Εντείνεται ο αγώνας για τα περιφερειακά αεροδρόμια

Κανένα σχόλιο

Εντείνεται ο αγώνας της ΟΣΥΠΑ και του προέδρου της , Βασίλη Αλεβιζόπουλου,  να ακυρωθούν οι συμβάσεις παραχώρησης των περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας στην κοινοπραξία της οποίας κύριος μέτοχος είναι η γερμανική εταιρία Fraport.

Σημειώνεται ότι,  όπως δήλωσε ο κ. Αλεβιζόπουλος που βρέθηκε χτες στη Ρόδο και έδωσε το “παρών” σε ενημερωτική συγκέντρωση του τοπικού συλλόγου εργαζομένων της ΥΠΑ, έχουν γίνει προσφυγές σε ευρωπαϊκά δικαστήρια, ενώ ζήτησε τη στήριξη των τοπικών αρχών και φορέων στην προσπάθεια που γίνεται.
Μάλιστα έκανε λόγο για… νταβατζήδες στη συνείδηση και την περιουσία των πολιτών, προσθέτοντας ότι πρόκειται για κατακτητές και όχι επενδυτές.

Στη συγκέντρωση που έγινε στο εργατικό κέντρο παραβρέθηκαν ο αντιδήμαρχος ανάπτυξης Γιώργος Πόκκιας ως εκπρόσωπος του δημάρχου, η δημοτική σύμβουλος Ευαγγελία Παναή, ο πρόεδρος του ΕΚΡ Σάββας Χατζησάββας, ο πρόεδρος εργαζομένων ΥΠΑ στο αεροδρόμιο Φώτης Λουλουδάκης, κ.α.

"Sponsored links"

Παίρνοντας το λόγο ο κ. Χατζησάββας χαρακτήρισε τον πρόεδρο της ΟΣΥΠΑ «αγωνιστή των συμφερόντων και των εργαζομένων στο αεροδρόμιο και των εργαζομένων του ελληνικού λαού και υπερασπιστή της δημόσιας περιουσίας» και έκανε λόγο για έγκλημα που πρόκειται να συντελεστεί σε βάρος του ελληνικού λαού της περιουσίας του και σε βάρος των νησιωτών με το ξεπούλημα και την παραχώρηση των κλειδιών της Ρόδου στους Γερμανούς.

«Πάει να συντελεστεί ένα έγκλημα, αλλά παρά τις διαμαρτυρίες μας και τα λέω με πίκρα «η Ρόδος κοιμάται τον ύπνο του δικαίου». Νομίζει ότι με μία ανεκτική πολιτική που είχαμε όλα αυτά τα χρόνια για τα θέματα και με το να καλοπιάνουμε αυτούς που έρχονται και παίρνουν τη δημόσια περιουσία από την περιοχή μας, μπορούμε να είμαστε ήσυχοι και να τα βγάζουμε πέρα γιατί είμαστε κάτι διαφορετικό. Σε άλλες περιοχές της χώρας έχουν αναπτυχθεί μεγάλοι αγώνες, έγιναν κινητοποιήσεις από όλους τους φορείς και την τοπική αυτοδιοίκηση. Ο πρόεδρος δίνει αγώνα και για εμάς τους απόντες» κατέληξε ο πρόεδρος του ΕΚΡ.

Από την πλευρά του ο πρόεδρος του συλλόγου,  Φώτης Λουλουδάκης, δήλωσε ότι ο αγώνας ενάντια στην εκποίηση των αεροδρομίων συνεχίζεται και πρόσθεσε «αυτό που βλέπουμε είναι αυξήσεις στις χρεώσεις, εκμετάλλευση μέχρι κεραίας των μέχρι τώρα δωρεάν παροχών των αεροδρομίων, κάτι που σημαίνει εκτίναξη του κόστους για τον επιβάτη, τον τουρίστα, τον επαγγελματία και τον κάτοικο της περιφέρειάς μας.

Από τις συμφωνίες με την Πυροσβεστική και το ΕΚΑΒ βλέπουμε να εξυπηρετείται η εταιρία σε ό,τι ζητά χωρίς να έχει δώσει ούτε ένα ευρώ. το κράτος εκβιάζεται για να διευκολύνει με κάθε τρόπο τις απαιτήσεις της εταιρίας. Παράλληλα κινδυνεύει η ομαλή λειτουργία της τουριστικής περιόδου από την τραγική έλλειψη προσωπικού και την υποχρηματοδότηση στα κρατικά αεροδρόμια».

