ΤΟΠΙΚΑ

Αντίδραση Μιχάλη Βλαχάκη σε αποσυρθείσα ανακοίνωση της Πρωτοβουλίας Πολιτών ενάντια στην Εκχώρηση του Αεροδρομίου Δασκαλογιάννης

Εντύπωση προκάλεσε χθεσινή ανακοίνωση της Πρωτοβουλίας Πολιτών ενάντια στην Εκχώρηση του Αεροδρομίου Δασκαλογιάννης σύμφωνα με την οποία η μόνη εκλεγμένη αρχή στο νομό Χανίων που είχε επίσημη εκπροσώπηση στην εκδήλωση – παρουσίαση της Fraport που έγινε την Πέμπτη στα Χανιά ήταν ο Δήμος Χανίων. Σύμφωνα με όσα αναφέρονταν στο κείμενο, εκπρόσωπος του Δήμου Χανίων ήταν ο Αντιδήμαρχος επί Οικονομικών κ. Μιχάλης Βλαχάκης. Η συγκεκριμένη αναφορά προκάλεσε εντύπωση για έναν επιπλέον λόγο, επειδή ο ίδιος με ανάρτησή του, και όπως είχε δημοσιεύσει και ο “Αγώνας της Κρήτης” είχε εξηγήσει τους λόγους για τους οποίους δε θα συμμετείχε στην εκδήλωση.

Πιο συγκεκριμένα είχε γράψει:

Το αεροδρόμιο “Ιωάννης Δασκαλογίαννης” πρέπει να διαφυλαχθεί τόσο από τον κρατισμό όσο και από το μονοπώλιο της ελεύθερης αγοράς που φρενάρει ή καθοδηγεί αντίστοιχα το τουριστικό προϊόν των Χανίων. Σήμερα επέλεξα συνειδητά να απέχω από την “θεατρική παράσταση της ανάπτυξης” μιας και η πραγματικότητα που ζούμε εδώ και ένα χρόνο αποτελεί “οικονομική τραγωδία”.

Άλλωστε, ο κ. Βλαχάκης και την επόμενη ημέρα, στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στην Αντιπεριφέρεια Χανίων ήταν από αυτούς που άσκησαν την πιο έντονη κριτική στη Fraport.

Ο κ. Βλαχάκης είπε ότι εξαιτίας των πολιτικών της εταιρείας:

Ο μεγαλύτερος δήμος του νομού ένοιωσε έντονα τη συρρίκνωση της οικονομίας κατά τη διάρκεια των χειμερινών μηνών. Κι αυτό έγινε από την ακύρωση των πτήσεων τους χειμερινούς μήνες. Τα Χανιά αποτελούνται κυρίως από μικρές ξενοδοχειακές μονάδες οι οποίες πλήρωσαν πολύ ακριβά την μείωση και ακύρωση των πτήσεων τους χειμερινούς μήνες.

Πάντως, η Πρωτοβουλία Πολιτών Ενάντια στην Εκχώρηση του Αεροδρομίου Δασκαλογιάννης απέσυρε την ανακοίνωση προτού απαντήσει ο κ. Βλαχάκης και στη θέση της έδωσε μία άλλη που είχε σβηστεί η αναφορά στον Δήμο Χανίων και στον κ. Βλαχάκη.

Στη νέα ανακοίνωση αναφέρονται τα εξής:

Η έλευση των στελεχών της Fraport στα Χανιά και η νομιμοποίηση της από τον Δήμαρχο Χανίων αλλά και από άλλους, ελάχιστους ευτυχώς, εκπροσώπους επαγγελματικών φορέων αποτέλεσε ντροπή για την ιστορία της Δυτικής Κρήτης.

