Η Ryanair ψηφίστηκε ως η χειρότερη αεροπορική εταιρεία για έκτη συνεχή χρονιά από τον βρετανικό ιστότοπο «Which», σύμφωνα με Βρετανούς καταναλωτές, οι οποίοι εκτιμούν ότι «η κακή της όψη» καλύπτεται από τα φτηνά εισιτήρια.
Όπως αναφέρει ο Guardian, η εταιρεία που μέχρι τώρα δεν φημίζεται για τις αναπαυτικές θέσεις στα αεροσκάφη ή για το καλό της φαγητό, από σήμερα έχει άλλον ένα λόγο για να μην είναι φερέγγυα και ειδικότερα προς τους Έλληνες καταναλωτές.
Πιο πρόσφατο παράδειγμα είναι το χάος που δημιουργήθηκε το βράδυ της Παρασκευής με την πτήση που εκτελούσε το δρομολόγιο Λονδίνο – Θεσσαλονίκη και λόγω κακοκαιρίας προσγειώθηκε στην Τιμισοάρα της Ρουμανίας.
Οι άνθρωποι που συμμετείχαν στην έρευνα αξιολόγησαν την αεροπορική εταιρεία με βάση την επιβίβαση, την άνεση στα καθίσματα, το φαγητό, το ποτό και το περιβάλλον της καμπίνας. Σύμφωνα με 7.901 ερωτηθέντες η συνολική βαθμολογία της εταιρείας «έφτασε» μόλις το 40% και πήρε 2 αστέρια στο σκέλος της εξυπηρέτησης επιβατών.
Στο μεταξύ, όπως αναφέρει ο Independent ένας από τους συμμετέχοντες στην έρευνα είπε πως «υπάρχουν πάρα πολλοί κανόνες. Ανησυχώ ότι θα πληρώσω έξτρα για “κρυμμένα” κόστη».
Σύμφωνα με το Which η Ryanair, μεταφέρει περισσότερους επιβάτες από οποιαδήποτε άλλη αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη και είναι πλέον η αεροπορική εταιρεία με την οποίαν οι περισσότεροι καταναλωτές, από όσους εξέφρασαν την άποψή τους, αρνούνται να πετάξουν. Συγκεκριμένα, το 70% δήλωσε ότι δεν θα χρησιμοποιήσει τη Ryanair. Από την πλευρά της η εταιρεία χαρακτηρίζει την έρευνα «μη αντιπροσωπευτική και άχρηστη».
Ακόμη η δημοσκόπηση δείχνει ότι οι προσπάθειες της Ryanair να πείσει το κοινό που ταξιδεύει αεροπορικώς ότι είναι μια καλύτερη αεροπορική εταιρεία δεν έχουν καρποφορήσει. Ακόμη η άρνησή της να αποζημιώσει τους πελάτες της όταν πλήττονται από απεργίες των υπαλλήλων της ζημίωσε επιπλέον τη φήμη της.
αρά το γεγονός ότι η Ryanair ισχυρίζεται ότι οι επανειλημμένες τροποποιήσεις στους κανόνες για τις αποσκευές της έχουν κάνει τα ταξίδια φθηνότερα για πολλούς, το Which αναφέρει ότι τα τέλη για τα καθίσματα και τις καμπίνες αποσκευών είναι υψηλότερα από τα ναύλα αντιπάλων αεροπορικών εταιρειών. Η αεροπορική εταιρεία πέρυσι είχε έσοδα £ 1,75 δισ., από τα συμπληρωματικές χρεώσεις ή τα έξτρα, τα οποία αποτελούν το 28% των συνολικών εσόδων της.
Η Ryanair έχει “καταστρέψει” τις διακοπές πολλών επιβατών
«Τα τελευταία δυο χρόνια, η Ryanair έχει ακυρώσει χιλιάδες πτήσεις, έχει “καταστρέψει” τις διακοπές πολλών επιβατών και παραβιάζει τους κανόνες όσον αφορά στην αποζημίωση. Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι οι επιβάτες έχουν αγανακτήσει. Ήρθε η ώρα να αρχίσουν να ταξιδεύουν με ανταγωνιστές της εταιρείας, οι οποίοι αποδεικνύουν ότι το γεγονός ότι είναι χαμηλού κόστους, δεν σημαίνει ότι οι υπηρεσίες πρέπει να είναι αντίστοιχές του», δήλωσε ο ταξιδιωτικός συντάκτης, Ρόρι Μπόλαντ.
Ο Βρετανοκαναδός επιστήμονας υπολογιστών, συχνά αναφερόμενος ως «πατέρας» της τεχνητής νοημοσύνης, Τζέφρι Χίντον, προειδοποίησε ότι οι πιθανότητες η…
Τηλεφωνική επικοινωνία με τον πρόεδρο του Αζερμπαϊτζάν, Ιχμάν Αλίγιεφ, είχε ο Βλαντιμίρ Πούτιν με τον…
Ακόμα μία ανθρώπινη ζωή χάθηκε στους δρόμους της Κρήτης, μεγαλώνοντας τη μαύρη λίστα των θυμάτων…
Το Σωματείο Επισιτισμού Νομού Χανίων, σε συνεργασία με τον Σύλλογο Μουσικών Ελλάδος – Παράρτημα Χανίων,…
Παρά τις δυσμενείς καιρικές συνθήκες με έντονη βροχόπτωση και δριμύ ψύχος, πλήθος πιστών από όλη…
ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ 2024 ΠΡΟΣ: Τον Ιερό Κλήρο, τις Μοναστικές Αδελφότητες και τον ευσεβή και φιλόθεο…
This website uses cookies.