Η συμφωνία κλείστηκε πριν 11 χρόνια!

Ακολούθως ο πρόεδρος της ΟΣΥΠΑ Βασίλης Αλεβιζόπουλος με έναν καταγγελτικό λόγο άρχισε την ομιλία του ξεκινώ-ντας από τις δηλώσεις που έγιναν από τον Καναδό που διευθύνει σήμερα την Fraport Greece την περασμένη Δευτέρα και είπε ότι «τη διαδικασία για να πάρουμε τα αεροδρόμια και ιδιαίτερα με τον κ. Κοπελούζο τη συζητάμε εδώ και 11 χρόνια και την έχουμε κλείσει τη συμφωνία».

Αναφερόμενος σε αυτή τη φράση ο πρόεδρος της ΟΣΥΠΑ δήλωσε «Εγώ θυμάμαι ότι τότε δεν είχε ξεκινήσει καν η διαδικασία της ιδιωτικοποίησης, αλλά υπήρχε ένα έγγραφο της γερμανικής πρεσβείας που έλεγε ότι επειδή θέλετε να δώσετε τα αεροδρόμιά σας ενδιαφέρεται για το εμπορικό κομμάτι και ιδιαίτερα η γερμανική κυβέρνηση να τα παραλάβει.

Και επίσης αν δεν υπάρχουν εθνικοί λόγοι μπορούμε να πάρουμε και τη διαχείριση του εθνικού εναέριου χώρου» και πρόσθεσε ότι η Γερμανία θέλει να ελέγξει το Αιγαίο, τα αεροδρόμια, τα παράλια της Τουρκίας και τη διαχείριση του εναέριου χώρου και δεν θα σταματήσει, ενώ τόνισε ότι δεν μπορούμε να δώσουμε τα αεροδρόμια στα νησιά που παίζουν καθοριστικό ρόλο στην άμυνα της χώρας.

«Είναι αδιανόητο αυτό, όπως επίσης να υπάρχουν πολίτες που να είναι αδιάφοροι Οι τοπικοί παράγοντες θα έπρεπε να προασπίσουν την εθνικότητα και την ακεραιότητα και μετά την εμπορικότητα» τονίζοντας ότι τα αεροδρόμια είναι εργαλείο της τοπικής κοινωνίας και ειδικά των Δωδεκανήσων τα οποία οι κάτοικοι τα έχουν πιο πολλή ανάγκη για να μετακινηθούν.

"Sponsored links"

Πτωχευμένη η θυγατρική  του Κοπελούζου

Μιλώντας ειδικά για τον όμιλο Κοπελούζου δήλωσε: «Είναι μέγα λάθος ότι τα αεροδρόμια δόθηκαν στη Fraport και στον όμιλο Κοπελούζου. Δεν έχει δοθεί σε κανέναν όμιλο Κοπελούζου, τα εκατομμύριά του ο όμιλος τα έχει καλά φυλαγμένα. Δόθηκαν σε μία off shore εταιρία στην Κύπρο τη Sleder τη οποίας το μετοχικό κεφάλαιο δεν ξεπερνά τα 5.000 ευρώ. οι εισαγγελείς δεν πρέπει να κωφεύουν σε αυτά και θα έπρεπε ήδη να έχουν ασκήσει ποινικές διώξεις. Μάλιστα σύμφωνα με τους ορκωτούς λογιστές της Κύπρου η εταιρία έχει… πτωχεύσει.

Την ημερομηνία που έλεγε ότι είχε πτωχεύσει μετά από μία εβδομάδα η ελληνική κυβέρνηση και το ΤΑΙΠΕΔ της παρέδιδαν τα 14 αεροδρόμια για να επενδύσει και να φέρει την ανάπτυξη» ενώ υπογράμμισε ότι θέλουν την Ελλάδα ως αποικία για να πάρουν όλο το πλουτοπαραγωγικό κομμάτι της και μέσα σε αυτό να είναι και ο τουρισμός ώστε να υπάρχουν φθηνά χέρια εργασίας, τριτοκοσμικής χώρας. Αυτός είναι ο σχεδιασμός και γι’ αυτό πιέζουν. Δεν τους ενδιαφέρει η παραγωγικότητα σε αυτή τη χώρα,  τους ενδιαφέρει να υπάρχει χαμηλός μισθός,  κάτι που μπορεί να γίνει εύκολα στο τουριστικό πακέτο.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΟΣΥΠΑ δεν υπάρχει μέσα στη σύμβαση αναφορά για κανένα έργο στο αεροδρόμιο της Ρόδου, καθώς η σύμβαση δεν έχει υποχρεώσεις και αναπτυξιακή πορεία. Η μόνη υποχρέωση που αναλαμβάνει η κοινοπραξία μέσα σε 4 χρόνια είναι να κάνει έργα 330 εκατομμυρίων σε 14 αεροδρόμια χωρίς να προσδιορίζεται τίποτα πιο συγκεκριμένο.