Η απουσία του Αντιπεριφερειάρχη Χανιών και της συντριπτικής πλειοψηφίας των υπολοίπων Δημάρχων οι οποίοι δεν παραβρέθηκαν, επικαλούμενοι έστω την συμμετοχή τους στο συνέδριο της ΚΕΔΕ, ήταν στη σωστή κατεύθυνση και έστειλε ένα ηχηρό μήνυμα στη γερμανικών συμφερόντων εταιρεία. Η κλήτευση της Fraport από τον Αντιπεριφερειάρχη  Χανίων κ. Απόστολο Βουλγαράκη να δώσει εξηγήσεις για την καταστροφική πολιτική που ακολουθεί με τις τεράστιες οικονομικές και κοινωνικές επιπτώσεις στην ευρύτερη περιοχή δεν έφερε κανένα ουσιαστικό αποτέλεσμα ούτε έστειλε ένα αισιόδοξο μήνυμα.

Η γερμανική ημικρατική εταιρεία, όπως είχαμε προβλέψει, θα ακολουθήσει μία αδιάλλακτη πολιτική εφόσον διαθέτει τις ισχυρές «πλάτες» των δανειστών και της γερμανικής κυβέρνησης αλλά και το νομοθετικό πλαίσιο που ουσιαστικά κατέστησε νόμο του ελληνικού κράτους την αποικιακή σύμβαση. Η στόχευση της εταιρείας θα είναι η θερινή περίοδος και εκεί θα επικεντρώσει την στρατηγική των πωλήσεων της μεσοπρόθεσμα.

Η επέκταση της τουριστικής περιόδου και ο ανεξάρτητος τουρισμός αποτελούν πλέον παρελθόν κάτι που θα φανεί την επόμενη περίοδο. Η δε αναφορά της Fraport σε 17 νέες πτήσεις, την οποία παρουσίασε ως επιτυχία της, προφανώς δεν οφείλεται στην ίδια την εταιρεία αλλά στη δυναμική που έχει ο τόπος και το brand name  που έχει κτιστεί όλα αυτά τα χρόνια. Άλλωστε και χωρίς τη Fraport τα Χανιά είχαν τα τελευταία χρόνια νέες πτήσεις και νέες εταιρείες.

Η στρατηγική λοιπόν των γερμανών είναι ο οργανωμένος all inclusive τουρισμός τον οποίο θα κατευθύνουν στις μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες και για τον λόγο αυτό είχαν επιλέξει ως στρατηγικό συνομιλητή την ένωση των μεγαλοξενοδόχων με την οποία συνομιλούσαν παρασκηνιακά εδώ και δύο χρόνια.

Όπως ανέφερε ο ίδιος ο διευθυντής της Fraport Greeceσε πρόσφατη συνέντευξη του σε τοπικό ΜΜΕ οι γερμανοί οργάνωσαν ακόμα και ταξίδια στη Φραγκφούρτη με ορισμένους τοπικούς φορείς. Οι εν λόγω φορείς πρέπει να δημοσιοποιήσουν το περιεχόμενο των συνομιλιών τους και να αναλάβουν το βάρος των ευθυνών τους για τις εν κρυπτώ συζητήσεις.  Καμία λοιπόν αισιοδοξία και καμία πρόθεση για αλλαγή πολιτικής εκ μέρους της fraport.

Οι περισσότερες εταιρείες low cost σπεύδουν ανατολικά ενώ το αεροδρόμιο της Σητείας οργανώνεται έτσι ώστε σύντομα να αποτελέσει ένα ελκυστικό αεροδρόμιο. H Ανοικτή Πρωτοβουλία Πολιτών ενάντια στην εκχώρηση του αεροδρομίου «Δασκαλογιάννης» καταγγέλει την παρουσία ισχυρής αστυνομικής δύναμης πρωτόγνωρη για την πόλη μας και την παρεμπόδιση των μελών της και των μελών άλλων συλλογικοτήτων να διαδηλώσουν ελεύθερα.

