Categories: ΤΟΠΙΚΑ

«SOS» εκπέμπουν τα κιγκλιδώματα στον Β.Ο.Α.Κ.

«Κίνδυνο – θάνατο» αποτελούν τα προστατευτικά κιγκλιδώματα που υπάρχουν κατά μήκος του βόρειου οδικού άξονα Κρήτης, καθώς στις περισσότερες περιπτώσεις τα κιγκλιδώματα αντί για προστατευτικά μάλλον είναι διακοσμητικά, δεδομένου ότι δεν συντηρούνται ποτέ!

Η άθλια κατάσταση στην οποία βρίσκονται τα κιγκλιδώματα επανήλθε στο προσκήνιο, με αφορμή το πρόσφατο τροχαίο που σημειώθηκε στο Ρέθυμνο, όταν Ι.Χ. έπεσε από την γέφυρα στο Σφακάκι, επειδή τα πεπαλαιωμένα κιγκλιδώματα που υπάρχουν στον δρόμο, ήταν αδύνατον να συγκρατήσουν το όχημα για να μην κατακρημνιστεί.

Το πρόσφατο τροχαίο ατύχημα που σημειώθηκε στο Ρέθυμνο με το όχημα που έπεσε από την γέφυρα στο Σφακάκι, επανέφερε στο προσκήνιο με τον πλέον δραματικό τρόπο την κατάσταση στην οποία βρίσκονται τα προστατευτικά κιγκλιδώματα στο βόρειο οδικό άξονα Κρήτης, τα οποία τις περισσότερες φορές μάλλον διακοσμητικά είναι από ότι προστατευτικά.

Σε ότι αφορά στο εν λόγω περιστατικό, τα πλαϊνά κιγκλιδώματα του δρόμου είναι σε τέτοια άθλια κατάσταση που ήταν αδύνατον να συγκρατήσουν το αυτοκίνητο, το οποίο δυστυχώς κατακρημνίστηκε.

Δεν είναι και λίγες οι φορές, που πολίτες μετά από ένα τροχαίο ατύχημα επιρρίπτουν ευθύνες στις υπηρεσίες που έχουν υπό την εποπτεία τους τον ΒΟΑΚ, λέγοντας ότι δεν μεριμνούν ώστε να διορθώνουν έγκαιρα τα «κακώς κείμενα».

Σε ότι αφορά πάντως, στην γέφυρα στο Σφακάκι, πέρα από τα προστατευτικά κιγκλιδώματα που κατακρημνίστηκαν και αυτά μαζί με το όχημα και η ίδια η γέφυρα χρειάζεται συντήρηση, καθώς σε πολλά σημεία, ακόμα και τα μπετά έχουν διαλύσει με το πέρασμα των χρόνων.

neatv.gr

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Φάμελλος: Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει καθήκον να ξαναγίνει σοβαρό κόμμα – Νέο προσκλητήριο σε όσους «απογοητεύτηκαν»

«Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ έχει καθήκον να ξαναγίνει ένα σοβαρό και συγκροτημένο κόμμα, γι’ αυτό και έχουν…

6 hours ago

Κουτσούμπας: «Δεν συμφωνώ με την άποψη ότι το ΚΚΕ δεν θέλει να κυβερνήσει, έχουμε πρόγραμμα εξουσίας»

«Δεν θα συμφωνήσω ότι έχει επικρατήσει η άποψη «’ότι το ΚΚΕ δεν θέλει να κυβερνήσει’», τόνισε ο…

6 hours ago

Λογοτεχνία και Μαθηματικά – ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΑΘΗΜΑΤΑ

Του Γιάννη Γ. Καλογεράκη Μαθηματικού Στατιστικολόγου  Επιτ. Σχολικού Συμβούλου Μαθηματικών (Την αμαθίαν καταλύεται η αλήθεια)…

6 hours ago

Καταγγελία Ευτύχη Δημαλάκη για παράνομη σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου Δημοτικής Εταιρείας στον Δήμο Καντάνου-Σελίνου

Ο κ. Ευτύχης Δαμηλάκης, Επικεφαλής της Μείζονος Αντιπολίτευσης Δήμου Καντάνου-Σελίνου και Αντιπρόεδρος της Δημοτικής Επιτροπής,…

6 hours ago

Οι “Onirama” ξεσήκωσαν το κέντρο της Χανιώτικης Αγοράς και έκλεισαν δυναμικά τις εκδηλώσεις του Επιμελητηρίου Χανίων «Χριστούγεννα Μουσικά στη Χανιώτικη Αγορά»

Σήμερα, στο κέντρο της Αγοράς της πόλης των Χανίων, ολοκληρώθηκαν οι εορταστικές εκδηλώσεις που διοργάνωσε…

6 hours ago

Τα Χανιά, το Ρέθυμνο, η Ρόδος οι περιοχές με τα περισσότερα τροχαία στη χώρα μας – H Κρήτη μέσα στις στις πέντε χειρότερες περιοχές της Ευρώπης

Αρκετά υψηλότερος από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο το 2023 είναι ο αριθμός των θανατηφόρων τροχαίων δυστυχημάτων στην Ελλάδα (68…

6 hours ago

This website uses cookies.