Το σωματείο εργαζομένων της Teleperformance καταγγέλλει με σκληρούς τόνους την εταιρεία για την απαράδεκτη συμπεριφορά της απέναντι σε δύο εργαζόμενους που τραυματίστηκαν σοβαρά κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στα Χανιά.
Το σωματείο εργαζομένων της Teleperformance καταγγέλλει την πλήρη αδιαφορία της εταιρείας να βοηθήσει δύο εργαζόμενους της που τραυματίστηκαν σοβαρά. Οι δύο εργαζόμενοι, που είχαν έρθει από το εξωτερικό για να εργαστούν στην Teleperformance, βρέθηκαν σε ανάγκη μετά από επεισόδιο σε μισθωμένες κατοικίες της εταιρείας και νοσηλεύτηκαν στο Γενικό Νοσοκομείο Χανίων με σοβαρά τραύματα.
Παρά το γεγονός ότι οι τραυματισμένοι εργαζόμενοι ήταν ανίκανοι να εργαστούν για πολλούς μήνες και χρειάζονταν ιατρική και οικονομική υποστήριξη, η εταιρεία διέκοψε κάθε επαφή μαζί τους και δεν τους παρείχε καμία καθοδήγηση ή βοήθεια. Οι εργαζόμενοι βρέθηκαν αντιμέτωποι με την αδιαφορία της Teleperformance, η οποία συνέχισε να τους χρεώνει το ποσό των 0.45€/κιλοβάτ για τη διαμονή τους σε εταιρικά διαμερίσματα, παρακρατώντας τα ποσά από τους μισθούς τους.
Το σωματείο εργαζομένων απαιτεί άμεση υιοθέτηση συστήματος πρόσθετης ασφάλειας για τους εργαζόμενους από το εξωτερικό, αποζημίωση των τραυματισμένων συναδέλφων, προσφορά εξ’ αποστάσεως εργασίας και εφαρμογή γενικών αιτημάτων όπως δωρεάν μετακίνηση, αύξηση μισθών και τερματισμό της ληστρικής πρακτικής χρέωσης ρεύματος. Οι εργαζόμενοι καλούν την Teleperformance να αναλάβει τις ευθύνες της και να στηρίξει τους τραυματισμένους συναδέλφους της.
Πιο αναλυτικά, στην ανακοίνωση του Σωματείου αναφέρονται τα εξής:
Το σωματείο μας καταγγέλλει την ολοκληρωτική άρνηση της Teleperformance να βοηθήσει συναδέλφους μετά που οι ίδιοι βρέθηκαν σε ανάγκη ενώ είχαν τραυματιστεί.
Το περιστατικό αφορά δύο συναδέλφους οι οποίοι ήρθαν από το εξωτερικό για να εργαστούν με την εταιρία και τραυματίστηκαν σοβαρά όντας θύματα επεισοδίου σε μισθωμένες κατοικίες της εταιρίας, ως αποτέλεσμα του οποίου είχαν βρεθεί να περιθάλπονται στο Γενικό νοσοκομείο Χανίων με σοβαρά τραύματα.
Οι συνάδελφοι αυτοί βρίσκονταν ανίκανοι να εργαστούν με αναρρωτική άδεια για πολλούς μήνες. Σε αυτό το διάστημα ήρθαν αντιμέτωποι με μια πραγματικά απάνθρωπη αντιμετώπιση από την εταιρία. Ήδη κιόλας όσο βρίσκονταν κατάκοιτοι σε κλίνες της χειρουργικής κλινικής, η εταιρία διέκοψε κάθε επαφή μαζί τους. Η αντιμετώπιση που έλαβαν οι συνάδελφοι εκθέτει την εικόνα που προσπαθεί να παρουσιάσει η εταιρία υποστηρίζοντας πως είναι «ο καλύτερος εργοδότης» ως απόλυτα υποκριτική. Επιχείρημα το οποίο μάλιστα χρησιμοποιεί πολύ έντονα η Teleperformance για να προσελκύσει εργαζόμενους από το εξωτερικό. Κι όμως όπως γίνεται προφανές από την καταγγελία μας, μόλις κάποιος συνάδελφος έρθει σε ανάγκη, αφήνεται στην μοίρα του από τον εργοδότη που τον προσέλκυσε να μετακομίσει εδώ από το εξωτερικό.
