ΤΟΠΙΚΑ

Tα πλοία της ΑΝΕΚ θα συνεχίσουν να ταξιδεύουν με τα χρώματα της χανιώτικης εταιρείας

Το πότε θα λήξει η απεργία των συμβολαιογράφων θα καθορίσει και το πότε θα ολοκληρωθεί και τυπικά η συγχώνευση Attica Group – ANEK

Δημιουργείται η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία επιβατηγού ναυτιλίας στην Ευρώπη, με στόλο από συνολικά 43 πλοία-35 της Attica και οκτώ της ΑΝΕΚ και ο τζίρος της υπολογίζεται στα 720 εκατομμύρια ευρώ.

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

Το αξιοσημείωτο είναι η μεγάλη συμμετοχή στη ΓΣ της ΑΝΕΚ και η αποδοχή του deal από τους μετόχους της καθώς και από την κρητική κοινωνία.

Στα Χανιά ταξίδεψαν και παρέστησαν στη Γ.Σ. στελέχη της Attica με το πλοίο «Ελευθέριος Βενιζέλος» όπου έτυχαν θερμής υποδοχής από το πλήρωμα

Οι Κρήτες μέτοχοι καλοδέχτηκαν το γεγονός ότι τα πλοία της ΑΝΕΚ θα συνεχίσουν να ταξιδεύουν με τα χρώματα της χανιώτικης εταιρείας ενώ στο στόλο προστίθενται δύο πλοία της Attica που βάφτηκαν στα «κρητικά» χρώματα και στα οποία δόθηκαν από την Attica κρητικά ονόματα. Τα δύο επιπλέον πλοία στον στόλο της ΑΝΕΚ είναι το «Κίσσαμος» πρώην «Blue Galaxy» και το «Λευκά Όρη» πρώην «Blue Horizon».

Επίσης, οι μέτοχοι της ΑΝΕΚ ζήτησαν και η Attica Group αποδέχτηκε να διατηρήσει η ΑΝΕΚ τον κρητικό της χαρακτήρα και συνεχίσει η εταιρεία να συνεργάζεται με κρητικές εταιρείες για τις τροφοδοσίες αλλά και για παροχή υπηρεσιών.

Η Attica εξασφαλίζει τις απαιτήσεις τρίτων, περιλαμβανομένων των εργαζομένων, των προμηθευτών και των συναλλασσόμενων. Τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις που απορρέουν από συμβάσεις εργασίας ή από σχέσεις εργασίας των εργαζομένων της ΑΝΕΚ μεταφέρονται στην Attica.

Οι συμβολαιογράφοι

Μετά την απόφαση των Γενικών Συνελεύσεων οι πλευρές αναμένουν την απόφαση της Γενικής Συνέλευσης των Συμβολαιογράφων που είναι προγραμματισμένη για την προσεχή Δευτέρα όπου θα αποφασίσουν ένα θα συνεχίσουν ή θα λήξουν την απεργία τους.

Εφόσον λήξει η απεργία τότε οι δύο εταιρείες θα μπορέσουν να καταθέσουν τη συμβολαιογραφική πράξη συγχώνευσης και την επόμενη ημέρα δηλαδή την προσεχή Τρίτη θα αναρτηθεί στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο (Γ.Ε.ΜΗ.).

Η συγχώνευση

Όπως αναφέρεται στο Σχέδιο Σύμβασης Συγχώνευσης που έχει δημοσιοποιηθεί, η συγχώνευση θα οδηγήσει στη δημιουργία της δεύτερης μεγαλύτερης εταιρείας επιβατηγού ναυτιλίας στην Ευρώπη, με κριτήριο τη χωρητικότητα επιβατών. Ο τζίρος της υπολογίζεται στα 720 εκατομμύρια ευρώ.

Σύμφωνα με το Σχέδιο Σύμβασης Συγχώνευσης, η Attica θα εκδώσει 27.358.350 νέες μετοχές, οι οποίες θα διατεθούν στους μετόχους της ΑΝΕK, με προτεινόμενη σχέση ανταλλαγής 0,1217 μετοχές της Attica προς 1 κοινή ή προνομιούχο μετοχή της κρητικής εταιρείας.

Η συγχώνευση περιλαμβάνει επίσης συμφωνία μεταξύ της ATTICA με πιστωτές (Τράπεζα Πειραιώς, Allpha Bank, Astir NPL Finance, Cross Ocean) και μέτοχους που εκπροσωπούν ποσοστό 57,70% του συνολικού μετοχικού κεφαλαίου της ΑΝΕΚ για να διαγράψουν απαιτήσεις τους ύψους 195 εκατ. ευρώ, «κούρεμα» της τάξης του 70%.

