Επιστολή: Ερωτήματα που χρήζουν απάντησης προς τους «37»

Κανένα σχόλιο

Του Διομήδη Κικίδη

Ανάμεσα στους περίπου 120.000 κατοίκους του Νομού Χανίων βρέθηkαν «37» για να ταχθούν υπέρ της παραχώρησης του Κρατικού Αεροδρομίου «Δασκαλογιάννης» στην κρατική Γερμανική Fraport.

Με ξένισε πολύ η ανακοίνωση η οποία ενώ ήταν αόριστη, υποστήριζε όμως να στηρίξομε την παραχώρηση. Χωρίς επιχειρήματα κι απλοϊκότατα γενικευμένη. Μου θύμισε λίγο το διάγγελμα της κατοχικής κυβέρνησης για συνεργασία με τις δυνάμεις κατοχής αφού δεν γινόταν, όπως είπαν, διαφορετικά.

"Sponsored links"

Ανατρίχιασα με τον συσχετισμό.

Χωρίς να θέλω να ταυτίσω το ιδεολογικό σκεπτικό των «37» προσωπικοτήτων – με την έννοια ότι όλοι αφού έχομε «πρόσωπο» είμαστε προσωπικότητες – χωρίς λοιπόν επαναλαμβάνω να ταυτίσω το σκεπτικό αυτών των ανθρώπων με το σκεπτικό της κατοχικής κυβέρνησης του ’40. Προφανώς εκπλήρωσαν κομματικές υποχρεώσεις μια και οι περισσότεροι γνωστοί ανήκουν, είναι στελέχη του ΠΑΣΟΚ και της ΔΗΜΑΡ. Κάποια άλλα ονόματα, είναι άγνωστα προς εμένα, προσωπικά δεν γνωρίζω την ταυτότητά τους. Και ως γνωστόν ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ και Ν. Δημοκρατία ήταν που πρωτοξεκίνησαν αυτό το ξεπούλημα που δυστυχώς το ολοκλήρωσε ο ΣΥΡΙΖΑ ο οποίος μεταξύ των άλλων εκλέχθηκε για να το αποτρέψει.

Αλήθεια, ακόμα στα αυτιά μου βοούν οι ιαχές απ’ τις πλατείες με πρωτοπόρο τον ΣΥΡΙΖΑ: «Πουλήσατε νησιά, πουλήσατε λιμάνια, πουλήστε και τη μάνα σας και φύγετε τσογλάνια».

Μόνο που τα τσογλάνια, τώρα είναι αυτοί και η μετάλλαξη τους έγινε μέσα σε μια νύχτα. Τόσο, όσο χρειάστηκε για να ποδοπατηθεί ένα δημοψήφισμα.

Λοιπόν ερωτώ τους «37»:

1) Αληθεύει και αν αληθεύει συμφωνείτε με την επένδυση που γίνεται όχι από χρήματα της Γερμανικής Fraport, αλλά από δάνεια που θα τους χορηγήσουν Ευρωπαϊκές και Ελληνικές Τράπεζες; Που σημαίνει ότι την περίφημη επένδυση θα την πληρώσουν οι τρυπημένες τσέπες του Ελληνικού λαού και των άλλων λαών της Ευρωζώνης;

2) Αληθεύει ότι απαγορεύεται ο συνδικαλισμός κι οι απεργίες στο προσωπικό και όταν αυτό συμβαίνει τις ζημιές από τις απεργίες θα τις χρεώνετε ο Ελληνικός λαός με την μορφή έκτακτων φόρων;

3) Αληθεύει ότι αν το μπάτζετ κέρδους που θα βγάζουν για ένα οικονομικό έτος δεν θα είναι το ίδιο με το πραγματικό κέρδος του έτους θα συμπληρώνουν το ποσό που έχουν προγραμματίσει με έκτακτους φόρους;

4) Αληθεύει ότι τα τέλη έχουν ήδη μπει στα αεροπορικά εισιτήρια;

"Sponsored links"

5) Αληθεύει ότι τις επισκευές και τη συντήρηση των κτιρίων θα την κάνει η τρύπια τσέπη μας;

6) Αληθεύει ότι όλη η επέκταση που έγινε για να τους παραδοθεί το αεροδρόμιο είναι με χρήματα ΕΣΠΑ που σημαίνει ότι τα πληρώνει η τσέπη μας.

Τι είδους επένδυση είναι αυτή;

Ποιες θα είναι οι δραστηριότητες των Γερμανικών υπηρεσιών που θα μαζευτούν στα Χανιά λόγω του αεροδρομίου;

Δεν μας φτάνανε οι Αμερικάνοι που παρεμβαίνουν στην διοίκηση της πόλης, τώρα θα έχομε και τις Γερμανικές υπηρεσίες;

Ποιο είναι το μέλλον λοιπόν που διαγράφεται κύριοι «37»; Είναι μέλλον λαμπρό για όλον τον πληθυσμό της πόλης, ή μέλλον που διαγράφεται λαμπρό για τους «συνεργάτες»; Η δημοκρατία μας που πηγαίνει μ’ αυτές τις εξελίξεις; Που πηγαίνει η ελευθερία μας; Που πηγαίνει η ανεξαρτησία μας;

Θα ήθελα απάντηση σ’ αυτά τα ερωτήματα.

Επίσης συγκεκριμένα και με επιχειρήματα να μας αναλύσουν τα οφέλη που ισχυρίζονται πως θα έχει ο νόμος συνολικά.

 

Στα : Θεσεις

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

admin
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική του αρχή, η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή. Ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.
Διαβάστε επίσης
διαφημίσεις
τι παίζει τώρα στον kritifm1015

No upcoming events for today