Οι συνάδελφοι μας, όντας τραυματισμένοι και ανίκανοι να εργαστούν για πολλούς μήνες, δεν έλαβαν καμιά καθοδήγηση από την εταιρία. Κανένας δεν τους ενημέρωσε για τα δικαιώματα τους πέραν από (το ήδη υπερφορτωμένο) προσωπικό του νοσοκομείου της πόλης μας και το σωματείο μας. Είναι γεγονός πάντως, ότι ως μόνιμοι κάτοικοι εξωτερικού που εργάζονταν για πρώτη φορά στην Ελλάδα, οι συνάδελφοι δεν δικαιούνταν καμία παροχή από το δημόσιο σύστημα πέραν έκτακτης περίθαλψης. Μήτε επίδομα ασθενείας, παρά τα σοβαρότατα τραύματα τους και το γεγονός ότι πλήρωναν δημόσια ασφάλεια, ούτε καν συμμετοχή στο κοινωνικό παντοπωλείο ή έστω κάποιο επίδομα πρόνοιας διότι δεν είχαν προηγούμενα φορολογικά στοιχεία στην Ελλάδα.
Η εταιρία λοιπόν, γνωρίζοντας την κατάσταση των τραυματισμένων εργαζομένων της, αρνήθηκε να παρέχει οποιαδήποτε βοήθεια ή ενίσχυση η ίδια, παρά τις πολλαπλές εκκλήσεις των συναδέλφων για βοήθεια καθώς οι ίδιοι κατάγονται από το εξωτερικό και δεν γνώριζαν πως να περιηγηθούν τις Ελληνικές υπηρεσίες για να λάβουν οποιαδήποτε βοήθεια. Η εταιρεία συνέχισε να αρνείται την επαφή με τους εργαζόμενους της παρά το γεγονός ότι οι ίδιοι έκαναν πολλές προσπάθειες να ενημερώσουν τους προϊσταμένους τους για το γεγονός ότι βρίσκονταν σε εξαθλιωτική κατάσταση, χωρίς φαγητό, μεταφορικό μέσο και καθόλου χρήματα.
Σ’ αυτό το διάστημα μάλιστα η εταιρία συνέχισε να χρεώνει τους τραυματίες εργαζόμενους το ληστρικό ποσό των 0.45€/κιλοβάτ, όπως κάνει σε όλους τους εργαζόμενους της που διαμένουν σε διαμερίσματα της στα Χανιά, παρακρατώντας αυτά τα ποσά αυτόματα από τωρινούς και μελλοντικούς μισθούς.
Οι συνάδελφοι μας είχαν αίτημα να τους προσφερθεί εργασία από το σπίτι ώστε να μπορούν να εργάζονται ανεμπόδιστα χώρος να έρχεται σε κίνδυνο η υγεία τους με λοιμώξεις που μπορεί να κολλήσουν στα γραφεία, και που θα τους έθεταν σε σοβαρό κίνδυνο λόγο του αδύναμου ανοσοποιητικού τους μετά τους τραυματισμούς. Είναι γεγονός εξάλλου πως ακόμη και τώρα η εταιρία προωθεί πολλές θέσεις εξ’ αποστάσεως εργασίας στις ιστοσελίδες της.
Όχι απλά αρνήθηκε αυτό τους το αίτημα η Teleperformance, αλλά σαν να μην έφταναν όλα αυτά, αφού ο ένας συνάδελφος αναγκάστηκε να επιστρέψει στα γραφεία, εχθές στις 14 Οκτωβρίου, τον ενημέρωσαν ότι απολύεται με την δικαιολογία ότι «κάνει πολλές απουσίες στην δουλειά»… Αυτό μάλιστα έγινε ενώ ο ίδιος πάσχει από οξεία αμυγδαλίτιδα, έχοντας προσκομίσει και αντίστοιχο δικαιολογητικό στον εργοδότη!
Βάση όλων των παραπάνω, ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:
ΝΑ εφαρμόσει άμεσα η εταιρία τα γενικά αιτήματα:
Τα στοιχεία που παρουσιάζει το Sky News δείχνουν ότι μέσα σε δύο χρόνια σημειώθηκε αύξηση 21% στις…
«Αυτοί οι δύο κατηγορούμενοι δημιούργησαν πραγματικά ένα σπίτι φρίκης και έθεσαν τις εξαιρετικά σκοτεινές επιθυμίες…
Σε όλο τον κόσμο το πλαστικό χρήμα κερδίζει έδαφος. Οι κάρτες και οι εφαρμογές στα κινητά…
Ελπίδα για το πολύπαθο Εθνικό Σύστημα Υγείας εξακολουθεί να δίνει το έμψυχο δυναμικό του, που…
Στις 20 Ιανουαρίου 2025 θα πραγματοποιηθεί η δίκη των δύο ψαράδων που κατηγορούνται για τη…
Είπαμε, να γιορτάσουμε τα Χριστούγεννα, να περάσουμε καλά, να κάνουμε και χαβαλέ, αλλά κάποιοι το…
This website uses cookies.