Η κλοπή των κρατικών περιουσιών

«Είναι ντροπή τους γιατί αυτό που δεν έκαναν σήμερα οι θεσμοί, το κοινοβούλιο, το ελεγκτικό συνέδριο, το συμβούλιο επικρατείας, το νομικό συμβούλιο του κράτους , το γενικό λογιστήριο το κάνει σήμερα η ευρωβουλή. Είναι αδιανόητο ένα κράτος με θεσμούς να μην ελέγχει μία σύμβαση και να λέει ότι θα πάρουμε 1 δις 200 εκ ευρώ. τα χρήματα που θα πάρουμε τελικά θα είναι 600 εκ.

Όπως μου είπαν οι δικηγόροι που μελέτησαν επί 6 μήνες τη σύμβαση την οποία χρησιμοποιούν όλα αυτά τα… κοράκια σε τρίτες χώρες για να κλέβουν τις περιουσίες του κράτους, το τίμημα κατεβαίνει με διάφορες μεθοδεύσεις στα μισά.

Καταγράφουν επίσης τις ζημιές και ότι είναι κατεστραμμένο για να βγάλουν άχρηστα όσα περισσότερα μπορούν γιατί έτσι θα τους αποζημιώσουμε. Δηλαδή θα φτάσουμε στο σημείο να τους… χρωστάμε κιόλας. Η ελληνική κυβέρνηση αδυνατεί να κάνει τα έργα αυτά,  από την άλλη η Fraport δεν έχει χρήματα και θα τα πληρώσει ο επιβάτης» είπε επίσης.

Μάλιστα παρουσίασε έγγραφο της Turkish airlines,  της μεγαλύτερης τουρκικής αεροπορικής εταιρίας η οποία δραστηριοποιείται στο αεροδρόμιο της Μακεδονίας από το 1947 που ζητά από την ΥΠΑ βοήθεια γιατί δεν μπορεί να καταβάλλει το… αυξημένο ενοίκιο και με το οποίο καταγγέλλει τη Fraport ότι οι αυξήσεις στα μισθώματα μέσα αεροδρόμια είναι 500%.

Ανάπτυξη με μετοχικό κεφάλαιο 24.000 ευρώ!

Παράλληλα ο κ. Αλεβιζόπουλος αναφερόμενος στις εταιρίες της κοινοπραξίας δήλωσε : «Όσον αφορά τη Fraport και σύμφωνα με το επίσημο εταιρικό έγγραφο το μετοχικό κεφάλαιο αυτής της εταιρίας που θα φέρει την ανάπτυξη είναι 24.000 ευρώ. Η Fraport θα βάλει τα 15.600 ευρώ και η Sleder θα βάλει τα 8.400 ευρώ. αυτή η εταιρία θα φτιάξει το αεροδρόμιο της Ρόδου και θα δώσει ανάπτυξη!

Μου απαντάνε ότι αυξήθηκε το μετοχικό κεφάλαιο της εταιρίας σε 640 εκ. ευρώ. εκ των 400 εκ. η Fraport και 240 Sleder. Τα 240 εκ. πού τα βρήκε ο κ. Κοπελούζος;

Έχει μία “μαϊμού” εταιρία την πήρε πτωχευμένη, που βρήκε τα χρήματα σε ρευστό και έβαλε στο μετοχικό κεφάλαιο; Όσον αφορά τη Fraport την κατηγορεί το οικονομικό επιτελείο της Γερμανίας ότι έχει off shore εταιρίες και θέλετε να ξεπλύνετε χρήματα. Θα κατατεθούν όλα στις προκαταρκτικές έρευνες που θα γίνουν στην Ευρώπη, και στις αρμόδιες επιτροπές για τη μεγάλη απάτη παράδοσης των αεροδρομίων της χώρας μας.

Μέχρι σήμερα δεν υπάρχουν κατατεθειμένα τα 640 εκατομμύρια και από πού προέρχονται.

