Αντιπροσωπεία της Τομεακής Επιτροπής του ΚΚΕ είχε συνάντηση την Κυριακή 19 Ιουλίου με το προεδρείο του παραρτήματος Χανίων του Συλλόγου Ελλήνων Κοινωνιολόγων.
Η συζήτηση πραγματοποιήθηκε στο φόντο τουεξοβελισμού της Κοινωνιολογίας και των μαθημάτων Κοινωνικών επιστημών , από το Γενικό Λύκειο με το πρόσφατο νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας.
Οι εκπρόσωποι του ΚΚΕ ενημέρωσαν το προεδρείο του παραρτήματος για τις θέσεις του Κόμματος όσον αφορά το ζήτημα της κατάργησης της Κοινωνιολογίας από πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα ,αλλά και συνολικά τις θέσεις του Κόμματος για το νέο νομοσχέδιο.
Εκφράστηκε η αμέριστη στήριξη του Κόμματος στον αγώνα των Κοινωνιολόγων , αλλά και συνολικά των εκπαιδευτικών που αντιδρούν δίκαια στο νέο νόμο.
Πίσω από τις αντιδραστικές αναδιαρθρώσεις στον χώρο της εκπαίδευσης κρύβεται ο διακαής πόθος των αστικών κυβερνήσεων, επιτελείων και διεθνών οργανισμών ώστε να προσαρμοστεί πλήρως η δομή , το περιεχόμενο, η λειτουργία του σχολείου στις ανάγκες της μεγαλύτερης κερδοφορίας του μεγάλου κεφαλαίου.
Ο στόχος της σημερινής ,όσο και της προηγούμενης κυβέρνησης είναι η παραγωγή ενός δια βίου φτηνού, ευέλικτου, χωρίς δικαιώματα εργατικού δυναμικού.
Τονίστηκε η πρόταση του ΚΚΕ για την παράλληλη διατήρηση Λατινικών και Κοινωνιολογίας. Το μάθημα της Κοινωνιολογίας μπορεί να ενταχθεί ως πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα ανάλογα με το τμήμα ή τη σχολή που επιλέγει ο μαθητής. Αντίστοιχα το ΚΚΕ προβάλει την αναγκαιότητα να διατηρηθούν τα μαθήματα Κοινωνικών επιστημών στις μικρότερες τάξεις.
Στο πλαίσιο αυτό οι βουλευτές του Κόμματος ΚΚΕ Δελής Γιάννης, Κομνηνάκα Μαρία και Συντυχάκης Μανώλης είχαν καταθέσει σαν αναφορά την περίοδο της συζήτησης του νομοσχεδίου στην Βουλή, το ομόφωνο ψήφισμα της Γενικής Συνέλευσης των Μελών της Πανελληνίας Ένωσης Εκπαιδευτικών Κοινωνικών Επιστήμων και επίσης το ομόφωνο ψήφισμα της Γενικής Συνέλευσης των Προέδρων των ΕΛΜΕ και του Δ.Σ. της ΟΛΜΕ σχετικά με το μάθημα της κοινωνιολογίας.
Ταυτόχρονα το ΚΚΕ έδωσε και θα δώσει όλες τις δυνάμεις του το επόμενο διάστημα ώστε να παρθούν πίσω οι αντιδραστικές αλλαγές στον χώρο της Εκπαίδευσης ,που μετατρέπουν το σχολείο σε μια ατελείωτη εξεταστική αρένα, αποκομμένο από την όποια Γενική Μόρφωση είχε απομείνει.
Στο επίκεντρο της συζήτησης βρέθηκε η ανάγκη για το δυνάμωμα των αγώνων ώστε να κερδίσουμε ένα σχολείο του 21ου αιώνα, Ενιαίο Δωδεκάχρονο Σύγχρονης Γενικής Παιδείας, δωρεάν για όλους του μαθητές. Ένα σχολείο που θα προάγει την συνεργασία και όχι την αντιπαράθεση ανάμεσα στις επιστήμες. Ένα σχολείο όπου θα μορφώνει ολόπλευρα τους μαθητές ,χωρίς κανένα μάθημα να είναι «περιττό»