Παραμένουν εκτός της εκπαιδευτικής διδασκαλίας οι δύο από τους συνολικά τέσσερις μαθητές, που ζουν με τις οικογένειές τους στην ακριτική Γαύδο, σύμφωνα με όσα είπε στην ΕΡΤ Χανίων η μητέρα των παιδιών.
“Παρά τη ρητή δέσμευση του Πρωθυπουργού στις αρχές Ιανουαρίου στο μικρό νησί, ότι θα υπάρξει άμεση λύση στη συνέχεια των σπουδών τους στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, μέσω τηλεκπαίδευσης, μέχρι σήμερα καμιά από τις δεσμεύσεις δεν έχει υλοποιηθεί”.
Ο Νίκος και η Κέλλυ, τα δύο αδερφάκια, που θα έπρεπε να παρακολουθούν την Α’ τάξη του Γυμνασίου την τρέχουσα σχολική χρονιά, παραμένουν χωρίς πρόσβαση στην εκπαίδευση.
Μιλώντας στην ΕΡΤ Χανίων, η μητέρα των παιδιών κ. Έφη Γεωργακά, αναφέρθηκε στο πρόβλημα, που παραμένει ως είχε, αφού -όπως είπε- παρά τις επανειλημμένες κλήσεις προς έναν από τους συμβούλους του Πρωθυπουργού και τις αντίστοιχες βεβαιώσεις ότι θα ρυθμιστεί το θέμα, έχει μπει ο Φεβρουάριος και τα παιδιά παραμένουν εκτός εκπαιδευτικής συμμετοχής.
Και ενώ ο Νίκος και η Κέλλυ περιμένουν την έναρξη των διαδικτυακών μαθημάτων τους, αναζήτησαν και βρήκαν πρόσβαση στην εκμάθηση προγραμματισμού. Τα παιδιά ανακάλυψαν την Algorithmics, την διεθνή διαδικτυακή σχολή προγραμματισμού, που τους επιτρέπει να ασχοληθούν με ένα αντικείμενο που πραγματικά τα ενδιαφέρει, τον προγραμματισμό και τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές. Μάλιστα, η εταιρεία αναγνωρίζοντας το ιδιαίτερα ευαίσθητο θέμα, παρέχει τα μαθήματα εντελώς δωρεάν.
«Ακόμα περιμένουμε, να πραγματοποιηθεί η δέσμευση του Πρωθυπουργού κατά την πρόσφατη επίσκεψη στην Γαύδο», μας είπε η Έφη Γεωργακά, μητέρα των δύο παιδιών.
Υπενθυμίζεται, ότι ο Πρωθυπουργός δεσμεύτηκε να δοθεί λύση στο πρόβλημα των παιδιών, που θα απορρίπτονταν λόγω απουσιών, αφού η οικογένειά τους, δεν είχε την παραμικρή δυνατότητα μετακίνησης στην Παλαιόχωρα, όπου είναι και εγγεγραμμένα, ενώ -σύμφωνα με το Υπουργείο Παιδείας- δεν υπάρχει ουδεμία δυνατότητα λειτουργίας Γυμνασίου – Λυκείου στο νησί.
Τότε, ο κ. Μητσοτάκης, πρόταξε, ότι ούτε η Πολιτεία επιδιώκει να ερημώνουν τα ακριτικά νησιά από τον νεανικό πληθυσμό και τις ελάχιστες οικογένειες, που έχουν παραμείνει. Έτσι, δεσμεύτηκε ότι θα γίνει κατ’ εξαίρεση ρύθμιση, προκειμένου να μπορούν να κάνουν τις σχολικές εργασίες στο σπίτι, μέσα από τηλεκπαίδευση και να μεταβαίνουν στην έδρα του σχολείου για τις γραπτές εξετάσεις.
Ρεπορτάζ: Κατερίνα Πολύζου