Η πρωτοβουλία μας θεωρεί βασικό υπεύθυνο τον Δήμαρχο Χανίων κ. Α. Βάμβουκα ο οποίος είχε χαρακτηρίσει στο τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο την πρόθεση της πρωτοβουλίας να διαδηλώσει ως «αντιδημοκρατική συμπεριφορά» καλώντας επί της ουσίας τις αστυνομικές αρχές να εμποδίσουν το δικαίωμα των πολιτών στη διαμαρτυρία. Το ίδιο έπραξαν και οι πολιτικοί φίλοι και σύμβουλοι του οι οποίοι ξεκίνησαν διαδυκτυακή εκστρατεία λάσπης αποκαλώντας στα κοινωνικά

Μέσα την πρωτοβουλία  ως «Παράρτημα του Ρουβικώνα στα Χανιά» ενώ άλλοι της επονομαζόμενης ομάδας των 37  έφθασαν στην γελοιότητα να παρομοιάζουν την πρωτοβουλία με τα γερμανικά SS. Παραδίδουμε τον Δήμαρχο Χανίων Α, Βάμβουκα και την παρέα του στην κρίση του χανιώτικου λαού υπενθυμίζοντας την αντιδημοκρατική και αντιδεοντολογική του προσπάθεια του να καπελώσει τον αντιπεριφερειάρχη κ. Α. Βουλγαράκη και να χειραγωγήσει τους υπόλοιπους Δημάρχους με την γνωστή συνάντηση που προκάλεσε δύο ημέρες πριν την ανακοίνωση της fraportότι θα διοργανώσει εκδήλωση στα Χανιά.

Τέλος ενημερώνουμε τους συμπολίτες μας ότι η πρωτοβουλία θα συνεδριάσει σύντομα προκειμένου να επανεκτιμήσει την στάση της και την παρέμβαση της καθώς και τα νέα δεδομένα που σχετίζονται με την νομιμοποίηση πλέον της γερμανικής εταιρείας και σε τοπικό επίπεδο αλλά και την περιορισμένη συμμετοχή των πολιτών στη πρόσφατη κινητοποίηση.
"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Καθυστερεί η αναχώρηση του “Ελευθέριος Βενιζέλος” από τα Χανιά λόγω ανακατατάξεων δρομολογίων

Στις 12 τα μεσάνυχτα της Δευτέρας θα αναχωρήσει τελικά το πλοίο “Ελευθέριος Βενιζέλος” από το…

27 mins ago

«Η Κολομβία της Ευρώπης»: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τα καρτέλ και το πώς λειτουργούν

Τους τρόπους με τους οποίους η Ελλάδα «καρτελοποιήθηκε» και έχει μετατραπεί σε «Κολομβία της Ευρώπης»,…

3 hours ago

Με αφορμή το ρεκόρ νεκρών από τροχαία στα Χανιά, οι ιστορικές καταβολές της έκφρασης “θυσία στον Μολώχ της ασφάλτου”

Με αφορμή την είδηση ότι τα πρωτεία των θανατηφόρων τροχαίων στην Ελλάδα έχει η Κρήτη…

5 hours ago

Επίθεση Ανδρουλάκη προς την κυβέρνηση: Εξοντωτικές οι αυξήσεις στα ασφάλιστρα Υγείας

Με την καθημερινότητα και κυρίως με τα ζητήματα που άπτονται του κόστους ζωής και της οικονομικής επιβάρυνσης των πολιτών επιχειρεί το ΠΑΣΟΚ να…

6 hours ago

Τάιλερ ΜακΜπέθ: «Ο Στέφανος Κασσελάκης θα γίνει μια μέρα ο επόμενος πρωθυπουργός»

Για τη χρονιά που πέρασε, τον Στέφανο Κασσελάκη, τον ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και τη σχέση τους…

6 hours ago

Η Άννα Βίσση χόρεψε σούστα και πεντοζάλι με τον Όμιλο Βρακοφόρων Κρήτης!

Μια όμορφη έκπληξη περίμενε τη γνωστή τραγουδίστρια Άννα Βίσση, ανήμερα των γενεθλίων της στο κέντρο…

6 hours ago

This website uses cookies.