Ολοκληρώνονται οι αλλαγές της φορολογικής διοίκησης, που πραγματοποιεί η ΑΑΔΕ, με το κλείσιμο των ΔΟΥ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ενώ ο τρόπος που θα γίνονται οι συναλλαγές των φορολογούμενων με την εφορία μετασχηματίζεται.
Οπως αναφέρουν σήμερα Τα Νέα η αναδιοργάνωση της ΑΑΔΕ αφορά την απεύθυνση των φορολογούμενων της Αθήνας πλέον στο Κέντρο Φορολογικών Διαδικασιών και Εξυπηρετήσεων (ΚΕΦΟΔΕ), ενώ στην Θεσσαλονίκη αντίστοιχα αναμένεται να λειτουργήσει το κέντρο από Νοέμβριο.
Ο μετασχηματισμός της διοίκησης στοχεύει στην ψηφιακή πραγματοποίηση των συναλλαγών με την εφορία εξ’ αποστάσεως, ενώ αν είναι αν είναι απαραίτητη η επίσκεψη στην εφορία θα γίνεται σε συγκεκριμένες υπηρεσίες ανάλογα με το αντικείμενο.
Νέες υπηρεσίες
Για υποθέσεις φορολογίας εισοδήματος, ΦΠΑ, ειδικών φορολογιών, Μητρώου και εφαρμογής των διατάξεων περί βιβλίων και έκδοσης στοιχείων, οι φορολογούμενοι της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης θα απευθύνονται μόνο στο ΚΕΦΟΔΕ
Για τις υποθέσεις μεταβίβασης περιουσίας και φορολογίας κατοχής ακινήτων θα απευθύνονται στα Κέντρα Φορολογίας Κεφαλαίου (ΚΕΦΟΚ) που λειτουργούν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Για θέματα οφειλών, επιστροφές και συμψηφισμού φόρων θα απευθύνονται στα Κέντρα Βεβαίωσης και Είσπραξης – ΚΕΒΕΙΣ
Για θέματα εξυπηρέτησης και υποστήριξης σχετικά με την χρήση ψηφιακών υπηρεσιών θα απευθύνονται στις Υπηρεσίες Φορολογικής Εξυπηρέτησης – ΥΦΕ
Η εξυπηρέτηση των φορολογούμενων στις Υπηρεσίες Φορολογικής Εξυπηρέτησης θα γίνεται με:
ραντεβού, που θα κλείνουν ψηφιακά στην εφαρμογή «Τα Ραντεβού μου», μέσα από την ψηφιακή πύλη myAADE (myaade.gov.gr) ή μέσω της εφαρμογής για κινητές συσκευές myAADEapp, φυσική παρουσία.
Ακόμα οι πολίτες έχουν την δυνατότητα να καλέσουν στην τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης της ΑΑΔΕ: 2231621000