Η ΑΝΕΚ στο τέλος του περασμένου Ιουνίου είχε αρνητικό κεφάλαιο κίνησης 300 εκατ., αρνητικά ίδια κεφάλαια 92 εκατ. και βραχυπρόθεσμες δανειακές υποχρεώσεις 270 εκατ. ευρώ.

Παράλληλα ενισχύεται ο εθνικός ρόλος του ομίλου καθώς διασφαλίζει την 12μηνη σύνδεση της νησιωτικής με την ηπειρωτική Ελλάδα.

Όπως αναφέρει το newmoney.gr, στην Αδριατική θα ανταγωνίζεται τον Όμιλο Γκριμάλντι ο οποίος έχει γιγαντωθεί σε ολόκληρο τον πλανήτη με τον Εμάνουελ Γκριμάλντι να έχει καταστήσει την Αδριατική σε Mare Nostrum ενώ στο Αιγαίο έχει ανταγωνισμό από τη Seajets του Μάριου Ηλιόπουλου.

Όπως έχει αναφέρει σε μελέτη της η εταιρεία οικονομικών συμβούλων, XRTC, η «νέα Attica» θα έχει παρουσία σχεδόν σε όλες τις γραμμές της χώρας, στις οποίες δρομολογούνται περίπου 100 ακτοπλοϊκά πλοία και εξυπηρετούν καθημερινά 115 νησιά συνδέοντάς τα με την ενδοχώρα είτε πραγματοποιώντας συνδέσεις μεταξύ τους.

H χανιώτικη εταιρεία έχει στόλο από οκτώ πλοία. Πρόκειται για τα ΚΡΗΤΗ I, το ΚΡΗΤΗ ΙΙ που είναι παροπλισμένο, το Πρέβελης, το Έλυρος, το Ελ.Βενιζέλος, το Olympic Champion, το Hellenic Spirit και το Κύδων που είναι ναυλωμένο στο εξωτερικό.

Δραστηριοποιείται στην Κρήτη και Αδριατική μέσω της κοινοπραξίας που είχε με την Attica. Τα πλοία αυτά εντάσσονται στον στόλο του Ομίλου Attica ο οποίος σήμερα έχει 35 πλοία εκ των οποίων 20 συμβατικά και 13 ταχύπλοα και δύο μεταφοράς οχημάτων και η δύναμη του θα ανέβει στα 43 συνολικά. 

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

24ωρη απεργία σε όλα τα ΜΜΕ, την Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2024

Οι δημοσιογράφοι σε όλη τη χώρα προχωρούν σε 24ωρη απεργία την Τρίτη 19 Νοεμβρίου, διαμαρτυρόμενοι…

1 day ago

Θα σώσουμε τώρα την οικονομία της Γερμανίας!

Της Βάννας Σφακιανάκη Ως κεραυνός εν αιθρία και σαν να είναι κάτι τόσο φυσιολογικό και…

1 day ago

Χανιά: Συνελήφθη με 1,6 κιλά κάνναβη

Σε μια επιχείρηση κατά των ναρκωτικών, αστυνομικοί του Τμήματος Αστυνομικών Επιχειρήσεων Χανίων συνέλαβαν σήμερα έναν…

1 day ago

Συνελήφθη σπείρα διαρρηκτών στο Ηράκλειο – Λεία άνω των 115.000 ευρώ

Σε ένα σημαντικό πλήγμα για την εγκληματικότητα στην περιοχή, η Αστυνομία Ηρακλείου εξάρθρωσε μια σπείρα…

1 day ago

Η Ένωση Συνδέσμων Κληρικών Κρήτης στηρίζει τον εφημέριο του Αλικιανού

Η Ένωση Συνδέσμων Κληρικών Εκκλησίας Κρήτης εξέδωσε ψήφισμα με το οποίο εκφράζει την ηθική στήριξη…

1 day ago

Η Β. Κορέα στέλνει στη Ρωσία τα πιο ισχυρά κανόνια στον κόσμο

Δεκάδες αυτοκινούμενα, πανίσχυρα πυροβόλα “M1989 Koksan”  έχει στείλει ήδη η Βόρεια Κορέα στη Ρωσία, προκειμένου να χρησιμοποιηθούν…

1 day ago

This website uses cookies.