Καθυστερούν τον ισολογισμό του 2016 και περιμένω να τον δω να είναι καταγεγραμμένα στην εταιρία.

Τους διώχνουν από τη Βαλτιμόρη…

Είναι ξεκάθαρη η κομπίνα που στήθηκε. Πιστεύετε ότι θα ανοίξουν θέσεις εργασίας; Με επισκέφθηκαν από το εργατικό κέντρο στη Βαλτιμόρη και μου έφεραν καταγγελία του κυβερνήτη ότι ζήτησε να φύγει από το αεροδρόμιο για την επίγεια εξυπηρέτηση που είχε γιατί δεν πλήρωσε ασφάλιστρα, είχε χαμηλούς μισθούς γιατί τους είχε ωρομίσθιους κ. α.» ενώ πρόσθεσε ότι έβαλαν την Πυροσβεστική Υπηρεσία να δημιουργήσει προεδρικό διάταγμα για να ιδρυθούν πυροσβεστικοί σταθμοί μέσα στα αεροδρόμια για την εξυπηρέτηση ιδιωτικών συμφερόντων, καλύπτοντας μόνο τους μισθούς των πυροσβεστών. Κάτι αντίστοιχο έκανε και η Ελληνική Αστυνομία όπως είπε.

Παράλληλα ο πρόεδρος της ΟΣΥΠΑ αναρωτήθηκε γιατί δεν έχουν μπει μέχρι σήμερα στα αεροδρόμια; Δίνοντας την εξής απάντηση: «Γιατί δεν είναι έτοιμοι δεν έχουν εκπαιδευτεί, δεν έχουν την κατάλληλη γνώση διοίκησης και λειτουργίας των αεροδρομίων. Μάλιστα ζητούν συνεργασία, δηλαδή να τα λειτουργεί η ΥΠΑ και εκείνοι να εισπράττουν! Τότε γιατί ήρθαν για να κάνουν επενδύσεις;

Μα δεν έχουν χρήματα. Τις επενδύσεις θα τις πληρώσουν οι πολίτες, ενώ θα διώξουν και τις αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους».

Καταλήγοντας ο κ. Αλεβιζόπουλος τόνισε ότι πρέπει να διαφυλάξουμε το μεγάλο πακέτο που λέγεται τουρισμός και να μην τους επιτρέψουμε να προσβάλλουν την τιμή και την υπόληψή  μας λέγοντας «Οι άνθρωποι όχι κορόιδα μας πιάσανε δεν είναι κατακτητές αλλά νταβατζήδες στη συνείδηση, την περιουσία μας, σε όλα. Αυτό δεν μπορεί να συνεχιστεί και δεν πρόκειται να το αφήσουμε έτσι, εμείς θα προχωρήσουμε».

Τέλος από την πλευρά του ο αντιδήμαρχος ανάπτυξης κ. Πόκκιας αναφέρθηκε στην ομόφωνη απόφαση του δημοτικού συμβουλίου Ρόδου και του δ.σ. της ΠΕΔ για όλα τα αεροδρόμια των νησιών τονίζοντας ότι «πάγια θέση μας είναι ότι τα αεροδρόμια αποτελούν δημόσια περιουσία, ενώ συντρέχουν πολιτικοί και εθνικοί λόγοι που θα έπρεπε να παραμείνουν σε εθνική διαχείριση.

Είμαστε συμπαραστάτες στην προσπάθεια της ΟΣΥΠΑ για να ακυρωθεί τουλάχιστον για τα εθνικής σημασίας αεροδρόμια η παραχώρηση αυτή» προσθέτοντας ότι ο δήμος ήταν παρών από την πρώτη στιγμή.

rodiaki.gr

Στα : Ελλαδα

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

admin
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική του αρχή, η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή. Ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.
Διαβάστε επίσης
διαφημίσεις
τι παίζει τώρα στον kritifm1015
  • Κεντρικό Ενημερωτικό ΜαγκαζίνοΤΕΤΑΡΤΗ, 2:00 pm - 3:00 pmμε την Σία Κοσιώνη
    Στην καρδιά της ημέρας όλα τα γεγονότα και οι προεκτάσεις τους από το προσκήνιο και το παρασκήνιο αλλά και «Μάθε τα καλά νέα», ένα ένθετο με την αισιόδοξη είδηση της ημέρας. Επίσης στις 14:15 έγκυρες διεθνείς ειδήσεις απο την ελληνική υπηρεσία της Deutsche Welle