 26 Ιουνίου 2022, ώρα 16:30 – 21:00

Η συμμετοχή στο σεμινάριο είναι ΔΩΡΕΑΝ και είναι εφικτή μόνο μετά από υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης που θα βρείτε στη διεύθυνση www.chania-culture.gr και κατόπιν έγκρισή της αιτήσεως από τον διδάσκοντα.

Λήξη προθεσμίας υποβολής αιτήσεων : 31/5/2022

Ο Ανδρέας  Μανωλικάκης είναι Δια Βίου μέλος του Actors Studio καθώς και μέλος του Διοικητικού του Συμβουλίου. Είναι τέως Πρόεδρος (2006-2020) του Μεταπτυχιακού Προγράμματος  Actors Studio Drama School (Master of Fine Arts) στο Pace University της Νέας Υόρκης, όπου είναι καθηγητής σκηνοθεσίας και υποκριτικής, καθώς και Πρόεδρος του τμήματος σκηνοθεσίας.

Έχει διδάξει σεμινάρια υποκριτικής, σκηνοθεσίας και ανάλυσης κειμένου στις Η.Π.Α., στην Ελλάδα, στη Γαλλία, στη Γερμανία και στη Ρουμανία. Επίσης έχει δώσει διαλέξεις με θέματα: Στανισλάφσκι και Βαχτάνγκοφ, το  Actors Studio, η Μέθοδος Υποκριτικής, η «Μέθοδος» και η Σκηνοθεσία.

Ως  σκηνοθέτης και ηθοποιός εργάστηκε στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ευρώπη. Στους  σημαντικούς σταθμούς  περιλαμβάνονται: Σκηνοθεσία: «Porte Close» της Ν. Darmon, στο Εθνικό Θέατρο του Ανατολικού Παρισιού (ΤΕP)  – «Ηλέκτρα» του Σοφοκλή, στο Actors Studio. Υποκριτική: «Breaking  the  Code» του  Hugh Whitemore στο  Broadway, με πρωταγωνιστή τον Sir Derek Jacobi.

Tο 1983 ίδρυσε τον θεατρικό οργανισμό «Νέα Ελληνική Σκηνή της Νέας Υόρκης», όπου σκηνοθέτησε και έπαιξε σε έργα  του ελληνικού ρεπερτορίου στην Νέα Υόρκη και άλλες Πολιτείες των Η.Π.Α.

Έχει μεταφράσει στα ελληνικά το βιβλίο «Βαχτάνγκοφ Μαθήματα Σκηνοθεσίας και Υποκριτικής» του Νικολάι Γκόρτσακοφ, το οποίο εκδόθηκε στην Αθήνα, το 1997. Είναι απόφοιτος της Δραματικής Σχολής του Θεάτρου Τέχνης του Καρόλου Κουν και κάτοχος διπλώματος MAITRISE DE THEATRE από το Πανεπιστήμιο του Παρισιού VIII-Vincennes. Έχει επίσης κάνει σπουδές στη Διεθνή Σχολή Μιμικής του Marcel Marceau στο Παρίσι.

Ο Ανδρέας Μανωλικάκης συμπεριλαμβάνεται στα βιογραφικά αρχεία του Marquis Who’s Who για την συνεισφορά του στο χώρο της εκπαίδευσης.

Για τον Ανδρέα Μανωλικάκη έχουν πει:

"google ad"

*Έλλεν Μπέρστυν (πρόεδρος του  Actors  Studio, ηθοποιός  βραβευμένη  με Όσκαρ, Τόνι και  Έμμυ):  «Ο  Ανδρέας Μανωλικάκης κατανοεί τη δουλειά του Στανισλάφσκι και του Βαχτάνγκοφ καλύτερα από κάθε δάσκαλο ή αναλυτή από την εποχή που ο Λη Στράσμπεργκ δίδασκε στο Actors Studio.»

*Άρθουρ Πεν (πρώην Πρόεδρος του Actors Studio, Σκηνοθέτης βραβευμένος με Τόνι, τρεις φορές υποψήφιος για Όσκαρ): «Θεωρώ τον Ανδρέα Μανωλικάκη ένα από τα πιο οξυδερκή και προικισμένα μέλη του Actors Studio»

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Η Χαμάς αποδέχθηκε την πρόταση εκεχειρίας – Τι απαντά το Ισραήλ

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, υψηλόβαθμα στελέχη της Χαμάς επιβεβαίωσαν πως αποδέχθηκαν την πρόταση εκεχειρίας που είχε κατατεθεί από…

7 hours ago

«Ελα να σε κεράσουμε ρακί» – Ταξιδεύοντας σε όλα τα χωριά της Κρήτης με ένα βαν

Μεγάλωσε σ’ ένα χωριό έξω από το Ρέθυμνο, εκεί όπου οι ρυθμοί ζωής είναι ταυτόσημοι…

10 hours ago

Σε Κρήτη και Αθήνα τα περισσότερα αδήλωτα όπλα – Ξεπερνούν το ένα εκατομμύριο

Με εκατομμύρια όπλα, αρκετά εκ των οποίων είναι αδήλωτα, έχει γεμίσει η χώρα μας τα τελευταία…

10 hours ago

«Υγρός χρυσός» το ελαιόλαδο: Η έλλειψη ελαιόλαδου πυροδοτεί τιμές ρεκόρ και φόβους για επισιτιστική ανασφάλεια

Η έλλειψη του «υγρού χρυσού» εκτοξεύει τις τιμές, αυξάνει την εγκληματικότητα και ωθεί τη βιομηχανία ελαιολάδου…

10 hours ago

Νίκος Ζωιδάκης: “Το περισσότερο κλάμα που θυμάμαι να έβγαλα ήταν όταν έφυγε ο Βασίλης Καρράς”

Ο Νίκος Ζωιδάκης μίλησε, μεταξύ άλλων, για την απώλεια του φίλου και κουμπάρου του, Βασίλη Καρρά, στην εμφάνισή…

10 hours ago

Ηράκλειο: Χτύπησε 8χρονο παιδάκι με το αυτοκίνητό του και το εγκατέλειψε

Ένα παιδάκι μόλις 8 ετών μεταφέρθηκε το απόγευμα της Κυριακής του Πάσχα στο εφημερεύον νοσοκομείο…

10 hours ago

This website uses cookies.