Στις μορφές τουρισμού, τις οποίες πρέπει να αναδείξει περαιτέρω η Ελλάδα, εμπλουτίζοντας το τουριστικό της προϊόν με αιχμή τη βιωσιμότητα, εστίασε ο ΓΓ του ΕΟΤ κ. Δημήτρης Φραγκάκης, στο πλαίσιο του Virtual Workshop Εναλλακτικού Τουρισμού και Γαστρονομίας που διοργάνωσε ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού την Τετάρτη στο Βέλγιο.
Ειδικότερα, στους δύο βασικούς πυλώνες στους οποίους εδράζεται το μέλλον του ελληνικού τουρισμού, αναφέρθηκε ο Δημήτρης Φραγκάκης, γενικός γραμματέας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ).
«Θέλουμε να επενδύσουμε στην αυθεντικότητα και στην ξεχωριστή ταυτότητα του ελληνικού τουρισμού. Αυτό είναι το μέλλον για εμάς. Γι’ αυτό και πιστεύουμε ότι οι δύο βασικοί άξονες αυτής της στρατηγικής που αναπτύσσουμε είναι ο εναλλακτικός τουρισμός και η γαστρονομία. Η ελληνική γαστρονομία δεν είναι μόνο αυτά που γνωρίζετε. Δεν είναι μόνο η χωριάτικη σαλάτα και ο μουσακάς. Είναι κάτι ευρύτερο, όπως τα προϊόντα, η γη, οι άνθρωποι, η ατμόσφαιρα που περιβάλλουν τη γαστρονομία. Έχουμε κάνει, για παράδειγμα, σημαντικά βήματα στον τομέα του κρασιού και της υψηλής γαστρονομίας, τα οποία είναι και συγκριτικά πλεονεκτήματα της Ελλάδας που πρέπει να αναδείξουμε», επεσήμανε χαρακτηριστικά ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ.
Ο κ. Φραγκάκης τόνισε ότι οι τελευταίοι μήνες ήταν δύσκολοι για την Ελλάδα, ωστόσο, η επανεκκίνηση του ελληνικού τουρισμού πραγματοποιήθηκε με γνώμονα την ασφάλεια. «Καταφέραμε να δείξουμε τον επαγγελματισμό μας στους επισκέπτες και έχουμε μπροστά μας πλέον μία πολύ απαιτητική χρονιά. Πετύχαμε πολλά τους προηγούμενους μήνες και είμαι αισιόδοξος ότι θα επιτύχουμε και άλλα πολλά τους επόμενους μήνες. Βοηθήσαμε τους επαγγελματίες του τουρισμού να διατηρήσουν ανοιχτές τις επιχειρήσεις τους, αυτό είναι το πιο δύσκολο κομμάτι, και προστατεύσαμε τους εργαζομένους του τουριστικού τομέα όλους αυτούς τους μήνες. Με τη βοήθεια των υγειονομικών Αρχών και τις θετικές εξελίξεις στον τομέα των εμβολίων, πιστεύω ότι θα έχουμε μία πιο φυσιολογική τουριστική σεζόν το 2021», τόνισε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ.
Στο workshop συμμετείχαν ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης, ο Διονύσιος Καλαμβρέζος, πρέσβης της Ελλάδος στις Βρυξέλλες, ο Σωτήρης Μπάτος, αντιπεριφερειάρχης Αγροτικής Οικονομίας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, η Λίντα Μπετς, Country Sales Manager της Aegean για το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ελένη Σκαρβέλη, διευθύντρια του γραφείου του ΕΟΤ για τη Μπενελούξ και ο καθηγητής Νικόλας Ζούρος, διευθυντής του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Απολιθωμένου Δάσους Λέσβου.